View Full Version : apex
Orpheo
8 maart 2006, 02:35
wie kent deze:
http://maximumguitars.nl/instore/electrics/APEXLARGE.jpg
?? ik vind m supercool, de vorige keer liep ik m NET mis! hopelijk kan ik m deze keer WEL bemachtigen!!!
grayfink
8 maart 2006, 02:39
Hmm tja, beauty is in the eye the beholder...
Orpheo
8 maart 2006, 02:43
Hmm tja, beauty is in the eye the beholder...
zeker ;) maar he, ik ben ook zo'n kneus die de BC Rich Bich mooi vind....
iwamoto
8 maart 2006, 02:53
nou zo met die kahler is ie best vet hoor, hey denk maar zo, ik vind hagstroms met zon roostertje ook kei geil :p
bram123
8 maart 2006, 02:55
nou het is in ieder geval beter dan bc rich spul.
almarvk
8 maart 2006, 09:37
zeker ;) maar he, ik ben ook zo'n kneus die de BC Rich Bich mooi vind....
Tjah, je kan niet alles mee hebben he ;)
Veekeren
8 maart 2006, 09:41
Ik vind het er een beetje uitzien alsof de gitaar in een dronken bui ontworpen is. Maar hee, des te minder concurrentie voor het bemachtigen van dat gevalletje :D
Orpheo
8 maart 2006, 10:47
ik heb m een jaar geleden ook al te koop zien staan, toen ging ie net voor mn neus weg. nu is ie er weer, en heb ik ff geen geld meer :P maar ik speelde er wel op, en dat ding klonk echt grandioos.
Lord Abortion
8 maart 2006, 11:16
Voor zover ik kan zien heeft dat ding Super Distortion o.i.d., een Kahler trem, een varitone-circuit en serie/parallel en phase switch. Mooi en veelzijdig gitaartje me dunkt.
Hmm...Ik vind em orgineel. Volgens mij staat dat ding heeeel gaaf op podium. Heb je er al op gespeeld? Ik ben wel benieuwd hoe die voelt.
Orpheo
8 maart 2006, 15:14
ze speelt en klinkt echt super. tis geen les paul en geen strat; heel eigen. maar wel heel cool!