PDA

View Full Version : In Flames



FNaRK
30 oktober 2002, 19:21
woehaaa
ik vond net weer een CD van In Flames, had ik dus al heeeeeeeeeeeel lang niet meer gedraaid...maar tering zeg, was ff vergeten hoe lekker dat klinkt. Is de CD Whoracle, vrij oud....
Iemand enig idee wat ze op het moment doen, nog hetzelfde niveau "van vroeger" ??

Ditmar
30 oktober 2002, 22:27
ze maken tegenwoordig nu-metal, dus ik denk dat ik de enige ben die ze tegenwoordig nog steeds leuk vind :grin:

FNaRK
31 oktober 2002, 09:25
dat meen je niet....ook al meegezogen in de NU-hype
Heb je iets van titels, ga ik ff luisteren. ben toch wel benieuwd!

Noctiis
31 oktober 2002, 09:27
In Flames is na Colony niet zo fantastisch meer vind ik... alle oude emoties zijn verdwenen...
maarrrrrrrrr, gelukkig is de nieuwe Satyricon weer briljant :smile:

FNaRK
31 oktober 2002, 09:33
zit nu naar "Drifter" te luisteren, is idd anders. Wil het nou niet meteen NU noemen. hebben ze een andere zanger trouwens?
Die leuke harmonische loopjes hebben ze trouwens nog wel, ik vind het nog wel te pruimen.....

Ditmar
31 oktober 2002, 12:30
In Flames is uiteraard geen nu-metal geworden, maar ze zijn er wel heel zwaar door beinvloed (je hebt af en toe toch wel het idee dat je naar KoRn of the Deftones zit te luisteren, check anders effe Only for the weak, Transparent enzo), maar ze hebben nu een soort van hele eigen stijl ontwikkeld. Ergens tussen nu-metal, death-metal en heavy-metal in, ik vind het nog steeds een hele goeie band. En ze hebben trouwens geen nieuwe zanger, maar de zanger heeft nu dreadlocks, dus dan ga je anders klinken he........

Anders Destium
31 oktober 2002, 12:31
THE JESTERS RACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rest heb ik ook, maar is toch minder...
Ideale muziek om bij mee te spelen trouwens :smile:

Noctiis
31 oktober 2002, 12:40
ja Jester Race, das een van die cd's waar ik op heb leren gitaarspelen :grin: