PDA

View Full Version : dimarzio Paf Pro + welke brug pickup



belvedere86
8 maart 2006, 17:52
Ik heb eindelijk mijn Paf pro laten installeren in mijn ibanez sz 520. welke brug pickup past er hier het best bij? IK had aan een X2N gedacht. goede keuze of zijn er nog andere pickups die hierbij passen?

stijl: In Flames, Opeth, Metallica, Satriani,...

bedankt

Orpheo
8 maart 2006, 19:32
Ik heb eindelijk mijn Paf pro laten installeren in mijn ibanez sz 520. welke brug pickup past er hier het best bij? IK had aan een X2N gedacht. goede keuze of zijn er nog andere pickups die hierbij passen?

stijl: In Flames, Opeth, Metallica, Satriani,...

bedankt

nee, zeker niet de x2n!!!! die is veel te hot, en wordt zompig in de sz520! de jb is lekker, of de super2. dat zou ik doen in ieder geval.

Ganjaman
8 maart 2006, 19:38
met dat zompige valt het wel mee denk ik hoor :D
X2n zou wel een leuke keuze zijn, aangezien de genoemde bands toch wel allemaal high output elementen gebruiken

Orpheo
8 maart 2006, 19:44
met dat zompige valt het wel mee denk ik hoor :D
X2n zou wel een leuke keuze zijn, aangezien de genoemde bands toch wel allemaal high output elementen gebruiken

ik heb m in mn les paul gehad, maar t is echt te zompig. de superdistortion is, hoe raar t ook klinkt, dan beter.

Ganjaman
8 maart 2006, 19:46
ik heb m in mn les paul gehad, maar t is echt te zompig. de superdistortion is, hoe raar t ook klinkt, dan beter.
ja, maar een ibanez sz klinkt toch heel anders dan een LP, wel allebei mahonie body, maar een SZ heeft een erg dunne body, dus zal t veel minder snel zompig worden...

Fvddungen
8 maart 2006, 19:46
Ik heb zelf een paf pro in de nek en een tonezone in de brug in mijn RG1620 zitten en het klinkt super. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik de tonezone het meest gebruik.