PDA

View Full Version : Behringer Blues Overdrive



blademan
11 maart 2006, 17:58
Hoi, in de Gitarist van deze maand een positieve recensie van de Behringer Blues Overdrive. Heeft iemand dat ding al in huis? Wat zijn de ervaringen ermee, is ie zo goed als men zegt?

nielsduursma
11 maart 2006, 17:59
*kuche kuche* http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=43518 *kuche*

zo...

FruscianteFan
11 maart 2006, 18:19
Nog niet, maar ik ben wel van plan deze, of de Tube Overdrive aan te schaffen.

FruscianteFan
18 maart 2006, 16:24
Ik heb hem zojuist gekocht, en ik ben er erg blij mee :). Kan zowel dat lekkere randje geven in m'n clean, als een fuzz-like geluid geven, als ik em boost de DS-1 die op volle distortion staat. Voelt relatief degelijk aan, geeft (bijna) geen ruis :)

Michael AE
18 maart 2006, 18:09
Ik heb hem voor de gein ook gekocht, en ik moet zeggen dat hij me helemaal niet tegenvalt. Voor het geld is het een prima overdrive, die inderdaad ook nog redelijk kan fuzzen als je hem boost.

Dastard
18 maart 2006, 18:28
Michael AE, niet toevallig Michael van Autumn Equinox ?
Heb ik niet een keer op jou spullen gespeeld 5 jaar geleden ?

Michael AE
19 maart 2006, 14:45
Ja, dat klopt. Dat was in Wieringerwerf, niet?

Dastard
19 maart 2006, 16:03
Hehehe ja inderdaad, ik weet nog dat mijn gitaar net af was en gigantisch bromde omdat de aarde niet vast zat, toen had je volgens mij een noise gate tussen mijn pedalen gestopt, waardoor elk einde van een nummer eindigde in een soort metaal klank achtige feedback, was wel lachuh, volgens mij speelde ik over een Marshall die op die foto staat.

blademan
22 maart 2006, 17:02
houden we het wel ff bij het onderwerp? De Behringer Blues Overdrive dus.

dano
22 maart 2006, 18:21
Hoi, in de Gitarist van deze maand een positieve recensie van de Behringer Blues Overdrive. Heeft iemand dat ding al in huis? Wat zijn de ervaringen ermee, is ie zo goed als men zegt?

de gitarist is nagenoeg overal positief over heb ik het idee :P

maar het gaat erom wat jij ervan vindt toch?

Michael AE
23 maart 2006, 17:01
houden we het wel ff bij het onderwerp? De Behringer Blues Overdrive dus.

Trouwens, lekker weertje is het buiten, he?

blademan
24 maart 2006, 13:37
hier niet hoor, zit je wel bij de juiste opticien?