PDA

View Full Version : Epiphone Sheraton ruilen voor Fender strat ' 95 das toch wel een goede ruil?!



Whis[p]er
11 maart 2006, 17:55
Ik ga maandag mijn Left handy Epiphone Sheraton ruilen voor een Left handy Fender Strat uit '95 !!

das toch een mooie ruil ofniett :cooler:

http://images.speurders.nl/images/18/1806/18061885_1.jpg

http://images.speurders.nl/images/18/1806/18061885_2.jpg

nielsduursma
11 maart 2006, 17:58
ligt eraan wat voor fender, als het een mexico ding is, is ie nieuw goedkoper dan jou sheraton.

Whis[p]er
11 maart 2006, 18:00
Nee het is een U.S.A hij heeft hem toen voor ong. 2000 gulden gekocht!!

Sora
11 maart 2006, 18:36
No way dat ik zo'n mooie sheraton zou wegdoen :o

Whis[p]er
11 maart 2006, 18:47
ja hij is ook erg mooi vind ik... maja ik gebruik hem niet, en hij staat al tijdje hier op deze site, speurders en marktplaats en tot nu toe is die fender het beste bod ;) ik ben verliefd op Fender strat prachtige sound die eruit komt!! Deze gitaar is niet voor mij weggelegd

almarvk
11 maart 2006, 18:58
Nou dan is het toch een mooie ruil??




Maar van ruilen komt ook huilen!! :p

Orpheo
11 maart 2006, 19:18
Nou dan is het toch een mooie ruil??




Maar van ruilen komt ook huilen!! :p

niet altijd.... niet altijd... *denkt terug aan de ruil amp+strat+les paul voor black beauty*

LaurentB
22 maart 2006, 22:58
er']Nee het is een U.S.A hij heeft hem toen voor ong. 2000 gulden gekocht!!

Hmm, is dat niet een beetje veel? Ik heb in die tijd een tweedehands USA Stratocaster gekocht voor 1000 gulden incl. koffer, en meen me te herinneren dat ze nieuw destijds 1600, 1700 gulden kostten. Dat is dan wel met de standaard hardware, dus geen locking units of bijzondere vibrato of zo.
En ook nu nog kun je voor 900 euro (dus bijna 2000 gulden) wel een USA Stratocaster krijgen, meen ik.

Ik weet niet wat zo'n Sheraton nieuw kost? Een gitaarleerling van mij heeft er een. Erg mooi hoor, vind ik.

hansies
23 maart 2006, 08:24
er']Ik ga maandag mijn Left handy Epiphone Sheraton ruilen voor een Left handy Fender Strat uit '95 !!

das toch een mooie ruil ofniett :cooler:

http://images.speurders.nl/images/18/1806/18061885_1.jpg

http://images.speurders.nl/images/18/1806/18061885_2.jpg

wat scheelt er aan de sheraton, reden van ruil is misschien dat je niet tevreden bent van de sheraton, en zoja dan kan ik je begrijpen dat je hem wilt ruilen.
(PS: ik heb dezelfde maar dan rechtshandig)
greetz,
Hansies

Harry
23 maart 2006, 08:44
als jij het een mooie ruil vind is het een mooie ruil. Ik vind het geen mooie ruil.

hoofd
23 maart 2006, 09:37
als jij het een mooie ruil vind is het een mooie ruil. Ik vind het geen mooie ruil.

Ik vind het ook geen mooie ruil...ik heb ook een Sheraton, en no way dat ik die ooit van me leven zal ruilen voor een strat!

Anyway, zo'n Sheraton doet zo'n 550/600 euro's nieuw...

Harry
23 maart 2006, 09:40
maar geen vergelijk met een strat. Een strat is een strat (met alle respect hoor), maar een Sheraton is een Sheraton!

bat
23 maart 2006, 09:58
maar geen vergelijk met een strat. Een strat is een strat (met alle respect hoor), maar een Sheraton is een Sheraton!
Ja, maar als je een strat fijner vind klinken én lekkerder vind spelen, wat heb je dan aan die Sheraton? En dat lees ik een beetje dat het geval is bij de topicstarter.

Harry
23 maart 2006, 10:07
uiteraard, maar hij lijkt te twijfelen, en dan zou ik er nog eens goed over nadenken.....

hoofd
23 maart 2006, 10:08
Ja, maar als je een strat fijner vind klinken én lekkerder vind spelen, wat heb je dan aan die Sheraton? En dat lees ik een beetje dat het geval is bij de topicstarter.

