PDA

View Full Version : Gitarist (23) zoekt band in Utrecht



-Arjen-
11 maart 2006, 21:30
Ha,

Ben net in Utrecht komen wonen & wil eigenlijk zo snel mogelijk weer in een band spelen & nieuwe mensen leren kennen. M'n muzikale voorkeuren gaan uit naar pop/rock en hier en daar een beetje jazz/ funk / blues; van alles wat...

Covers of eigen nummers; akoestisch of elektrisch, ik vind het allemaal ok. Ik heb podiumervaring en speel inmiddels alweer een jaartje of 6.

Vragen/ interesse? Laat het me weten!

sannestouwdam
16 maart 2006, 13:04
heb je inmiddels al wat gevonden?

ik ben sanne, 17 jaar en zing vanaf mijn 15e. ik wil je graag wat opsturen als je eerst wat van me wilt horen. ik ben bezig met verschillende projecten maar wil het liefst nog een band waarmee ik mijn eigen nummers kan performen. :soul: vette plaatjes :-)
ik woon ook in de Provincie utrecht, en ben vaak in utrecht zelf voor school en stage. als je een nummertje van me wil moet je maar even reageren, dan kan ik hem sturen. ik ben dan wel alleen, kan helaas niemand voor je meenemen (muzikale mensen dan;-) ). heb je ook al andere muzikanten gevonden?

groetjes!

sanne

rob rijksen
27 juni 2006, 02:18
of je nog zoekende bent

robrijksen@hotmail.com

Thundermane
17 november 2006, 20:15
Ik ben 17, heb 2 jaar (zeer intensief) gitaar ervaring heb al ens in een bandje gezeten maar zoek nog steeds en gezien ik nu zoek naar een band en elke doordeweekse dag in utrecht kom meld ik me aan :)
Ik woon zelf in Wijk bij duurstede maar ik kan overal komen met de bus ;)
Ik zou graag weten of ik nog er bij kan, en waar jij dan precies woont?

Anyway mijn email = thundermane@hotmail.com plz responce

PS ik speel graag richting rock en metal gezien dat meer uitdaging is.

Tho
17 november 2006, 20:33
Thundermane.. de advertentie is uit maart he ;)

Thundermane
17 november 2006, 21:10
daar let ik dus niet op :P maar ok whatever t.t dan meot iemand deze topic maar ens weg doen =o