PDA

View Full Version : KOCH KV50 minder volume en gain



rupke
8 maart 2006, 12:32
Hoi,

Ik heb wat problemen met mijn koch kv 50 19"

mijn nieuwe setup was klaar. kv50 19" van Koch afgelopen zaterdag nieuwe buizen in laten zetten, was een hele verbetering, klonk heel erg vet. Ik heb in de effectloop de g-major hangen (die is parallel). ik dacht gisteren, ik hang de g-major even tussen de insert en out (dus serieel tussen voortrap en eindtrap van de kv50. klonk voor geen meter (moet ik al mijn instellingen natuurlijk aanpassen (wet -dry en mix enzo)) dus ik weer terug in de effectloop. Gaat de de KV50 nog maar op half (of misschien zlerfs nog minder) volume op clean kanaal, crunch kanaal lijkt meer donker wollig clean kanaal geworden en lead kanaal is bruine ongedefineerde donkerepoepcrunch geworden. kan ik iets kapot gemaakt heb door hem tussen de voor en eindtrap te hebben geplaatst of zo. Toen alles losgehaal den alleen de versterker uitgeprobeerd zonder poespas en baggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is het.

Weten jullie wat er aan de hand kan zijn.

godver wat baal ik zegggggggggggg

Greetz Rupke

vester86
8 maart 2006, 12:47
knopje per ongeluk omgezet achterop??
kan het eventueel aan een kapotte kabel/gitaar liggen (actief wellicht?)

rupke
8 maart 2006, 13:37
Hoi,

Aan de gitaar en kabel ligt het niet want, die heb ik op een ander versterker aangesloten en dat werkte gewoon goed. Ik las op het forum wel een verhaal van iemand die had een metal pedaal in de effectloop gedaan van zijn peavey 5150 en toen hoorde ie gekraak (ik hoorde heel veel overdreven effect van de g-major) en dat toen de amp nog maar op half volume deed en hij meldde ook dat de eindbuizen niet goed meer waren. Kan dit ook bij mij gebeurd zijn? of kan dat niet met de g-major in de insert - out (niet de effectloop)
Greetz Rupke

guhlenn
8 maart 2006, 13:44
meest logische lijkt me een busted jack van je in-out loop. Laten repareren dan he...