Tsja, als hij liever een strat heeft dan een Sheraton moet 'ie 't vooral doen, het lijkt mij een eerlijke ruil. Ik zou 't alleen nooit doen :stop:

Whis[p]er, als je om 't serienummer vraagt, of vraagt uit welke serie de strat komt, ben je al een stuk verder wat de eerlijkheid van de ruil betreft. Een USA strat doet toch ook iets van 500/600 tweedehands, of niet?

Veekeren
23 maart 2006, 10:38
Whis[p]er, als je om 't serienummer vraagt, of vraagt uit welke serie de strat komt, ben je al een stuk verder wat de eerlijkheid van de ruil betreft. Een USA strat doet toch ook iets van 500/600 tweedehands, of niet?

Je hebt strats en je hebt strats natuurlijk, maar zeker met koffer moet een strat wel ongeveer 700 op kunnen brengen. Maar dan weet ik ook weer niet of het feit dat het een lefty is iets uit maakt voor de prijs...

vibro
23 maart 2006, 10:49
Heb zelf een sheraton gehad en een strat, zijn twee compleet verschillende gitaren met elk een eigen sound en feel.
Als je een gitaar niet mee gebruikt moet je deze weg doen.
Je moet altijd een beetje verliefd zijn op je gitaar en moeite hebben met wegleggen. Over welke versterker speel je trouwens?

Basseytje
23 maart 2006, 11:49
egt no way dat ik een sheraton zou ruilen voor een strat. mooie gitaren mijn om heeft er ook een supermooi geluid lekker in de hand gewoon super. maar je moet t zelf weten mss maak je ook wel een grote ffout als je m ruilt

vulvasonic
23 maart 2006, 12:30
Meteen ruilen!

Die Epi is mooi, maar die kun je voor een paar honderd euri ook nog wel eens op de kop tikken. Een linkshandige Amerikaanse Fender Stratocaster is meer waard. Als je voorkeur uitgaat naar het Fendergeluid, dan is de keus snel gemaakt, toch?

hansies
23 maart 2006, 13:41
maar geen vergelijk met een strat. Een strat is een strat (met alle respect hoor), maar een Sheraton is een Sheraton!

Een Sheraton is een Sheraton ok..tot daar toe, maar elke Sheraton is niet zo' goed, en ik kan het weten.
greetz,
Hansies

Whis[p]er
23 maart 2006, 16:25
Heb zelf een sheraton gehad en een strat, zijn twee compleet verschillende gitaren met elk een eigen sound en feel.
Als je een gitaar niet mee gebruikt moet je deze weg doen.
Je moet altijd een beetje verliefd zijn op je gitaar en moeite hebben met wegleggen. Over welke versterker speel je trouwens?

Ik heb nu dus mijn Sheraton geruild voor de Fender Strat.. en het bevalt me prima!! :) Die Strat is 11 jaar oud.. hij is dus uit ' 95 :satisfie: en ik speel er elke dag op!! ik speel dan over mijn Behringer Vampire versterkerrr ook ergmooi ding.. De Hals is beetje versleten waardoor je mooie vintage look krijgt... en hij heeft nog in 2002 ofzo de fretten vervangen!! Tremolo werkt nog iets minder omdat hij dat nooit gebruiktt heeftt maarr dass kwestie van tijd :) Ik ben zekerr wel tevreden met mijn ruil!! :rockon:

Veekeren
23 maart 2006, 16:38
We wachten op de foto's.

Whis[p]er
23 maart 2006, 16:48
We wachten op de foto's.

hoe kan je die erop zetten? dan moetje het met een link doen? URL?

vibro
24 maart 2006, 18:45
Kijk eens hoeveel veren er aan het tremolo blok hangen.
Als het er 5 zijn kan je er makkelijk 1 of 2 afhalen.
Let wel op de stand van je brug voor en na het verwijderen van de veren.
Beste is om het blok vast te zetten op de body, heb je ook geen gezwabber als je de hand op de brug legt om te dempen. Zitten 2 schroeven waarmee je de brug omlaag kan trekken. Als je het niet zelf kan, even naar de winkel.

Fijn dat je tevreden bent over je ruil, veel plezier met de strat.

marter544
25 maart 2006, 13:13
No offence, maar had je niet beter een nieuwe versterker kunnen kopen? :satisfie:

Whis[p]er
25 maart 2006, 14:10
No offence, maar had je niet beter een nieuwe versterker kunnen kopen? :satisfie:

Hoeso ? wat vind jij slecht aan die versterkerr dan ?!! Komt een prachtige sound uit horr!! :soul: