PDA

View Full Version : Toto was geweldig!



Luke-wannabe
10 maart 2006, 00:59
Zo kom net thuis van toto..
Was echt super!!!

Anderen die ook zijn geweest, laat effe weten wat iedereen gemist heeft. :D

Lukather was uiteraard weer geweldig!! En simon drumde ook weer als vanouds.. Kortom t was weer super!!

Noor
10 maart 2006, 01:49
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig! Wat een muzikaal gebeuren. Heb handtekeningen van Bobby Kimball, Mike Porcaro(wat een bassist die vent!), Tony Spinner en Simon Philips op mn shirt, gaat nooit meer in de was hahahah. Ik geef nooit om handtekeningen eigenlijk, maar van hun vind ik t toch wel stoer.
ik vond het geluid trouwens meevallen, kon alles behoorlijk goed gebalanceerd horen. Ik moest ZOOO lachen toen Steve zn tekst kwijt was en dus maar zong: I keep forgetting these fucking lyrics....
hahah. Komende herfst komen ze waarsch weer naar NL, ga ik weer.

Orpheo
10 maart 2006, 08:00
toto is volgens mij een van de bands die met extreme regelmaat NL aandoet, of niet?? mijn favo bands komen hooguit een keer in t jaar :(


(ik hoop nog steeds op een vette iron maiden tour dit jaar... ze hebben t beloofd vorig jaar! :rockon: :D )


edit: en dito plaat!!!!!!! dance of death was lekker, maar ik heb nog steeds de vieze nasmaak van brave new world in mn bek!!!


edit2: wellicht ga ik dan in de herfst ook naar toto...

the joshua tree
10 maart 2006, 09:38
toto is volgens mij een van de bands die met extreme regelmaat NL aandoet, of niet?? mijn favo bands komen hooguit een keer in t jaar :(


(ik hoop nog steeds op een vette iron maiden tour dit jaar... ze hebben t beloofd vorig jaar! :rockon: :D )


edit: en dito plaat!!!!!!! dance of death was lekker, maar ik heb nog steeds de vieze nasmaak van brave new world in mn bek!!!


edit2: wellicht ga ik dan in de herfst ook naar toto...

Zaterdag 18 maart voorverkoop voor Maiden.

Orpheo
10 maart 2006, 09:48
Zaterdag 18 maart voorverkoop voor Maiden.

ik weet t al. brabanthallen, 27/11... damn, moet ik nog zo lang wachten :(


maar he, tis fuckin iron maiden!!!!!!!! heb ik een keus? :D

Luke-wannabe
10 maart 2006, 14:24
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig! Wat een muzikaal gebeuren. Heb handtekeningen van Bobby Kimball, Mike Porcaro(wat een bassist die vent!), Tony Spinner en Simon Philips op mn shirt, gaat nooit meer in de was hahahah. Ik geef nooit om handtekeningen eigenlijk, maar van hun vind ik t toch wel stoer.
ik vond het geluid trouwens meevallen, kon alles behoorlijk goed gebalanceerd horen. Ik moest ZOOO lachen toen Steve zn tekst kwijt was en dus maar zong: I keep forgetting these fucking lyrics....
hahah. Komende herfst komen ze waarsch weer naar NL, ga ik weer.
T was iid grappig dat ie zn teksten vergat na al die jaren :D
Phillips' drumsolo was trouwens ook gewèldig..!
En die toetsenist is ook geweldig goed!

Ganjaman
10 maart 2006, 14:53
heel leuk, verkeerde subforum, alsjeblieft niet nog meer van die teuteu onzin in offtopic, dat topic over die 'nieuwe' 'cd' van die 'band' ontsiert de boel al genoeg tussen alle andere hoogstaande intellectuele discussies!!

arjanb01
10 maart 2006, 14:54
heel leuk, verkeerde subforum, alsjeblieft niet nog meer van die teuteu onzin in offtopic, dat topic over die 'nieuwe' 'cd' van die 'band' ontsiert de boel al genoeg tussen alle andere hoogstaande intellectuele discussies!!

wat is er mis met deze toto 'onzin', zoals jij het noemt ? iets wat goed is mag toch besproken worden ?

