PDA

View Full Version : Whisper beginnend bandje!



Whis[p]er
11 maart 2006, 18:03
:satisfie: Hoi, Ik ben de gitarist van Whisper. Ik wilde ons hier even opzetten, om ons wat bekender te maken.

hier kunje ons luisteren
www.myspace.com/whispper

De zang word dinsdag ingezongen omdat wij zelf hier nog niet de apparatuur voor hebben ...!

zeg ff wat je van de muziek zelf vind... het is niet in een studio opgenomen maar met een amateuristisch programma " audacity " . gitaar inpluggen in de pc en gaan... Daarom is de drum gedaan ( tot spijt van onze drummer haha) met de keyboard!!

dus let daar niet op ! :satisfie: ,zeg ff of je de melodieen mooi vind ofzo.!

bedankt!!

hoofd
11 maart 2006, 19:16
Ik heb je topic verplaatst naar Sounds, ik denk dat je daar beter geholpen kan worden m.b.t. de opnames.

Bruce
11 maart 2006, 19:58
Heb het eerste nr beluisterd, en jullie zetten
een goeie sfeer neer!
Om het af te maken moet er wel een goeie/sterke
zanglijn overheen komen.

}-{
11 maart 2006, 20:54
Rockt best wel :rockon: Mooi gemaakt

Whis[p]er
11 maart 2006, 23:36
Top leuk, dat jullie het leuk vinden!.. jaa de zang moetnog wat wonderen verrichten!;)

maar die liedjess hebben ook goede onderwerpen...
het is niet alleen maar over liefde enzo ... maar serieuze onderwerpen :)

Trocar
12 maart 2006, 00:49
er']
het is niet alleen maar over liefde enzo ... maar serieuze onderwerpen :)
Hehehe...

Wat ik nog even kwijt wilde: lullig voor jullie drummer. Maar de synth-drum valt me reuze mee, ik was bang een verschrikkelijke drumcomputer te horen, maar het stoort me niet, dit geluid.

Whis[p]er
12 maart 2006, 08:54
haha ja... we hebben nog geen studio ofzo he ... we gaan misschien in de zomervakantie naar http://www.independentrecordings.nl/ in Utrecht..! relatieff goedkoperr, en goeie kwaliteit ! :cooler: en we hebben 31 maart optreden op school ! :) dus we zijn al hard aan het oefenen

}-{
12 maart 2006, 10:01
Die school gaan jullie dan plat spelen :)

DarknessAwaits
12 maart 2006, 14:19
Geweldige sfeer en mooie compositie!

Super! Ik hoop dat jullie niet van die kenmerkende emo-zang hebben maar deze muziek is in ieder geval super chill.

Fox
12 maart 2006, 14:44
Zeer mooi gedaan, een goede sfeer zoals al gezegd was. Het leek soms in mijn oren wat u2-achtig ( geen probleem natuurlijk! ).

Mvg,

Fox

Whis[p]er
13 maart 2006, 08:40
Bedanktt voor jullie reacties !! :)
morge wordt de zang erover heen opgenomen!! Dat moet ook nog wel iets goedmaken jaa!! :satisfie: Maar het refrein van " Where are You"? is superr mooii, aangezien we dat al weten te zingen.!! :cooler:

Als het zover is zet ik ze weer op die site en kun je ze luisteren!!!

bedankt!

Whis[p]er
15 maart 2006, 17:58
Luister nu Whisper- Where are you? ( de bovenste song..) hij is nu ingezongen door ons... helaar geven wij nu nog alleen een " preview " in verband met het optreden dat wij hebben op school, dan blijft het voor hen een verassing :cooler: dus luisterrr snel :)

www.myspace.com/whispper