PDA

View Full Version : Weer leuke aanwinsten



robert-gitarist
10 maart 2006, 20:10
Mensen,ik heb GAS over..wie wil?!
Het word echt erg :(
Anyway ik heb dus leuke dingen gekocht:
Boss PH-2 Phaser
Boss BCB-6
Boss BF-2
Boss OD-1 Overdrive
Boss PS-2 Pitchshifter/Delay
Boss NS-2 Noise Suppressor
Boss ME-X.

Die laatste is echt onwijs vet!!Je eigen distortion pedalen of Overdrive pedalen toevoegen en je hebt een heel erg vet ding!!Echt gaaf.
En ja de rest is min of meer voor me collectie van Boss...Tenminste die OD-1 Overdrive.Nog een oudje met het orginele doosje erbij :) Gaaf ding.Rest ga ik gewoon gebruiken op me board.De NS-2 heb ik vandaag binnen gekregen en gekocht van iemand op marktplaats voor 35 euro.35 euro mét verzendskosten en Boss PSA Adaptor+battarij :D Hoezo koopje? :D
Nja nu is me GAS weer gestilt..nu weer sparen voor andere dingen.

ewout
10 maart 2006, 20:20
cool! ga je er een los bord voor maken ofzo of heb je een vitrinekast voor al die pedalen?

renier
10 maart 2006, 20:45
als je nog meer boss spul wil.. pm me maar. mijn bordje is vol :(

robert-gitarist
10 maart 2006, 21:10
Haha nja meer Boss zooi,wil ik graag en komt ook maar eerst ff sparen..eind van deze maand wil ik weer 2 Boss pedalen kopen :)
Zoek nog voor weinig een DS-1 Distortion.Die wil ik eerst...Veder nog een OD-3 Overdrive,SD-2 Dual Overdrive,FT-2 Dynamic Filter en nog paar dingen.
Teller staat nu op 15 :D En alles netjes in cases: BCB-6+BCB-3 en nog 3 in de ME-X.Ach ja leuk spul..Ik ga wel een keer een board voor alle Boss pedalen maken.Een met 3 verdiepingen maar met het bouwen daarvan wacht ik nog even tot ik de meeste pedalen heb die ik wil hebben.Dat word een board met alleen maar Boss pedalen en word ook netjes afgewerkt etc maar gaat niet mee on stage.Gewoon leuk voor thuis beetje mee te klooien :D Word beetje erg veel slepen als ik al die pedalen mee moet nemen on stage :D.

Mike McCready
11 maart 2006, 13:36
Als je de nieuwe Speeddemon wilt worden moet je wel het merk MXR hebben in plaats van Boss, dat weet je toch? ;)

Speeddemon
11 maart 2006, 14:27
Haha nja meer Boss zooi,wil ik graag en komt ook maar eerst ff sparen..eind van deze maand wil ik weer 2 Boss pedalen kopen :)
Zoek nog voor weinig een DS-1 Distortion.Die wil ik eerst...Veder nog een OD-3 Overdrive,SD-2 Dual Overdrive:D.
Zo'n SD-2 heb ik al heel lang te koop staan, met Indyguitarist mod, incl. doosje en boekje.

DS-1 kan ik je ook aan helpen, met een Keeley SEM mod.
p.s 75, samen 140.

robert-gitarist
11 maart 2006, 14:27
Ik wil geen nieuwe..........worden.Ik verzamel gewoon die spullen van Boss en niet omdat iemand anders een geweldige MXR collectie heeft ofzo..Ik heb gewoon zo me eigen collectie :) Mijn sport is om ze voor zo weinig mogelijk euro binnen te slepen en dan met name pedalen waar ik zelf ook nog iets aan heb.

robert-gitarist
11 maart 2006, 14:29
Zo'n SD-2 heb ik al heel lang te koop staan, met Indyguitarist mod, incl. doosje en boekje.

DS-1 kan ik je ook aan helpen, met een Keeley SEM mod.
p.s 75, samen 140.

Oeh das wel aantrekkelijk.
Maar ja zoals ik al zei,moet ik nu ff sparen een maand of 2 maandjes.Helaas :(
SEM Mod. wat houd dat precies in? :)

Speeddemon
11 maart 2006, 14:34
Seeing Eye Mod. Een extra LED aan de buitenkant die reageert op je aanslag-sterkte, en verder schijnt ie de DS-1 een stuk voller, luider en meer 'tube-like' te maken. Die mod zit nog niet op de DS-1 (MIT, zgan met doosje/boekje).