PDA

View Full Version : Morgen (za 11 maart) naar beyers musik (de) wie wil er mee?



ieme
10 maart 2006, 17:32
Morgen (za 11 maart) naar beyers musik (de) wie wil er mee?

Ik heb de laatste tijd het een en ander verkocht en daarom ga ik morgen dagje shoppen bij beyers, vertrek vanuit heerenveen, zwolle naar arnhem, dan dan bochum...

Zijn er nog liefhebbers voor mee naar die zaak om het een en ander te checken?

ieme

AART
10 maart 2006, 17:39
als je langs arnhem komt, mmm, verleidelijk.

Nocki
10 maart 2006, 19:19
Hee Ieme!

Leuk dat je gaat! op mij hoef je niet te rekenen... maar ik vind het super van je dat je de minder bedeelde gitaristen trakteerd op een ritje watertanden... ga je iets zwaars kopen wat je met je 2en moet dragen??? :-)


succes morgen en hou ons op de hoogte!

NOCki

ieme
10 maart 2006, 19:21
Hee Ieme!

Leuk dat je gaat! op mij hoef je niet te rekenen... maar ik vind het super van je dat je de minder bedeelde gitaristen trakteerd op een ritje watertanden... ga je iets zwaars kopen wat je met je 2en moet dragen??? :-)


succes morgen en hou ons op de hoogte!

NOCki

Joah, gaat goed komen, maar ja, kan ik mooi iemand meenemen te sjouwen!

AART
10 maart 2006, 19:30
haha :satisfie:


maar ik moet me inhouden, moet wachten tot na de zomervakantie voor ik naar duitsland ga, anders lig ik wakker van de GAS terwijl ik geen geld heb en SE's moet leren :satisfie:

JoostBaksteen
10 maart 2006, 19:33
ga je iets zwaars kopen wat je met je 2en moet dragen??? :-)


Een dragon aan zijn sig te zien :rockon:

robert-gitarist
10 maart 2006, 19:50
Als je langs Deventer komt,zou ik super super super super graag mee willen!!!! :stop:

casper innosence
10 maart 2006, 19:57
toen ik er was zouden ze al om 13( of 14 u) sluiten op de zaterdag, weet niet of dat nog zo is... maar wel n vette tent .. veel plezier iig

ieme
10 maart 2006, 21:37
toen ik er was zouden ze al om 13( of 14 u) sluiten op de zaterdag, weet niet of dat nog zo is... maar wel n vette tent .. veel plezier iig


ik ga 's ochtends vroeg...

robert-gitarist
10 maart 2006, 21:39
Ik wil mee ik wil mee ik wil mee :D :D :D