PDA

View Full Version : Dean Custom



eng elfjuh
8 maart 2006, 22:25
heren!
Wie kent m, is t wat?
Doen of niet doen?
http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/25297644.html

Kaïn
8 maart 2006, 22:28
Hmm ziet er mooi uit maar ik vrees een beetje voor de stabiliteit van de tremelo. Goedkope gitaren met een Floyd is vaak iets wat je niet wilt. En ik betwijfel sterk dan die top hout is. Volgens mij een photoflame. Maar than again, dean staat bekend om zijn goede intrumenten. Ik zou deze niet blindelings kopen, maar gewoon even goed testen. Hopelijk heb je dan een goede deal!

EmgMaster
8 maart 2006, 22:32
Deze gitaren zijn nog wel van goede kwaliteit als ik me niet vergis. Zeker wel goed spul.

Soulcollector
8 maart 2006, 22:50
199 Euro ? :o
Ik zou 'm in ieder geval zeker testen.
Naar mijn ervaring is dit best 'n leuk ding :)

GuitarMaster
8 maart 2006, 23:00
Als ik het goed heb had Maiden Michiel van t forum deze gitaar en die was er best wel tevreden over dacht ik. Nieuw was ie iets van 450 volgens mij dus 200 zal ie vast wel waard zijn.

Baco
8 maart 2006, 23:06
Zelf nog niet getest,maar al heel veel goede dingen over gehoord! Voor 199 euro beslist een koopje!

Maiden Michiel
9 maart 2006, 11:01
Ik heb hem.

Ik vind hem geniaal, de Floyd is niet het beste van het beste maar het kan er zeker goed mee door (ik dnek niet regelamtige divebomb bestendig)

De feel en afwerking vind ik persoonlijk fantastisch.

De EMGHZ was ik minder tevreden over, maar anderen zullen het je weer anders vertellen. Het was mij veeeeel te modderig. Ik ben toen voor een Evolution / Air Norton combi gegaan, supervet.

Ik heb er 2½ jaar geleden 650 euro voor betaald (nieuw)

wille525
9 maart 2006, 11:30
Ik hoor bijna geen verschil tussen de EMG-HZ en de EMG-81...
Volgens mij is die Dean een prima gitaar.

gerrekat
9 maart 2006, 13:12
is een budget uitvoering van de Jackson Soloist, prima gitaar voor veel minder geld.

Ganjaman
9 maart 2006, 14:15
Ik hoor bijna geen verschil tussen de EMG-HZ en de EMG-81...
Volgens mij is die Dean een prima gitaar.
zegt meer over jou dan over de elementen vrees ik ;)

maar tis een goed gitaartje, floyd is idd niet top of the line, maarja, nette finish/top (volgens mij geen photoflame, maar veneer) neck through constructie, zeker een koopje voor 199, zou t gelijk doen, als ie niet bevalt kan je 'm makkelijk voor meer doorverkopen...

Dirk W
9 maart 2006, 15:24
Ik denk dat hij zn geld wel waard is. Maar test vooral even de tremolo, zoals eerder gezegd zijn floyds op goedkope gitaren een flink risico.
Dirk

Aron Maiden
9 maart 2006, 18:00
Gewoon testen, ik bedoel 199 euro is niet erg veel geld!!, je hebt waarschijnlijk geen betere gitaren voor beter geld, teminste als jij graag metal achtige muziek wil maken! maar daar ben je vast wel uit.. een blues gitarist koopt vast niet zon gitaár ;):)

Rubenios
10 maart 2006, 00:06
is een budget uitvoering van de Jackson Soloist, prima gitaar voor veel minder geld.



welke van de 30 soloists?

eng elfjuh
12 maart 2006, 16:13
Dank voor ale input boy's!
Ik was te laat, iemand was me voor!
volgende keer beter!

Maiden Michiel
12 maart 2006, 17:29
Een ding is zeker, voor 199 gaat mijne niet weg.