PDA

View Full Version : voor de snelle reactie mensen



jules
10 maart 2006, 09:47
Ik heb een olp mm1 zwart te koop voor 130 euro. Verkoop ik heb niet dan ruil ik hem in voor een controller voor mijn valvetronix halfstack
dus een snelle koper heeft dan voor een klein prijsje een goede gitaar.

toch?


http://www.psychology.unimaas.nl/images/Jules_spullen/olpmm1.jpg

almarvk
10 maart 2006, 09:51
Dat noemen wij hier SPAM!

Commerciële doeleinden / verkoop / promotie

Particuliere verkoop hoort niet op het forum, daarvoor hebben we een aparte site: www.gitaarmarkt.nl. Het plaatsen van je aangeboden waar in je signature wordt getolereerd, zolang je je niet in discussies mengt met als enig doel om je spullen te kunnen verkopen. Van diegenen met een commercieel belang wordt een objectieve opstelling verwacht. Het gebruik van het forum voor commerciële doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:

- Het aanprijzen van eigen producten en/of diensten.
- Het forum gebruiken om klanten te werven.
- Het voeren en herhaaldelijk noemen van de naam van een bedrijf en het verwijzen hiernaar.
- De discussie op een manier voeren waarbij naar eigen producten of diensten wordt gerefereerd.

Anders Destium
10 maart 2006, 10:02
www.gitaarmarkt.nl

DarknessAwaits
10 maart 2006, 10:26
En hij is nog lelijk ook.

jules
10 maart 2006, 11:02
jaja weet ik wel maar ik dacht in een keer mischien kan ik er hier iemand een plezier mee doen.

en darkness lelijk is natuurlijk relatief he

trouwens ik zie bij jouw ook een te koop staan met een link er onder
is dat niet hetzelfde. Jij bied ook iets te koop aan hier.

almarvk
10 maart 2006, 11:15
Ja, in je sig mag je het wel zetten met een korte beschrijving en/of link naar gitaarmarkt oid.

Een topic voor een product is natuurlijk uit den boze ;)

jules
10 maart 2006, 11:18
aha ok ik snap het sorry

DarknessAwaits
10 maart 2006, 11:22
en darkness lelijk is natuurlijk relatief he

In dit geval niet.

:)

BartL
10 maart 2006, 11:34
Ik heb een olp mm1 zwart te koop voor 130 euro. Verkoop ik heb niet dan ruil ik hem in voor een controller voor mijn valvetronix halfstack
dus een snelle koper heeft dan voor een klein prijsje een goede gitaar.

toch?


http://www.psychology.unimaas.nl/images/Jules_spullen/olpmm1.jpg
Aha...nog iemand die de webspace van de UniMaas misbruikt voor zijn handeltjes :D:D

jules
10 maart 2006, 15:11
nou nou handeltjes was het maar waar ik moet het ding verkopen/ inruilen omdat ik anders die controler niet kan kopen. Zo goed verdient een ambtenaar nu ook weer niet he.