PDA

View Full Version : Wayne Static Flying V (Epiphone)



Kevin-D
8 maart 2006, 19:31
Hey mensen!

Kheb een vraagje. Ik heb altijd een b'tje een liefde voor flying V's gehad (zowel Roads als Gibson stijl), en nu zag ik de Wayne Static V van Epiphone staan voor 560 of 550 euro.
De specs zijn wel leuk, mahonie body en neck, ebben fingerboard, en 2 gibson humbuckers. Is dit een leuke prijs voor deze gitaar? En heeft een van jullie enig idee of het een degelijk ding is? (ik vraag me dat af in verband met de specs + prijs) Hij word niet meer geproduceerd sinds vorig jaar geloof ik, dus misschien daarom dat ze wat goedkoper zijn?
Ik kan hem niet zo 123 uitproberen want hij bevind zich in een Duitse winkel...

Alvast bedankt voor enige info!

Squier4ever
8 maart 2006, 19:36
tis imo wel een vrij toffe gitaar, helaas nooit geprobeerd, zal wel oké zijn though.

Kevin-D
8 maart 2006, 19:38
Jah ik ken die hele gozer niet waarvan het een signature is, maar de specs spreken me aan, er staat geen grote naam op, en hij ziet er vet uit. Als het nek profiel een btje lijkt op dat van m'n LP is dat geen ramp, zolang hij iig maar niet dikker is :P

Ganjaman
8 maart 2006, 21:07
ken de gitaar niet, maar let er wel op dat ze het bij epiphone niet zo nauw met de specs nemen :)
de goth explorer die ik had werd op hun site ook aangeduid als 'ebony fingerboard' was gewoon rosewood

Kevin-D
8 maart 2006, 21:11
Das minder... Najah nou is rosewood voor mij ook prima, zolang het maar niet van dat lichte spul is... dat ziet er echt niet uit op zo'n gitaar... van dat lichte rosewood :S

VooDoo
8 maart 2006, 21:38
Das minder... Najah nou is rosewood voor mij ook prima, zolang het maar niet van dat lichte spul is... dat ziet er echt niet uit op zo'n gitaar... van dat lichte rosewood :S



maple:P?

10-karakters

jorrit
9 maart 2006, 15:11
naar mijn weten zijn het ook geen gibson humbuckers maar gibson-designed oid. leuke elementen, maar niet super. Ik zou een tweede hands goth flying v kopen als ik jou was, houd je nog wat geld over voor betere elementen.

specs zijn volgens mij hetzelfde.....

beide gitaren hebben trouwens geen ebben toets..

jozum
9 maart 2006, 16:40
ik vind die gibson designed humbuckers echt helemaal niets. Modderig en dof. Sorry voor het gebrek aan nuance, maar ik vind dat echt zonde van het hout..

idno
9 maart 2006, 20:02
Jah ik ken die hele gozer niet waarvan het een signature is

Wayne Static is de zanger/gitarist van Static-X, een soort techno-industrial metalband

Kevin-D
10 maart 2006, 14:27
Specs zouden zijn Gibson Humbuckers zijn "USA Pickups 98Neck/90Bridge" (niet de designed epiphone dingen), ebben fingerboard. De humbuckers zouden zijn: En met licht rosewood bedoelde ik licht rosewood :S Niet maple :P Je hebt ook heel licht rosewood, en dat vind ik echt spuuglelijk. Laatst ook gezien op een paar gibsons en epiphones.

Als die specs beide al niet kloppen is mijn interesse voor die gitaar meteen pleite.

koennie
11 maart 2006, 00:16
Mijn ervaring met de epiphone v's is dat ze allemaal 'kopzwaar' waren, dus dat de hals naar beneden valt als je gitaar losjes om je nek laat hangen.
Als t echte gibson elementen zouden zijn, zit het denk ik wel goed, maar zo niet kun je ze er gelijk uit gooien. Verder spelen ze geloof ik wel aardig, maar ik vind ze niet geschikt voor de echte rappe metal, dan zou ik eerder op zoek gaan naar een rhoads. Verder weet ik natuurlijk niet wat je speelt, maar t mijn meming zeg maar..
Zoals jorrit al zei zou ik ook voor de gothic v gaan als je de looks mooi vindt

uitproberen werkt denkik toch het beste ;)

kornrapcore
24 juli 2008, 20:39
zo iemand wille uitlegge hoe ik een nieuwe post moe maken ben net nieuw maar kom er niet helemaal uit

Mr.Fingers
24 juli 2008, 20:40
"nieuw onderwerp" (links bovenaan de lijst met topics)

pueblo
24 juli 2008, 20:48
mooie bump :satisfie:

joskedentweede
24 juli 2008, 20:53
Even blijven bumpen, wat ga jij off topic! :D

hezz
24 juli 2008, 21:06
He shit, was ik nog ook echt het topic aan het lezen :seriousf:


zo iemand wille uitlegge hoe ik een nieuwe post moe maken ben net nieuw maar kom er niet helemaal uit

Maar gebruik eerst de zoekfunctie voordat je iets post.

almarvk
24 juli 2008, 21:08
Het is uitgelegd, door deze nutteloze bump kan het topic op slot.