PDA

View Full Version : Jagstang gevonden



Reinder
2 november 2001, 22:52
Beste iedereen,

ik heb mijn jag-stang gevonden. Hij moet nog worden afgeleverd maar hierbij wil ik iedereen bedanken die mij heeft geholpen met het vinden van de Jag-Stang, in het bijzonder Gitaarbouwer Knooren en Daan Smit Music in Maastricht.

vr gr R

Mr.Black
3 november 2001, 02:01
Mag ik vragen hoe duur? en waar je 'm gekocht hebt?

Kitaarhiero
3 november 2001, 12:47
Gefeliciteerd!;):D

gangsta
3 november 2001, 12:55
veel plezier! maar dal zenk ik wel lukken :grin:

Dila
4 november 2001, 13:49
ooow wat gaaf ik ben jaloers!!! wat heb je er voor betaald als ik vragen mag??

Ic3gl0vE
4 november 2001, 19:52
gefeliciteerd!

PeArLjAm
6 november 2001, 11:34
Man gefeliciteerd die dingen zijn supermoeilijk te krijgen en superduur ik kon er laatst ergens op een 2e hand site eentje kope was 6200 en met mijn vomar-hongerloontje kan ik dat zekerz niet betalen

Reinder
6 november 2001, 19:33
Het is echt bijzonder, er stond er 1 helemaal nieuw + kaartjes erbij enzo te koop. Ik kwam erachter via gitaarbouwer Knooren. Toen ik de betreffende winkel in Maastricht vroeg of ik mocht kopen, zeiden ze ja......hij is nieuw, sonic blue, hij kost 1295, maar je mag m hebben voor 995 + 1 jaar garantie. En ik krijg m nog gratis opgestuurd ook. Ik hoop dat ie morgen komt, want dan krijg ik ook mn Boss DS-2. Ik ben dr echt super blij mee!

R

PeArLjAm
6 november 2001, 21:10
Zo man jij hebt echt mazzel gehad. Over mazzel gesproken ik heb mn usa strat van mn oompje overgekocht voor 750,- zowat nieuw in de koffer hij heeft er misschien 15a20 keer op gespeeld hij was 5 jaar oud hij heeft er eigenlijk niets mee gedaan echt zonde!!! maarja nu word ie weer actief gebruikt:D

Reinder
6 november 2001, 23:39
Das ook relaxed, zo goedkoop een mooie strat, ik heb nog niet eens een strat, ben meteen begonnen met een Jagmaster......ook vet hoor!

r

Dila
7 november 2001, 17:58
zo goedkoop??!! jezus man ik ben echt jaloers ik had m ook zo kunnen betalen!! nou ja gefelicteerd, veel plezier ermee!! (zo sportief ben ik dan ook nog wel weer)