PDA

View Full Version : Steve Lukather ontmoet



philbee
31 oktober 2002, 08:55
Wat al niet de voordelen zijn om Hendrix tribute CD's op te nemen, je ontmoet nog eens iemand; gisteren Steve Lukather (of Luke, zoals ie genoemd wordt) in Brussel. Aardige gozer; hij vertelde o.a. dat ie nooit tevreden is met zijn gitaargeluid en altijd door zoekt om het te verbeteren. Nou dat hebben dan tenminste gewone stervelingen en halfgoden wel gemeen.

Kitaarhiero
31 oktober 2002, 09:12
he's just a spoilt brat :wink:

guitarboy
31 oktober 2002, 11:27
Hoe was het toto concert Philbee?

sash
31 oktober 2002, 16:54
Ah cool, je had toch ook al eerder met em gemailed over de Hendrixfiles cd? Wat vond ie ervan?

philbee
31 oktober 2002, 18:07
Het concert was OK, veel oude nummers natuurlijk, afgewisseld met die covers van de nieuwe CD, maar lang niet allemaal. 2 keer kippevel gehad op de avond, beide malen als Luke een solo inzet met zijn typische jank sound, dat dan weer wel.

Betr Luke persoonlijk, hele aardige man die ook geinteresseerd is in wat jij doet, hij is absoluut niet alleen op complimentjes uit, sterker ik heb de indruk dat ie dat helemaal niet wil horen, alleen lekker wil ouwe hoeren. We hebben het eventjes over de Hendrix Files (ik heb hem een T-shirt gegeven) gehad en even over Freedom wat hij een prima uitvoering vond (vooral omdat Marcel halverwege het nummer van het origineel afgaat en een live versie van Hendrix invoegt) en omdat hij dat nummer ook op een solo CD heeft staan.

Verder alleen gehad over o.a. een week geleden dat ie met zijn dronken kop op een avond 5 keer zijn (nieuwbakken) vrouw had gebeld en onder weg naar huis gestruikeld was en zijn arm geblesseerd had haha. Dat soort conversatie dus. Is ie bij mij wel aan t goeie adres :wink: