PDA

View Full Version : Zanger



Nicos
29 oktober 2002, 23:48
Mijn naam is Niek, ik ben 22 jaar en woon in Oldenzaal.

Ik ben op zoek naar een band die op zoek is naar een zanger en wellicht kan ik een keer komen proefzingen.

Ik hou van verschillende soorten muziek, maar het meeste heb ik de betere Rock ('n' roll). Mijn beste voorbeeld daarvan is Guns N' Roses. Maar ook U2 vind ik erg goed, MUSE ga ik steeds meer waarderen en van Oasis vind ik de oude songs lekker.

Ik kan aardig wat met mijn stem en vind dat ik er iets mee moet doen, vandaar deze ad. Als je interesse hebt, graag je reactie!

sebass
29 oktober 2002, 23:57
Ja ik zoek nog wel een zanger maar goed jij woont een beetje ver weg he.
Een groot deel van mijn familie woont in Oldenzaal (mijn moeders kant van der meché) mijn oom had een bakkerszaak op de markt dus dat moet je wel weten. Neem eens een keer wat op. Dan kun je laten horen wat je kan. Dat is wel handig. Dan krijg je ook veel meer reacties.

lipslide
30 oktober 2002, 14:14
hee
ik ben een band aan het oprichten in oldenzaal met een goeie drummer en super gitarist
als je er bij kan komen?
je kan eens voor zingen
ik speel ook al in een meer ervarene band in Hardenberg daar hebben we ook nog een zanger nodig.
dus reageer

JackDanielz
19 maart 2003, 16:18
hey hallo
Wij zijn een rock/metal band uit Enschede.
Bestaan 4 jaar hebben al heel wat optredens gehad en zijn nu opzoek naar een hele goede zanger
Spelen veel eigen werk en ook wat covers van Metallica,Ozzy,paradise lost,en dat soort bands lijkt je het wat kom rustig een keer langs mailen kan naar daan022@hotmail.com (nul22)

HIMrazorblade
27 maart 2003, 19:33
Ik ben een band aan het oprichten in omg. Den Haag en we zoeken alleen nog een zanger. We zijn rond de 18 en we willen rock spelen; HIM, Muse, Placebo, Metallica, alles als het maar rockt...

mailen kun je naar philiphannaart@hotmail.com voor info etc.

artnaz
24 september 2007, 18:03
Oud topic, maar ik kan het proberen...

We hebben binnenkort een nieuwe zanger nodig, we wonen in de omgeving en repeteren op de Universiteit Twente in Enschede. Genre (hard) rock, en eigen werk.