PDA

View Full Version : Gezocht: potmeter knopjes



frekie
2 maart 2006, 16:03
Misschien OT, nou ja.
Gezocht Gibson hat box potmeter knoppen 2 volume 2 toon type 'reflector' zie foto. Allparts ofzo mag ook mits goed gelijkend. Ook kopie spul mag, fernandes burny tokai greco morris etc. Moet verzonden worden. Geen gekke prijzen aub.

http://members.home.nl/fmunniksma/Alvinlee19b.jpg

Shoarm
2 maart 2006, 16:12
Gebruik google en post niet twee keer hetzelfde in twee threads.

SimonS
2 maart 2006, 16:38
gitaarmarkt of speurders en marktplaats? staan regelmatig van dit soort dingen te koop...

Dirk W
2 maart 2006, 17:04
Kijk hier: link (http://www.stewmac.com/shop/Knobs/Bell_knobs/Metal_Cap_Bell_Knobs.html)

frekie
2 maart 2006, 19:32
Ok bedankt, helaas doen ze nix met Paypal en ik heb geen creditcard. Guitarfetish had ze ook niet. We zoeken door.

Dirk_Hendrik
2 maart 2006, 19:44
Niet te laconiek AUB. Het kostte me behoorlijk veel tijd om die knopjes te vinden. Werd getipt naar rockinger.de maar die had ze alléén in goud. Ik vond ze uiteindelijk 2ehands op ebay.nl, een maand of 2 geleden.

Ritch
2 maart 2006, 20:38
ff langs Heins, Sneek. Heeft ze vast wel.

Boosh
2 maart 2006, 21:19
Ok bedankt, helaas doen ze nix met Paypal en ik heb geen creditcard. Guitarfetish had ze ook niet. We zoeken door.


Een creditcard,.....zo frikkin handig man! Ik doe alles met dat ding....als je er maar voor zorgt dat je iedere maand weer op 0 staat,... niet een minumum afbetalen ofzo want dan wordt je genaaid.

Gewoon gebruiken om te betalen en dan zorgen dat je iedere maand je rekening vereffend.

Mattia
2 maart 2006, 23:42
Een creditcard,.....zo frikkin handig man! Ik doe alles met dat ding....als je er maar voor zorgt dat je iedere maand weer op 0 staat,... niet een minumum afbetalen ofzo want dan wordt je genaaid.

Gewoon gebruiken om te betalen en dan zorgen dat je iedere maand je rekening vereffend.

+1

P'cies wat ik doe. Zou er niet zonder willen zijn.

frekie
3 maart 2006, 11:43
Je vergeet het soms wel eens maar er is ook een 'real world out there'. Net even bij de muziekboer in mijn dorpje langs geweest, hij ging even achter de PC zitten en in no time hadden we het goede knopje. Wordt vervolgd.
Ik had ze al gevonden op voxhumana.nl maar die hadden ze niet op voorraad, kon maanden duren. Ik ben gebeld door een handelaar die 4 originele Gibson 60s knopjes had, wilde hij 50 euro voor hebben, ja daaag. Tonefactory.nl heeft ze ook op de site maar of ze ze op voorraad hebben is vraag 2.
Tja een creditcard je komt er niet onderuit bijna maar ik heb er niet genoeg inkomen voor en ik vind het geen veilig betaalmiddel. Paypal heb ik wel.
Knopjes zijn voor een Alvin Lee pimp project, binnenkort meer!

Javaca
3 maart 2006, 13:02
Volgende week is het vintagebeurs in Veenendaal...
Grote kans dat je daar originele vindt.