PDA

View Full Version : liveopname 3fm!



sregor
6 maart 2006, 16:06
hier kun je onze liveopname terug horen van ons optreden bij Rudio op 3fm. Nothing in Common met het nummer alone. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

http://nothingincommon.nl/geluid/Alone.mp3

PS we hebben dit om 3uur snacht's gespeeld deteringlaatman!

Basseytje
6 maart 2006, 16:14
klinkt wel lekker je hoort nog lekker goed aan de drums dat t live is vind ik altijd wel mooi super :dance:

VHsologitarist
6 maart 2006, 22:07
klinkt leuk!!

vooral dat a la "Buena Vista Social Club" achtig soundje in het midden.
Heeft ook iets weg van muse.
Leuk nummerke voor in de top40 van nu!

sregor
12 maart 2006, 02:57
vind iedereen het verder zo!
128 keer bekeken en amper reacties. (het is niet bedoeld om tof te doen hoor, we zijn alleen pas 2 jaar bezig en trots op onze gig op3fm) dus als je toch even kijkt laat ff weten wat je er van vind, wij zijn erg benieuwd!!
Alvast bedankt voor de ongezoute meningen!!

Gitaro
12 maart 2006, 14:41
Koel, als dit pop is vind ik dit 10 keer beter dan alle andere popbands die ik op MTV zie als er eens een keer geen r&b wordt uitgezonden. :)

Aron Maiden
12 maart 2006, 17:22
dat lijkt me echt tering vet joh, om daar te mogen spelen!
klnkt ook erg netjes!:)

binnenkort komen wij ok op de radio,
maardat is radio zuidwolde ;)

sregor
12 maart 2006, 18:24
Jo zo hebben wij dat ook gefixed!! We zijn eerst gaan spelen op een lokale zender in Utrecht bij roulette103. Later kwamen we daar nog een keer en toen bleek die DJ waar we toen waren inmiddels bij 3fm te werken. (ik had toevallig nog zijn nummer) Heb hem toen opgebeld en we konden gewoon bij hem optreden in de studio. Ik zou dus zeggen, gewoon overal proberen. E gefeli met jullie radio debuut!!!

PS een paar demo;s naar Giel opsturen werkt ook (hij raakt ze namenlijk geheid kwijt en dan heb je grote kans dat iemand, een producer, die demo vind en jou alsnog belt voor een andere show. Via deze route mochten we toen bij Sander Lantinga in de Sandershow spelen)