PDA

View Full Version : Gammaray



gammaray
7 maart 2006, 13:01
Wie kent deze band ?.
Daar ben ik wel nieuwschierig naar.
Wand de meeste mensen die ik spreek kent ze niet en dat is opzich wel jammer omdat ze goeie muziek maken.

metalyves
11 juli 2006, 19:13
amai,gammaray niet kennen????dan zul je het mss teveel vragen aan iemand die geen benul heeft van metal.wie kent de groep nu niet die helloween en iron savior heeft groot gebracht!kai hanssen is gewoon een pracht gitarist en symphatieke kerel
chrs

reprisal
11 juli 2006, 19:18
feit
zaalige muziek
wel iets minder bekend volgens mij

metalyves
11 juli 2006, 19:22
mja ik kan geen enkele slechte cd van gamma ray noemen
en ja spijtig dat ze niet echt doorbreken mss komt dit omdat er tevéél groepen zijn die deze genre spelen

Frnzl
18 augustus 2006, 18:30
Heb met ze samen gespeeld (ik was zanger vn. Harrow) oa. 18.06.95 - Summer Metal Meeting, Berlin, Huxley's, met Running Wild, Grave Digger, Gammaray, Rage, Glenmore, Iced Earth, Harrow.
Geweldige band, maar ook geweldige lui, sympatiek!

check Land of the Free

Gitaro
18 augustus 2006, 18:33
Majestic is hun beste album sinds tijden! Goeie shit!

Reel Big Fish
19 augustus 2006, 11:14
Majestic is hun beste album sinds tijden! Goeie shit!

Ik luister het nu voor het eerst. Klink wel lekker, alleen die zang vind ik soms een beetje gay...

Gitaro
19 augustus 2006, 15:46
Niet zo kinderachtig, in een topic over deze powermetallegendes horen geen tenen die platgetapt zijn omdat ik niet van pretentieuze mtv-mallcore hou. Daar komt nog eens bij dat de zang van Gammaray ongeveer 10 niveaus hoger is dan de meeste andere metal. :roll:

Reel Big Fish
19 augustus 2006, 23:05
Jezus jij bent echt sneu, of om jouw term te gebruiken, kinderachtig. Wel zelf kritiek op dingen geven die jij kut vind, maar als iemand wat over dingen zegt die jij leuk vind, heb je ineens praatjes.

Ik vind de zang nog steeds gay trouwens, mag dat?