Ganjaman
10 maart 2006, 14:55
wat is er mis met deze toto 'onzin', zoals jij het noemt ? iets wat goed is mag toch besproken worden ?
http://www.gitaarnet.nl/forum/forumdisplay.php?f=29

Noor
10 maart 2006, 15:01
http://www.gitaarnet.nl/forum/forumdisplay.php?f=29

Doe niet zo zielig man, alsof jij zulke intelectuele shit post hier.

arjanb01
10 maart 2006, 15:04
Doe niet zo zielig man, alsof jij zulke intelectuele shit post hier.

Anders zorgen we ervoor dat Ganjaman gebanned wordt, net zoals scali hier :)

Bassbitch
10 maart 2006, 15:07
Ik moet eerlijk bekennen dat ik twee Toto-het-was-geweldig-super-vet-gaaf topics ook wel een beetje te veel van het goede vind.. Eentje mag er dus wel dicht (hoofd?)!

arjanb01
10 maart 2006, 15:10
Ik moet eerlijk bekennen dat ik twee Toto-het-was-geweldig-super-vet-gaaf topics ook wel een beetje te veel van het goede vind.. Eentje mag er dus wel dicht (hoofd?)!

er zijn nooit genoeg forums over toto dus laat maar lekker open dit forum 8-) :)

Noor
10 maart 2006, 15:10
Ik moet eerlijk bekennen dat ik twee Toto-het-was-geweldig-super-vet-gaaf topics ook wel een beetje te veel van het goede vind.. Eentje mag er dus wel dicht (hoofd?)!

Ik vond 1 ook wel genoeg, maar kom op, wie maalt er nou om 1 topic meer of minder op zo'n forum. Kan me de enquete/poll reeks nog erg goed herinneren, alsof dat zo nodig was. Maargoed. Gooi er maar 1 dicht hoor als dat nodig lijkt.

waayer
10 maart 2006, 15:12
Wat een gelul ga lekker op msn zitten auwehoeren over Toto

maisy
10 maart 2006, 15:14
dicht is niet nodig, maar het kan m.i. wel verhuizen naar gigs of artiesten oid... in offtopic hoort het niet thuis maar voor de rest niks mis met mensen die enthousiast zijn over een band...

arjanb01
10 maart 2006, 15:14
Wat een gelul ga lekker op msn zitten auwehoeren over Toto

euhm.... ja is misschien ook wel een goed idee trouwens ! :)

Bassbitch
10 maart 2006, 15:28
Ik zeg ook niet dat jullie niet enthousiast mogen zijn, maar twee topics over hetzelfde onderwerp is niet nodig, en wekt bovendien alleen maar verwarring op, ook bij de totofans.

@arjanbnogwattes: heb je een oogje op Nora ofzo? :hippie:

Noor
10 maart 2006, 15:30
Ik zeg ook niet dat jullie niet enthousiast mogen zijn, maar twee topics over hetzelfde onderwerp is niet nodig, en wekt bovendien alleen maar verwarring op, ook bij de totofans.

@arjanbnogwattes: heb je een oogje op Nora ofzo? :hippie:

Valt het op?

arjanb01
10 maart 2006, 15:30
Ik zeg ook niet dat jullie niet enthousiast mogen zijn, maar twee topics over hetzelfde onderwerp is niet nodig, en wekt bovendien alleen maar verwarring op, ook bij de totofans.

@arjanbnogwattes: heb je een oogje op Nora ofzo? :hippie:

euhm.... maybe, maybe not ! wie zal het zeggen !

Mithrandir
10 maart 2006, 15:31
Ganjastral word met de dag zuurder...

maisy
10 maart 2006, 15:36
Ganjastral word met de dag zuurder...

je moet ook niet overal aan likken!

Mithrandir
10 maart 2006, 15:37
Jawel hoor...

Ganjaman
10 maart 2006, 15:48
Jawel hoor...
+1

en kennelijk is aan sommige van de sociale werkplaatseenheden die hier ronddwalen de (niet al te subtiele) sarcastische ondertoon uit mn post voorbijgegaan...

Noor
10 maart 2006, 15:53
Als je het niet zo meende waarom post je het dan toch? Het topic verliep uitermate goed, maar jij komt voorbij en hups. Doe dat dan gewoon niet man. Of gaan we nu elk topic waar we zelf niks aan vinden afkatten? Al dan niet sarcastisch?

