PDA

View Full Version : Cool edit Pro + Pod XT=probleem!



M.COM
2 maart 2006, 15:31
Ik zit met een klein probleempje: Ik heb zojuist een Pod XT kunnen overkopen en ik wou vanmiddag al een klein usb-testje doen. Ik heb alle drivers geïnstalleerd en met koptelefoon werkt alles perfect maar van zodra ik wil opnemen loopt het fout:

Harrie, Ik heb de handleiding van op jouw site gebruikt, maar blijkbaar is er iets misgelopen...

Als ik een riff wil inspelen zie ik de schuivers in Cool edit wel (sjah, verschuiven) en is er daadwerkelijk ook een track aanwezig, maar ik hoor al niks.

Als ik het daarna wil beluisteren hoor ik weer niks (tenzij ik de pod uitschakel... heel raar). Ik heb nochtans bij 'Geluid en Eigenschappen' de Pod geselecteerd en bij Cool Edit Pro bij 'Device Order en Device Properties' vanalles gedaan, maar toch krijg ik geen geluid uit mijn boxen. Zou het kunnen doordat ik geen geluidskaart heb? Die zit nl. onboard en ik heb alleen boxen ter beschikking...

Alvast Bedankt!

Swan
2 maart 2006, 17:29
volgens mij wordt je XT je geluidskaart en geeft die dus ook de audio uit...

harrie-beton
2 maart 2006, 17:44
tijdens opnemen komt alleen geluid uit de podxt, dat klopt.

qua weergave achteraf moet je in cool edit in device properties even zoeken naar de juiste setting.

M.COM
4 maart 2006, 19:05
Ja, ok mijn probleem is opgelost. Ik had een klein detail over het hoofd gezien. Sorry voor het storen ;)