PDA

View Full Version : zangeres (19) zoekt band Nijmegen



Marit
7 maart 2006, 12:27
Heey!!
Ik ben op zoek naar een band in Nijmegen om in te zingen. Mijn stijl: pop/rock, voorbeelden van muziek waar ik graag naar luister en dus ook zing zijn: Alanis Morissette, RHCP, Anouk, maar bijvoorbeeld ook Alycia Keys.
Dus ben je op zoek naar een nieuwe zangeres voor je band of zoek je nog een zangeres bij je nieuwe op te starten band, laat me dan iets weten!!

arjanb01
7 maart 2006, 13:13
Heey!!
Ik ben op zoek naar een band in Nijmegen om in te zingen. Mijn stijl: pop/rock, voorbeelden van muziek waar ik graag naar luister en dus ook zing zijn: Alanis Morissette, RHCP, Anouk, maar bijvoorbeeld ook Alycia Keys.
Dus ben je op zoek naar een nieuwe zangeres voor je band of zoek je nog een zangeres bij je nieuwe op te starten band, laat me dan iets weten!!

Ik ben op zoek naar een zanger(es) en of gitarist(e) voor mijn rockband. Echter, mn bandje repeteert in Hengelo. Dus ga je toevallig studeren/werken in deze omgeving zou dat eventueel kunnen om auditie te kunnen doen.
Of mocht je vrienden/bekenden hebbben die uit de buurt van Hengelo komen, ook goed, want heb ook al diverse keren op marktplaats geadverteerd (en nu weer) maar geen reacties. We spelen wel je muzieksmaak dus dat is in ieder geval iets. Alvast bedankt voor je reactie !!

Groetjes,
Arjan.

Marit
7 maart 2006, 14:06
Heey Arjan,
Ik studeer in Nijmegen, vandaar dat ik daar of in ieder geval daar in de buurt iets zoek. Hengelo is iets te ver om iedere keer op en neer te gaan. Maar mocht je nog ooit dichter bij Nijmegen gaan repeteren dan kom ik voor de auditie :D

arjanb01
7 maart 2006, 14:07
Heey Arjan,
Ik studeer in Nijmegen, vandaar dat ik daar of in ieder geval daar in de buurt iets zoek. Hengelo is iets te ver om iedere keer op en neer te gaan. Maar mocht je nog ooit dichter bij Nijmegen gaan repeteren dan kom ik voor de auditie :D

hahahaha... nou zal je het onthouden ! :hippie:
In ieder geval succes met verder zoeken !