Dat hoeft toch niet?
Wij hebben gister genoten, en willen dat hier delen, ok er had geen tweede topic over geopend hoeven worden, maar wat maakt dat nou uit op zo'n forum? Moet je kijken wat een onzin hier doorgaans gepost wordt, dit zijn tenminste nog topics die ergens over gaan. een stelletje retegoeie muzikanten waar we gister heen geweest zijn.

Dai
10 maart 2006, 16:01
je hoeft niet op hem te reageren als je niet wilt hoor :) :roll:

Noor
10 maart 2006, 16:06
je hoeft niet op hem te reageren als je niet wilt hoor :) :roll:

Weeeeeeeet ik.......maar hoe kinderachtig dit ook klinkt, hij hoeft ook niet zo te doen toch? Wij zijn gewoon aant nagenieten van gister en dan komt zo'n zuurpruimpje weer ff etteren.

arjanb01
10 maart 2006, 16:08
Weeeeeeeet ik.......maar hoe kinderachtig dit ook klinkt, hij hoeft ook niet zo te doen toch? Wij zijn gewoon aant nagenieten van gister en dan komt zo'n zuurpruimpje weer ff etteren.

maak je niet druk, Nora, is slecht voor je bloeddruk/hart ! Dat jullie genoten hebben is alleen maar mooi, dus keep on posting ! En als Toto weer NL aandoet ben ik erbij ! :hippie: :cooler:

Helter Skelter
10 maart 2006, 16:12
Wat een gelul ga lekker op msn zitten auwehoeren over Toto

IK HAAT MSN! :angry:

maisy
10 maart 2006, 16:14
jammer, anders mocht je me toevoegen :D

Bassbitch
10 maart 2006, 16:14
maak je niet druk, Nora, is slecht voor je bloeddruk/hart ! Dat jullie genoten hebben is alleen maar mooi, dus keep on posting ! En als Toto weer NL aandoet ben ik erbij ! :hippie: :cooler:

Jonguh, moet ik je haar msnadres pm'men ofzo?

Noor
10 maart 2006, 16:14
Jonguh, moet ik je haar msnadres pm'men ofzo?

Die heeft ie al................................................

arjanb01
10 maart 2006, 16:15
Jonguh, moet ik je haar msnadres pm'men ofzo?

ik weet niet of nora dat goed vindt :)

Bassbitch
10 maart 2006, 16:16
Je hebt hem dus al, ga daar dan maar verder flirten :chicken:

arjanb01
10 maart 2006, 16:18
Je hebt hem dus al, ga daar dan maar verder flirten :chicken:

oke, bedankt voor de tip ! :) :) :)

gjlp
10 maart 2006, 16:21
Maar het concert was te gek. Jammer dat Paich er niet bij was. Voor de rest, beste was ik tot nu toe gezien heb.

Noor
10 maart 2006, 16:24
Maar het concert was te gek. Jammer dat Paich er niet bij was. Voor de rest, beste was ik tot nu toe gezien heb.

Ja vond ik dus ook, dit was mn vierde Toto concert, maar vond dit echt het beste, al was Amsterdam ook wel erg goed. Wat vond jij van het decor eigenlijk? Ik vond die schermen wel erg gaaf met al die beelden.

Bassbitch
10 maart 2006, 16:24
oke, bedankt voor de tip ! :) :) :)

Doe bij nader inzien toch maar niet, en hou er hier ook maar mee op! (dat is pas een goede tip, geloof me!)

Noor
10 maart 2006, 16:25
Doe bij nader inzien toch maar niet, en hou er hier ook maar mee op! (dat is pas een goede tip, geloof me!)

+1

Maar dan meer.

arjanb01
10 maart 2006, 16:36
Doe bij nader inzien toch maar niet, en hou er hier ook maar mee op! (dat is pas een goede tip, geloof me!)

is prima ! humor is soms lastig voor sommigen !

Bassbitch
10 maart 2006, 16:38
Iemand lastig vallen is geen humor.

gjlp
10 maart 2006, 17:00
Ja vond ik dus ook, dit was mn vierde Toto concert, maar vond dit echt het beste, al was Amsterdam ook wel erg goed. Wat vond jij van het decor eigenlijk? Ik vond die schermen wel erg gaaf met al die beelden.

Het decor was heel erg fraai. Ingetogen maar zeker niet saai. En schermen zijn altijd wel ok. Ook mooi om te zien dat ze nog zo veel plezier in de muziek hebben, en zich enigsinds afzetten tegen een "rockster status".

