PDA

View Full Version : Eindelijk.. mijn nieuwe liefde!



Nova
8 maart 2006, 01:01
3 maanden na de aanschaf van mijn RG350EX (bedoeld als tussengitaartje) heb ik eindelijk mijn Moser binnen :D
MCS BVi-T in 't zwart (jammer genoeg geen gekleurde randen). Speelt heerlijk.. echt heerlijk. En gek genoeg is de vorm behalve heel erg geil ook nog eens comfortabel! Morgen ofzo wellicht foto's, nu ga ik naar bed :)

iwamoto
8 maart 2006, 01:05
alsjeblieft nu foto's, we weten dat je nu toch eerst nog gaat spelen ;)

Bram+
8 maart 2006, 01:14
Hij zal waarschijnlijk hier op lijken, hehe:
http://www.mosercustomshop.com/shred/Images/bvit_large.jpg
Zonder die kinky rode randjes dan.

Kortom: Moser, voor de échte metalposer! ;)

Lijkt me een fijne gitaar, je moet alleen wel van het ontwerp houden.

Anders Destium
8 maart 2006, 10:33
Gefeliciteerd :rockon:

Lord Abortion
8 maart 2006, 10:45
Wow man, je kan je niet voorstellen hoe jaloers ik ben! De coolste gitaren ooit zijn toch wel Mosers! Proficiat hoor. En veel foto's alstublieft!

Aron Maiden
8 maart 2006, 10:46
Veel plezier er mee!:)

Maar wat een kotslelijk ding zeg !

Nickname
8 maart 2006, 14:07
Veel plezier er mee!:)

Maar wat een kotslelijk ding zeg !

+1

(ja.. en ik blaat er hier maar wat bij omdat dat berichtje langer dan 10 tekens moet zijn :angry: )

Davidian
8 maart 2006, 14:55
Wat een stel stratocaster rukkende zeikers zijn jullie hier.


Ik vind hem geweldig.

Dweezman
8 maart 2006, 15:26
Ik vind hem geweldig.

in Daphne Blue misschien... ;-)

Luke-wannabe
8 maart 2006, 15:27
in Daphne Blue misschien... ;-)
Haha dikke diss!

Aron Maiden
8 maart 2006, 15:31
Wat een stel stratocaster rukkende zeikers zijn jullie hier.


Ik vind hem geweldig.

Dit is gewoon echt een model die je wel of niet mooi vind, Er zijn gewoon hele diverse meningen over zulke (radicale) gitaren!

Maar idd vind ik stratocasters erg vet, vooral mooie vintages, maar doe mij toch maar een tele, Lp of Jaguar ;):D

Dick Wolkendeck
8 maart 2006, 15:39
Robbie Woning van Deadhead heeft hem ook, klinkt erg goed.

Bram+
8 maart 2006, 15:47
Wat een stel stratocaster rukkende zeikers zijn jullie hier.

Wat een frustraties.

Nova
8 maart 2006, 23:49
haha, ik had al zo'n discussietje verwacht ja. Ik weet dat het gros hier walgt van extreme vormen... Maar ach, ik vind het echt heel mooi en strats, teles en LP's vind ik veel te gewoon. :)
Bovendien... ik vind nog steeds dat je in een fatsoenlijke metalband niet met een strat kunt gaan spelen, al is het alleen maar om de looks :p

Dirk W
9 maart 2006, 08:24
Metal met lp vind ik er vet uitzien.
Maar ik vind dit ook een verschrikkelijke gitaar. Stratocasters zijn ook niet je van het. Eigenlijk is de lp DE gitaar voor mij :razz:
Dirk

Dick Wolkendeck
9 maart 2006, 09:50
haha, ik had al zo'n discussietje verwacht ja. Ik weet dat het gros hier walgt van extreme vormen... Maar ach, ik vind het echt heel mooi en strats, teles en LP's vind ik veel te gewoon. :)
Bovendien... ik vind nog steeds dat je in een fatsoenlijke metalband niet met een strat kunt gaan spelen, al is het alleen maar om de looks :p


Hahahaha ja leuk! Die andere gitarist van Deadhead speelt op een tele, en hij speelt jou, mij en de rest van metalland van het podium, bij wijze van spreken. Ik vind het juist wel cool, zo'n "gewone" gitaar. Als er iemand met een cowboygitaar het podium opkomt en dan een muur van geweld neerzet, is de verrassing des te groter. Gaat ook op voor overige "looks".

SBloke
9 maart 2006, 09:55
Moser heeft een hoop extreme gitaartjes...

en een paar die mooi zijn ;)

http://www.mosercustomshop.com/shred/Images/templar/wraith%201.jpg
http://www.mosercustomshop.com/shred/Images/templar/scythe%201.jpg


Iets minder extreem in de vormgeving, en nog mooi hout ook... Zo eentje zou ik wel willen strelen een keertje ;)

Markmoos
9 maart 2006, 16:12
Gefeliciteerd ermee rob, wel verdacht dat je vandaag niet op school was :P ^_^ met rooie randjes erbij wassie imho toch mooier geweest ;)

renier
9 maart 2006, 18:20
in Daphne Blue misschien... ;-)


haha.. ik wou dat gozertje al de huid vol schelden, maar jouw reactie is oneindig veel toffer!

Kaboemba
9 maart 2006, 20:32
haha, ik had al zo'n discussietje verwacht ja. Ik weet dat het gros hier walgt van extreme vormen... Maar ach, ik vind het echt heel mooi en strats, teles en LP's vind ik veel te gewoon. :)
Bovendien... ik vind nog steeds dat je in een fatsoenlijke metalband niet met een strat kunt gaan spelen, al is het alleen maar om de looks :p

Gelukkig kom je met zo'n moser wel serieus over :seriousf:

Kaïn
9 maart 2006, 20:44
Ja...dan laat je wel zien dat je dat metalimago serieus neemt. Ongeacht wat jou persoonlijke mening is.
Overigens....metal op een strat. Iron maiden hea. Behoeft geen verdere uitleg. Persoonlijk vind ik dat prima kunnen, misstaat helemaal niet. Maargoed, dat is mijn mening.

ontopic: Die moser vind ik ook gaaf hoor!!! :hippie:

vulvasonic
9 maart 2006, 22:33
http://www.mosercustomshop.com/shred/Images/bvit_large.jpg

Mocht je overwegen deze gitaar anaal in te brengen........., doe het niet!

drap
9 maart 2006, 23:13
http://www.mosercustomshop.com/shred/Images/bvit_large.jpg

Mocht je overwegen deze gitaar anaal in te brengen........., doe het niet!

Mwoah, inbrengen nog wel (voor de gevorderden dan), maar d'r weer uit...