PDA

View Full Version : hebbie deze al gezien?



patricia
5 maart 2006, 23:29
`k krijg een beetje een Gasserig gevoel hiervan.
zou die beter zijn als mijn podxt-live?
hij heeft iig een send en return,wat ik wel mis bij de xt.
en......je krijgt er een cubase progamma bij.
hmmmm............ff Gassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://www.peterjohanzen.nl/index.html

Scali
5 maart 2006, 23:39
De Zoom G92.tt? Ja, zit ik al maanden op te wachten (en gassen :))
Ik ben een overtuigd Zoom-gebruiker... Sinds 1997 heb ik een Zoom 8080 (verre voorloper van deze).
En dit is de eerste volwaardige opvolger van Zoom in al die tijd.
Ik heb Peter Johanzen gemaild... Hij heeft hem nog niet op voorraad, en verwacht hem in mei.

Ik ga hem zeker kopen. Als ie net zulke mooie sounds heeft als mijn 8080 (mooier mag ook), en dan met 24/96 kwaliteit, dan gaat het helemaal goed komen :)

patricia
5 maart 2006, 23:48
scali?.....wat ik me afvraag is....als je een patch selecteer met bv.een delay erin,kan je die dan met een switch uitschakelen zonder te hoeven tapdancen?

Scali
5 maart 2006, 23:54
Nou, ervanuitgaande dat het nog hetzelfde werkt als bij mijn 8080...
Dan heb je een knop waarmee je schakelt tussen patch-mode en manual-mode.
Met patch-mode kun je met de genummerde voetpedalen andere patches selecteren.
Met manual-mode kun je voor ieder voetpedaal een effect kiezen dat je aan of uit kunt trappen.
Dat kun je dus gebruiken om bv delay of wah aan/uit te schakelen, alsof je een setje stompboxes voor je neus hebt staan.
Verder heb je dus 3 expressiepedalen (had de mijne ook al), en kun je bv het mixing-level van de delay of reverb aan een pedaal koppelen, zodat je ook op die manier het effect 'uit' kunt zetten, of iig minder hard.

patricia
5 maart 2006, 23:56
ahhh thanx!! nou......Gassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat wordt de mijne!!!!

Scali
6 maart 2006, 00:14
Idd, ik vraag me alleen af of deze niet zodanig goed wordt, dat ik eigenlijk m'n Marshall preamp niet meer nodig heb :)
Valt me trouwens tegen dat de PodXT Live geen distortion-loop heeft. Ik dacht dat dat standaard was. Ik zat er eerst nog aan te denken om een PodXT Live te nemen, of een Vox Tonelab SE. Boss GT-8 had ik al geprobeerd, en vond ik absoluut niks. Maarja, toen Zoom deze G9.2tt aankondigde, was de rest eigenlijk niet meer belangrijk :)