PDA

View Full Version : Ervaringen met de Wsc Pickups?



rhcp_schipper
6 maart 2006, 17:47
Heeft iemand hier ervaring emt de Wsc pickups die ze verkopen bij vox humana. Ik zag ze staan op de site, en dat leken me wel leuke pu's. maar ik zou er graag een paar recentie's over horen/lezen(als iemand natuurlijk bekend is emt de pu's)

Ik hoop dat jullie er wat over weten. Ik kan verder ook niet echt wat vinden op internet.

Dit is de site: http://www.voxhumanawebstore.nl/webstore/index.php?cPath=199_242_245&sort=2a

rhcp_schipper
6 maart 2006, 19:09
Niemand?

(anders staat eht topic zo helemaal onderaan in de lijst, en leest niemand hem) :)

Random_hero
6 maart 2006, 19:32
Ga voor gfs (Y)

rhcp_schipper
6 maart 2006, 19:52
Ga voor gfs (Y)


Zijn die beter?

Random_hero
6 maart 2006, 19:53
Ik heb van horen zeggen van wel, ik heb zelf een p90 van gfs die erg lekker klinkt (zekjer geziuen de prijs). Zelf heb ik alleen geen ervaring met WSC

rhcp_schipper
6 maart 2006, 19:56
Zijn de gfs alleen in eht buitenland te koop? Of ook in NL?

rhcp_schipper
7 maart 2006, 00:31
Is er verder iemand die mij enig info kan geven over de Wsc pickups, of kan ik toch beter voor de gfs gaan?

supahfuzz
7 maart 2006, 00:48
zijn redelijk vergelijkbaar met GFS kwalitatief gezien. gewoon netjes gewikkelde pickups, met alnico en keramische magneten. Aziatisch spul. absoluut niet slecht. zeker niet top, maar dat vind ik van GFS ook niet

rhcp_schipper
7 maart 2006, 00:51
zijn redelijk vergelijkbaar met GFS kwalitatief gezien. gewoon netjes gewikkelde pickups, met alnico en keramische magneten. Aziatisch spul. absoluut niet slecht. zeker niet top, maar dat vind ik van GFS ook niet

Dus gewoon goede kwaliteit, voor wat je ervoor betaalt?

supahfuzz
7 maart 2006, 00:57
yep ;)