PDA

View Full Version : Metal



Fouter
5 maart 2006, 19:30
Stukje metal, opgenomen met een Schecter C7, en een Digitech GNX1.
Drums met Skale Tracker gedaan.

http://www.soundclick.com/fouter

Fouter
7 maart 2006, 19:03
Waarom reageert er niemand? Is het ZO kut??

Bloodline
7 maart 2006, 20:56
hhha de naam fouter :D fout er kan het niet :

hahahahah neem dom gelul

die techno hardcore van je vindt ik helemaal niks, maar daar gaat he niet om.


het nummer zelf heeft wel phatte riffs, doet me een btje aan necrophagist denken.

maar het hele nummer mist iets, mischien mogen de drums watcomplexer ?

BlackSun
7 maart 2006, 21:22
Wel vette riffs zit er in idd, alleen ik ben het met bloodline eens, er mist iets. Als ik een metal nummer hoor moet ik zin krijgen om eens flink te gaan headbangen:rockon: ofzo, maar dat krijg ik hier niet bij.
Er zit niet echt een goeie 'flow' in het nummer...

Gitaro
7 maart 2006, 22:27
Het is voor mij net iets te a-melodisch, om het zo maar te beschrijven. Het "zachtere" stukje vind ik wel leuk, en wat daarna komt vind ik trouwens wel een stuk beter dan de 1e helft van het lied!

Iceman
7 maart 2006, 22:56
Je gitaargeluid is te dun. Te veel mid, haal dat er eens uit en draai er wat laag in.

Fouter
8 maart 2006, 04:29
Rectificatie: het is geen Digitech GNX1 maar een Genesis1, groot verschil geloof ik. Anyway, t geluid wordt niet veel beter dan dit vind ik. Ik denk wel dat je gelijk wat betreft wat minder mids en wat meer bass.

Het is (nog) niet echt een nummer, maar wel een basis daarvoor. Ik vind zelf dat de boel wat inzakt wanneer die wat rustigere riff begint. Maar daar is ondertussen al wat verandering in gekomen.

V/d week zal ik 'm updaten, en zal ik gelijk wat aan mn gitaargeluid doen :)

Dat techno dingetje was trouwens meer een tijdelijke gabber-revival een paar maand terug :)

Het doet trouwens inderdaad wat aan Necrophagist denken nu je het zegt. Alleen Necrophagist is dan weer beter dan ik... shit :mad: