PDA

View Full Version : Bassist zoekt band (Indiepop of Reggae) Regio Amsterdam



Funky Kingston
9 maart 2006, 12:59
Na enkele jaren als gitarist gespeeld te hebben ben ik twee jaar geleden op bas overgestapt. In deze hoedanigheid heb ik twee jaar gebast in een reggae-coverband, waarmee we locaal ook enkele optredens hebben gedaan (de een meer succesvol dan de ander maar dat terzijde). Enige tijd geleden is de band helaas gestopt, maar het begint weer te kriebelen en ik zou graag weer eens willen bassen in een bandje. Covers hebben mijn voorkeur, maar eigen werk kan eventueel ook. Qua muziek ben ik vooral georienteerd op Indie Pop, Indie Rock:

Daryll-Ann
Of Montreal
Sonic Youth
Ryan Adams
Pernice Brothers
The Shins
Preston school of Industry
Death cab for cutie

maar ook:

Television
Velvet underground
Drive by truckers

Reggae behoort ook tot de mogelijkheden uiteraard!

Regio: Amsterdam
Leeftijd: om en nabij de 21

BEHINDTHEWAVES
12 maart 2006, 12:52
Hey man,
Ik lees net je advertentie hier op gitaarnet. Misschien kan je ons profieltje checken, en bekijken of de muziek die we maken je aanspreekt. Qua muziek bevinden we ons tussen indie- en post-rock. En we oefenen twee-wekelijks in een oefenruimte in IJmuiden. Dus check ons profiel maar 'BEHIND THE WAVES' bij 'GEZOCHT'. Mocht het je nou aanspreken, mail me dan, dan kan ik je wat muziek van ons sturen.

greetz Maurice

Funky Kingston
13 maart 2006, 21:25
Hallo Maurice, bedankt voor je aanbod. mijn ad is misschien wat misleidend geweest, ik ben eigenlijk opzoek naar een bandje IN amsterdam (ipv in de regio van). Als je het niet erg vind kijk in nog even verder. Succes met zoeken in ieder geval! :)

scramble
2 april 2006, 16:16
ey,

ik ben ook op zoek naar een band ;) (niet verw8 heh:P). naja ik ben drummertje, doe het nu een jaartje of 6,5 en zoek een band die het boeltje meer dan als hobby ziet ;). ik weet niet of jullie al voorzien van drummer zijn? ik ben verplaatsbaar maar het zou wel handig zijn als jullie al iets van een drumstel zouden hebben staan daar.

groeten pjotr