PDA

View Full Version : Budda Wah



Karl Heinz Fotzkeule
6 maart 2006, 21:39
Heeft er iemand ervaring met de Budda Wah?

Ik heb gehoord dat er 3 versies zijn:
- 1 oud model (niet true bypass)
- 1 nieuw model (wel true bypass)
- en, 1 nieuw model (wel true bypass) met schakelaar voor een extra 16db boost.

Graag hoor ik jullie mening, en waar ik deze eventueel kan kopen?

Bedankt.

jero
6 maart 2006, 21:50
max guitar in den haag is de kersverse budda importeur voor de benelux

Karl Heinz Fotzkeule
6 maart 2006, 22:13
Bedankt, maar weet je ook of het een beetje goede wah pedalen zijn?

Die MXG gitaren van MAXguitars zijn wel bijzonder goed, ik heb er al een aantal van uitgeprobeerd.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Clyde Deluxe te koop voor 230

Sim-Simon
6 maart 2006, 22:53
Misschien heb je hier wat aan:

http://www.harmony-central.com/Effects/Data/Budda/Wah-01.html

Karl Heinz Fotzkeule
13 maart 2006, 20:53
Is er dan niemand die ooit van een BUDDA BUD WAH PLUS heeft gehoord? Bij Budda weten ze van niets, maar toch zijn ze te koop, en met het argument dat de normale Budda Bud Wah absolute bagger is!

RMC's en Clyde's heb ik beiden gehad en zijn te lief en dun. Ik zoek iets met ballen.

En nu maar hopen dat iemand me kan helpen.

Lucluc
13 maart 2006, 21:57
Met behulp van een technisch iemand is een wah toch wel aan je smaak aan te passen? Is misschien een beter idee dan weer een (veel te) duur nieuw pedaal aan te schaffen.

Karl Heinz Fotzkeule
13 maart 2006, 22:46
Ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben, alleen het probleem is dat technische mensen ook geld kosten.

new deep
13 maart 2006, 23:06
RMC's en Clyde's heb ik beiden gehad en zijn te lief en dun. Ik zoek iets met ballen.


..wow ik vind juist mijn RMC-1 af en toe te heftig zelfs (samen met humbuckers dan) Welke RMC had je en in combinatie met welke pickups?

Karl Heinz Fotzkeule
13 maart 2006, 23:19
RMC's en Clyde's heb ik beiden gehad en zijn te lief en dun. Ik zoek iets met ballen.


..wow ik vind juist mijn RMC-1 af en toe te heftig zelfs (samen met humbuckers dan) Welke RMC had je en in combinatie met welke pickups?

Ik had de RMC2 in combinatie met Strats (Texas Specials & Vintage '57 - PU'ps). De RMC2 resoneerde enorm en had veel ruis, clean oke, scheur bagger. De Clyde Deluxe is een degelijk apparaat maar zonder karakter, clean en scheur die absolute Scheiße!

Lucluc
14 maart 2006, 13:08
Misschien is de Zvex Wah Probe nog iets voor je. Laat je niet weerhouden door de gekke kleurtjes en de onconventionele bediening. Dat ding klinkt verrekte goed!