PDA

View Full Version : Help welke effect???



MickThompson
6 maart 2006, 14:58
hallo iedereen

ik ben vrij nieuw met de effectpedalen dus ken asjeblieft 1 van jullie vertellen welke pendaal het gaafst klinkt ik speel het liefst metal en rock zoals slipknot enzo

alvast bedankt

marc_o
6 maart 2006, 15:14
pendaal......................zucht...............

marc_o
6 maart 2006, 15:15
Voor Snotlip moet je een Ibanez met 7 snaren kopen en een knucklehead Reverb 100 met 4 keer 12 en een aparte Loslobottom 500 kast.


klaar.

MickThompson
6 maart 2006, 15:15
zucht wat je kan ook gewoon antwoord geven sorry als ik het fout heb :???:

marc_o
6 maart 2006, 15:16
zucht wat je kan ook gewoon antwoord geven sorry als ik het fout heb :???:


Je hebt gelijk, maar leer jij ondertussen ook even Nederlands.

MickThompson
6 maart 2006, 15:17
ja leuk maar is er niet gewoon 1 effectpendal die soort van metal geluid geeft

Bram+
6 maart 2006, 15:17
Het is nou ook niet zo dat hier nooit over gepraat is op gitaarnet, laat staan op het hele internet. Er is genoeg over effecten te vinden.
Je kunt ook eerst aangeven wat je al wél hebt aan gear, dan wordt het makkelijker om advies te geven.

MickThompson
6 maart 2006, 15:17
wat is er mis met mijn nederlands

cosmos
6 maart 2006, 15:21
Voor Snotlip moet je een Ibanez met 7 snaren kopen en een knucklehead Reverb 100 met 4 keer 12 en een aparte Loslobottom 500 kast.


klaar.


Hohohoho!

Niet het masker vergeten he!




:blast: :D

nielsduursma
6 maart 2006, 15:24
wat is er mis met mijn nederlands

behorlek wat....


maar als je idd nou even zegt wat voor geluid je zoekt, want er zijn meer dan 20 verschillende effecten, en daartussen verschilt het ook nog behoorlijk wat.

net zoiets als:" hey ik zoek een auto, het liefst een rode!!"

EDIT: PEDAAL niet pendaal...

MickThompson
6 maart 2006, 15:35
sorry hoor dat ik wat foute woorden zeg