Volgens mij speelde Greg Phillinganes de partijen van David Paich voor zover dat ging. Greg had ineens 4 keyboards in zijn setup i.p.v. 2. Petje af daarvoor.

Helter Skelter
10 maart 2006, 17:15
jammer, anders mocht je me toevoegen :D

met jou wil ik alles doen behalve MSN'en...

Ritch
10 maart 2006, 17:22
Het decor was heel erg fraai. Ingetogen maar zeker niet saai. En schermen zijn altijd wel ok. Ook mooi om te zien dat ze nog zo veel plezier in de muziek hebben, en zich enigsinds afzetten tegen een "rockster status".

Volgens mij speelde Greg Phillinganes de partijen van David Paich voor zover dat ging. Greg had ineens 4 keyboards in zijn setup i.p.v. 2. Petje af daarvoor.

4? Ik dacht 5 :D Er draaiden wel een heleboel bandjes mee, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Noor
10 maart 2006, 17:38
4? Ik dacht 5 :D Er draaiden wel een heleboel bandjes mee, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Toch werden er veel solo's gewoon live gespeeld. er liepen wel bandjes mee, maar dat was voornamelijk de toegevoegde sounds die je op de cd ook hoort, en veel koortjes die meeliepen op band.verder wel veel stukken, ook moeilijke, die live gespeeld werden.

arjanb01
10 maart 2006, 19:05
Iemand lastig vallen is geen humor.

dit slaat nergens op... lastig vallen ! als je meediscussieren op het forum (en af en toe een humoristische noot) als lastig vallen bestempeld kan je echt weinig hebben.
Maar goed.... jouw mening en zonder meningen geen forum 8-)
Gegroet.....

Noor
10 maart 2006, 19:06
je bent anders wel een vrij opdringerig persoon, als ik t even zeggen mag.

arjanb01
10 maart 2006, 19:09
je bent anders wel een vrij opdringerig persoon, als ik t even zeggen mag.

mn excuses daarvoor, nora... maar ik weet ook niet precies wanneer je online bent. Ik bedoel het goed, oke ?

Bassbitch
10 maart 2006, 19:24
Ik doelde dus op dat gedoe met Nora.. En het is niet alleen mijn mening, zoals je ziet, dat het wel wat minder mag met dat geslijm van jou.

arjanb01
10 maart 2006, 19:25
Ik doelde dus op dat gedoe met Nora.. En het is niet alleen mijn mening, zoals je ziet, dat het wel wat minder mag met dat geslijm van jou.

ja oke, als het geslijm is dan zal ik minderen, oke ? Ik bedoelde het niet zo tegenover haar, oke ?

Bassbitch
10 maart 2006, 19:30
Hoe bedoelde je het dan? Ik vind het nogal opdringerig overkomen.. Maar als je het helemaal anders bedoelde: sorry.

arjanb01
10 maart 2006, 19:36
Hoe bedoelde je het dan? Ik vind het nogal opdringerig overkomen.. Maar als je het helemaal anders bedoelde: sorry.

excuses aanvaard... en nu weer gewoon verder discussieren op dit forum, oke ? Doe ik ook namelijk 8-)
Fijn weekend nog ! En ik ga de kroeg in, tot sinas ! :)

Bassbitch
10 maart 2006, 19:42
Pff.. mensenkennis :stop:

thefox
12 maart 2006, 09:42
Was een tof concert. In het begin was het geluid beetje kut, dat vond ik wel jammer want die eerste nummers zijn echt tof. Daarna was het geluid gewoon goed. Ik vond de lichteffecten niet zo stijlvol, zeker niet als je die vergelijkt met shows van Peter Gabriel :P Akoestische set was ook erg tof! Ondanks mn rot plek (helemaal bovenin met mn kop tegen het plafond, helemaal links achter :) ) heb ik een mooie avond gehad. Blij dat ik toch nog even snel een kaartje had gekocht

MusicManMaestro
13 maart 2006, 18:55
Een mooi actieplaatje van Luke van een concert is Duitsland


http://i.pbase.com/o4/29/228229/1/57168556.122.jpg

sebastiaan88
30 juli 2006, 11:00
beetje laat..
MAAR IK WAS ER OOK!:P
Kstond echt heel dichtbij:D:D:D:D
maar was inderdaad super gaaf! Ben een groot lukather fan al vond ik hem vroeger "netter" spelen. MAar agg who cares! LEKKER!

