PDA

View Full Version : fender solid states



hansies
2 november 2001, 22:23
Das pas goed zeg , zo'n fender stage 100 niet duur en een keigoed geluid joh, en dan maar zeggen dat buizengeluid zoveel beter is dan ........, gaat veel langer mee dan de gemiddelde buizenbakjes, ik weet nu wel beter...........doei

poeyerke
4 november 2001, 00:19
Tja, ik denk dat je vast nog niet goed vergeleken hebt met een goede buizen-fender.
De meeste mensen willen na het bespelen van een goed Buizenbak nooit meer terug, ik was er ook zo een. :grin:

Er zit echt een wereld van verschil in een buizenversterker of een transistor versterker. Er zijn overigens genoeg artiesten die op Transistorbakken spelen hoor, dus er is niks mis mee. Maar het is ook niet voor niets dat de meeste gitaristen voor een goed buizenbak kiezen.

Overigens is de leeftijdsduur van een buizenversterker niet korter dan die van een trasistor versterker, alleen moet je er wat meer onderhoud aan plegen, en hem anders behandelen.

anoniem
4 november 2001, 00:48
Hansies , zet er een Fender Buizenbak naast en je herziet je mening in no time !

anoniem
4 november 2001, 00:48
Hansies , zet er een Fender Buizenbak naast en je herziet je mening in no time !