PDA

View Full Version : De nieuwe Pearl Jam



Bruce
7 maart 2006, 17:27
Hehe, eindelijk een releasedatum voor het nieuwe
album van Pearl Jam!

Ik heb er lang naar uitgekeken, en was blijverrast dat de eerste single
World wide suicide vanaf vandaag op www.pearljam.com te
downloaden is.

Vindt het altijd moeilijk om een nieuw nrtje gelijk te beoordelen,
maar ik kan wel zeggen dat ik het een goed/lekker nrtje vindt.

Nog meer Pearl Jam liefhebbers die hier iets over kwijt willlen?

Ik kan niet wachten op het album! :-)

new deep
7 maart 2006, 19:49
Tof, kan je even aangeven waar precies op de site, je het nummer kan downloaden? ik heb gekeken maar kan het zo direct niet vinden.
Thanks

new deep
7 maart 2006, 19:51
heb het al :-) tof nummer

Globetrotter
7 maart 2006, 23:17
Wow, nu nog touren sé, dan maken ze een jarenlange fan ook eens blij. De vorige keer bleven ze weg op Werchter o.w.v. accident met toeschouwers op Roskilde daags voordien. Begrijpelijk, dat wel... maar daarom niet minder pijnlijk als je al 10 jaar naar een PJ optreden uitkijkt!
Cheers,

Bart

Arjo
8 maart 2006, 12:34
Het nieuwe nr vind ik echt weer te gek!! (maargoed ik ben niet helemaal objectief denk ik) kan idd niet wachten op t hele album (ach 2 mei is het ook zo :)).
En ik heb ze gelukkig in 2000 op Pinkpop gezien maar hoop dat ze met een nieuwe tour ook weer hierheen komen want dan ben ik absoluut van de partij!!!

CowGuitar
11 maart 2009, 12:36
Toepasselijke titel voor een nieuw onderwerp. Heeft iemand de reissue van Ten al opgemerkt?

Het lijkt me echt een prachtig pakket! Klik! (https://www.pearljam.com/news/pearl-jam-announces-reissue-band%E2%80%99s-debut-album-ten)

Swaag
11 maart 2009, 13:09
Ja ja, ik heb 'm in bestelling staan!

CowGuitar
11 maart 2009, 13:54
Had ik maar een creditcard :(

rudolf
11 maart 2009, 18:32
komt er echt een nieuw album? Dacht namelijk dat het een best of... werd met een paar extra nummers.

Bram+
11 maart 2009, 19:57
komt er echt een nieuw album? Dacht namelijk dat het een best of... werd met een paar extra nummers.
CowGuitar hergebruikte deze thread omdat Ten opnieuw uitgebracht wordt met speciale edities. Deze reissue schijnt overigens de eerste in een serie te zijn, de andere albums komen schijnbaar ook nog aan bod. Het album waar het over gaat in de openingspost is het album 'Pearl Jam' uit 2006 (die met de Avocado). De 'best of' is een paar jaar eerder al uitgebracht (rearviewmirror) en dat is voorlopig genoeg.

Overigens komt er waarschijnlijk later dit jaar wel een volledig nieuw album uit.

Wat betreft de reissues, Ik had overigens even gekeken naar de prijzen, die superdeluxe versie met alles erop en eraan gaat ongeveer 130 euro kosten, dat vind ik weer iets teveel centjes, maar de 'simpele' vinyleditie ga ik wel bestellen.

Daan_B
12 maart 2009, 11:38
*kuch*commercie*kuch*

Bram+
12 maart 2009, 12:40
*kuch*commercie*kuch*
Leg eens uit.

Daan_B
12 maart 2009, 13:04
Wat betreft de reissues, Ik had overigens even gekeken naar de prijzen, die superdeluxe versie met alles erop en eraan gaat ongeveer 130 euro kosten, dat vind ik weer iets teveel centjes, maar de 'simpele' vinyleditie ga ik wel bestellen.


:soinnocent:

Bram+
12 maart 2009, 14:01
:soinnocent:
Ja, 130 euro voor twee cd's, één DVD, vier LP's een cassette en nog een hoop paperassen en zooi. Voor dat alles is dat natuurlijk niet veel geld. De reden waarom ik het te duur vind, is omdat ik de helft toch nog niet zo heel erg interessant vind, maar er zijn genoeg Pearl Jam-fans waarvoor dit zo ongeveer de Heilige Graal moet zijn, en dan is 130 euro een schijntje.

Klaasj Vaak
13 maart 2009, 06:29
*kuch*commercie*kuch*

Goh, wat 'n eye-opener. Ik dacht serieus dat ze er op toegaven, ik zweer het je.:seriousf:

CowGuitar
13 maart 2009, 18:54
Er zijn genoeg Pearl Jam-fans waarvoor dit zo ongeveer de Heilige Graal moet zijn.
:cheerup:
Hoelang zou het duren voor die in Nederland verkrijgbaar is?

Bram+
13 maart 2009, 19:46
Volgens de vrienden van Bol.com beschikbaar vanaf 20-03-09, alle versies behalve de 2LP (de Collector's Edition (http://www.bol.com/nl/p/muziek/ten/1000004006482045/index.html) wel).

CowGuitar
13 maart 2009, 22:45
Oh, ik heb weer eens niet goed gezocht, sorry.

Maar dat snap ik niet. Via de site van Pearl Jam zelf is die vanaf 24 maart te verkrijgen.
Bol.com heeft 'm dus eerder dan de Ten-club :???:

Bram+
13 maart 2009, 22:53
Het zou niet de eerste keer zijn dat NL/EU een plaat iets eerder uitgebracht wordt. Zal ook met bepaalde leverdata te maken hebben (Als een plaat begin van de week uitkomt, ligt hij soms al de vrijdag of zaterdag ervoor in de schappen).

CowGuitar
14 maart 2009, 09:29
Ok tof! Mij hoor je niet klagen!

Of eigenlijk wel, want op dit moment heb ik er het geld nog niet voor.