Hoiii

dickie
8 augustus 2006, 20:44
Vorige week maandag dagje mee wezen touren als guitar-tech van Toto's voorprogramma "Cooper Inc" in Emmendingen (Zuid-Duitsland)

Geweldige dag, Access All Areas voor de hele dag, heerlijk gegeten met de crew, na afloop lekker gebabbeld met de mannen van Toto. (O ja, het hele concert in de 'persbak' gestaan langs zoon Trevor en dochterlief Tina van Steve Lukather).

Hier 2 fotokes:
http://www.reijnenmuziek.nl/dick/pics/fun/5.jpg

http://www.reijnenmuziek.nl/dick/pics/fun/4.jpg

En Cooper Inc? Die komen er wel! Hun gitarist Christian Tolle (al langer bevriend met Steve Lukather had behoorlijk indruk gemaakt... Zie ook www.cooperinc-music.com)

Ritch
8 augustus 2006, 22:25
Cool dickie! Heb je je VA nog laten signeren door Steve?

thefox
9 augustus 2006, 10:28
Vorige week maandag dagje mee wezen touren als guitar-tech van Toto's voorprogramma "Cooper Inc" in Emmendingen (Zuid-Duitsland)

Geweldige dag, Access All Areas voor de hele dag, heerlijk gegeten met de crew, na afloop lekker gebabbeld met de mannen van Toto. (O ja, het hele concert in de 'persbak' gestaan langs zoon Trevor en dochterlief Tina van Steve Lukather).

Hier 2 fotokes:
http://www.reijnenmuziek.nl/dick/pics/fun/5.jpg

http://www.reijnenmuziek.nl/dick/pics/fun/4.jpg

En Cooper Inc? Die komen er wel! Hun gitarist Christian Tolle (al langer bevriend met Steve Lukather had behoorlijk indruk gemaakt... Zie ook www.cooperinc-music.com)
Wat me altijd opvalt bij die beroemdheden dat het eigenlijk ook maar gewone mensen zijn. Afgelopen zomer had ik masterclass van Dominic Miller (Sting), maar die kwam in zn gewone kloffie binnenstappen, verder niks bijzonders :), gezellig praatje maken enzo. Was wel erg leuk en leerzaam, maar ik had gitaristisch toch wel wat meer willen leren (groep was te groot) Lijkt me ook wel cool om Steve een keertje te ontmoeten, zou wel een keer les van hem willen krijgen, hehe

dickie
9 augustus 2006, 10:37
Cool dickie! Heb je je VA nog laten signeren door Steve?
Dat heeft ie vorig jaar al gedaan!

Dit keer heeft ie de gitaarriem van mijn dochter gesigneerd met de tekst:
"To Iris with love - Steve Lukather Toto 2006"

thefox
9 augustus 2006, 11:34
Dat heeft ie vorig jaar al gedaan!

Dit keer heeft ie de gitaarriem van mijn dochter gesigneerd met de tekst:
"To Iris with love - Steve Lukather Toto 2006"
Cool! !

Noor
9 augustus 2006, 12:41
Gaan er nog mensen naar het concert in Hamburg morgen? Ik ben er iig!!!! WOEHOEEEE!!!

arjanb01
9 augustus 2006, 12:46
Gaan er nog mensen naar het concert in Hamburg morgen? Ik ben er iig!!!! WOEHOEEEE!!!

Hey nora, weer back in town ? Kan je nu WEL een handtekening van Luke regelen voor me ?

Ritch
9 augustus 2006, 21:20
Dat heeft ie vorig jaar al gedaan!

Dit keer heeft ie de gitaarriem van mijn dochter gesigneerd met de tekst:
"To Iris with love - Steve Lukather Toto 2006"

'Gotta love him :cooler:

morris
9 augustus 2006, 23:31
Dat heeft ie vorig jaar al gedaan!

Dit keer heeft ie de gitaarriem van mijn dochter gesigneerd met de tekst:
"To Iris with love - Steve Lukather Toto 2006"

Hey Dickie,

Heb je geen foto's van Tina's T&A?? De mijne waren wat wazig geworden ;-)

Noor
10 augustus 2006, 08:32
Hey nora, weer back in town ? Kan je nu WEL een handtekening van Luke regelen voor me ?


