PDA

View Full Version : Randall RH50T??



sregor
5 maart 2006, 22:44
Ik zat net in het blad "de gitarist" te lezen over de Randall RH50T. Hele goeie recentie kreeg ie.
Ik vroeg me af: zijn er mensen die over dit ding spelen of ervaring hebben met dit ding?
Adviesprijs zou rond de 1100 EU moeten zijn voor top+Cab.

marc_o
6 maart 2006, 10:27
Heb de combo eens goed aan de tand gevoeld en ik werd blij verrast door sommige klanken. Vooral de cleane kant, en dan met de boost aan gaf klanken die ik nog niet bij veel andere versterkers ben tegengekomen en zeker nu de top uitgekomen is, zit ik erover te denken er eentje bij te kopen...lekker goedkoop en toch goede klanken...wat wil een mens nog meer?

Nrrrk
6 maart 2006, 21:43
die top klinkt zeer goed voor die prijs.

LPplayer
8 maart 2006, 17:17
Ckrs randall verbaasd mij ook over en weer.
Vooral die classic en Modern distortions zijn beide ook zeer bruikbaar


Ik zat net in het blad "de gitarist" te lezen over de Randall RH50T. Hele goeie recentie kreeg ie.
Ik vroeg me af: zijn er mensen die over dit ding spelen of ervaring hebben met dit ding?
Adviesprijs zou rond de 1100 EU moeten zijn voor top+Cab.

nielsnielsniels
8 maart 2006, 20:10
mmm , even er tussen uit : Ik ga binnenkort ook een nieuwe versterker aanschaffen , en heb ook een oogje op Randall. De RG-50 buizenversterker.
anyways , kan iemand iets meer vertellen over Randall? Ik heb gehoord dat het een voor de metal sound is ?

crrrN
8 maart 2006, 21:08
Je krijgt er zeker een lomp metal geluid uit. Hoewel je ook een clean, clean met boost (bluesy randje) en een vintage distortion (dus een soort Marshall JCM geluidje) eruit krijgt.

Prima top.

Sicky61
16 maart 2006, 22:21
kan die top nergens vinden...en ik wil er 1 kopen.

iemand een adres?

wernerprost
24 mei 2007, 18:29
Hallo Sicky

Ik heb nog een vrij nieuwe voor je.
Hij klinkt geweldig alleen zoek ik er een met maar 1 kanaal i.p.v. 3.
Neem contact met me op dan kunnen we er vast wel uitkomen.
Ik heb hem twee keer live gebruikt en met een 4X12 buikkast wil hij hard genoeg. :gitarist:
www.geluidstechnicus.nl

ExRxIxC
24 mei 2007, 18:37
lees die datums toch eens...

Squier4ever
24 mei 2007, 18:59
Hallo Sicky

Ik heb nog een vrij nieuwe voor je.
Hij klinkt geweldig alleen zoek ik er een met maar 1 kanaal i.p.v. 3.
Neem contact met me op dan kunnen we er vast wel uitkomen.
Ik heb hem twee keer live gebruikt en met een 4X12 buikkast wil hij hard genoeg. :gitarist:
www.geluidstechnicus.nl (http://www.geluidstechnicus.nl)

een loze bump voor een SPAMbericht.

dit doe je maar op marktplaats!

Jimwoud
24 mei 2007, 23:54
toch een piepklein vraagje,

Hoe verhoud deze top zich tegenover de Peavey Valveking???

ACSlater
25 mei 2007, 00:59
toch een piepklein vraagje,

Hoe verhoud deze top zich tegenover de Peavey Valveking???

Geen idee maar ik heb een aantal gebruikerservaringen over deze amp gelezen die niet zo positief waren... Het leek me zelf ook wel een leuke amp op zich maar ik ben nu blij met m'n Marshall.