Hoi hoi ja ik ben terug!
Maar ehm.....ik ga niet voor iedereen handtekeningen regelen hoor...Ik heb een all access backstage pass en vertoef nu bij ze in het hotel in Hamburg!!! Woehoe!! Ik probeer een zooi plectrums te regelen van Luke, en ben zelf al blij als ik een handtekening van hem heb voor mezelf, laat staan dat ik hem nog voor iedereen ga vragen. Dus sorry!!

thefox
10 augustus 2006, 09:42
Hoi hoi ja ik ben terug!
Maar ehm.....ik ga niet voor iedereen handtekeningen regelen hoor...Ik heb een all access backstage pass en vertoef nu bij ze in het hotel in Hamburg!!! Woehoe!! Ik probeer een zooi plectrums te regelen van Luke, en ben zelf al blij als ik een handtekening van hem heb voor mezelf, laat staan dat ik hem nog voor iedereen ga vragen. Dus sorry!!
Hoe kom je eigenlijk aan zo'n access backstage pass? Fan Club ofzo?

arjanb01
10 augustus 2006, 09:46
Hoi hoi ja ik ben terug!
Maar ehm.....ik ga niet voor iedereen handtekeningen regelen hoor...Ik heb een all access backstage pass en vertoef nu bij ze in het hotel in Hamburg!!! Woehoe!! Ik probeer een zooi plectrums te regelen van Luke, en ben zelf al blij als ik een handtekening van hem heb voor mezelf, laat staan dat ik hem nog voor iedereen ga vragen. Dus sorry!!

Regel je gewoon een handtekening van Luke voor jezelf en dan maak je vervolgens 1000 kopieeen :) Probleem opgelost hahaha !
Nee geeft verder niet, have fun daar in Hamburg ! Ze schijnen eind dit jaar weer naar Nederland te komen, dus dan ben ik dr weer bij !

Noor
10 augustus 2006, 10:36
Hoe kom je eigenlijk aan zo'n access backstage pass? Fan Club ofzo?

Nee ik heb veel contact met Bobby Kimball. Zit nu bij ze int hotel, net ontbeten met de hele crew en sprak Luke net al even. ECHT COOL die gast. Hij had gister tot twee uur zitten zuipen en nu weer zo fris als een hoentje aant ontbijt whahahahahaha.

dickie
10 augustus 2006, 10:50
Hey Dickie,

Heb je geen foto's van Tina's T&A?? De mijne waren wat wazig geworden ;-)
Nee, jong - heb me "gedragen"... haha! Wel een aardige tante; ze woont sinds kort in Dusseldorf, wist je dat?

Wel voor jou een leuke foto van haar snoetje (de rechter!)...
http://myspace-798.vo.llnwd.net/00309/89/73/309993798_m.jpg

thefox
10 augustus 2006, 10:51
Nee ik heb veel contact met Bobby Kimball. Zit nu bij ze int hotel, net ontbeten met de hele crew en sprak Luke net al even. ECHT COOL die gast. Hij had gister tot twee uur zitten zuipen en nu weer zo fris als een hoentje aant ontbijt whahahahahaha.
Vet, je bent zelf ook profi zangeres? Ofwel, hoe ben je in contact gekomen met Boby Kimball, wel cool hoor :) Zou ook wel eens een biertje met Luke willen drinken, hehe.

Noor
10 augustus 2006, 11:12
Vet, je bent zelf ook profi zangeres? Ofwel, hoe ben je in contact gekomen met Boby Kimball, wel cool hoor :) Zou ook wel eens een biertje met Luke willen drinken, hehe.

Heb twee jaar geleden gewoon een mailtje gestuurd naar Bobby, en toen hebben we anderhaslf jaar gemaild, ik heb wat recordings gestuurd, heb ze bij het concert in Rotterdam ontmoet(gratis toegangskaart en backstage kaart gekregen) en daarna in frankfurt met Bobby gezongen op de MusikMesse, daar Spencer Davis ontmoet, in Juni met Spencer Davis twee optredens gedaan in Frankfurt, en komend jaar ga ik mn eerste album opnemen en uitbrengen!!! En dat allemaal dankzij 1 mailtje. I AM SO HAPPY!!!