PDA

View Full Version : Bogner



Yv
2 maart 2006, 14:27
Wie heeft er hier allemaal een bogner ..?

Ik zit te twijvelen aan zon head !

ben benieuwd wat jullie er zo goed aan vinden,

of kan ik beter aan wat anders gaan.. rack gear ofzo ?

Yv
2 maart 2006, 14:29
en heb de zoekfunctie gebruikt, maar er staad zofeel op !

almarvk
2 maart 2006, 14:36
Dan heb je iig al veel om door te lezen! :)

Yv
2 maart 2006, 14:38
Waar slaat dat nu op .. Ik mag het toch wel gewoon vragen.. als je niet een leuk antwoord wil geven, geef dan geen antwoord.. want hier heb ik niets aan

Anders Destium
2 maart 2006, 14:47
"Er staad zofeel op?"


En dan serieuze antwoorden verwachten :???:


Dat geld is beter geïnvesteerd in een taalcursus.

imlikeajungle
2 maart 2006, 15:04
Ik heb over anderhalve week een 2x12 Oversized in Beige met V30s.
Volledig verliefd nadat ik een 4x12 had getest, ENGL 4x12 V30 buiten en deze binnen... Van wat ik al gehoord heb, de beste cabs voor mijn geluidje.

DREAMMACHINE
2 maart 2006, 15:46
....ik heb al enige weken een bogner 2x12 oversized cab met v30's er in.

en vanaf een uur geleden een shiva top er bij!....bogner setje is compleet.

imo. heeft bogner een sound die gewoon erg af is, wel heel dynamisch en de shiva is tevens erg allround. Al met al een heerlijke combinatie waar ik waarschijnlijk nog wel even mee vooruit kan.......hoop ik.

http://photobucket.com/albums/e184/rutger_cornege/?action=view&current=DSC00114.jpg

Anders Destium
2 maart 2006, 15:48
Vette shit! Gefeliciteerd :)

Hint ---- Nieuw topic ;)

Analie-G
2 maart 2006, 18:49
Ik heb een week of zo geleden eens bij TAGS ingeprikt in een Bogner Uberschall ...................... :sssh:

Man, wat een sound !!!!!!!!

Was echt ff schrikken zeg....retestrak in het laag en hele mooie zingende tonen ....

Zelf gebruik ik een Powertone2 , ook heel mooi en daarnaast ff de gelegenheid gehad om een Triple Rectifier uit te proberen ....

Bogner was echt een slag beter zeg...

Tis natuurlijk afhankelijk van smaak etc etc ....maar ik hou van een allround amp en dat is ie zekers !

Gr,
A+

Analie-G
2 maart 2006, 18:50
Oh, als je een bogner kunt kopen financieel gezien , zou ik zekers niet op rack gear overgaan : hiermee bedoel ik dus een losse pre+poweramp combinatie ....die kunnen er echt niet aan tippen !

Gr,
A+

Hell's Engl
2 maart 2006, 20:24
Oh, als je een bogner kunt kopen financieel gezien , zou ik zekers niet op rack gear overgaan : hiermee bedoel ik dus een losse pre+poweramp combinatie ....die kunnen er echt niet aan tippen !

Gr,
A+

Als je 'n Bogner kunt kopen zou ik ook zeker 'ns een Guytron GT100 proberen... Vind ik persoonlijk nog iets beter klinken dan de Shiva en de XTC..

Yv
2 maart 2006, 21:04
Ik vraag me wel af.. of mun stagg er ook goed op zal klinken, want mn stagg is heel kieskeurig qua amps !

Helter Skelter
2 maart 2006, 21:09
'tuurlijk! Staggs en Bogner zijn voor elkaar geschapen! :)

Albert
2 maart 2006, 21:12
IK heb goeie ervaringen met Staggs. Op zon Bogner klinkt toch alles goed, dus een Stagg zeker ook.

Tristan
2 maart 2006, 21:16
Als je een veelzijdige versterker wilt die Blues en Metal aankan dan is de Bogner Exstacy een geweldige amp, de Uberschall is iets meer een Metal versterker, het clean klinkt minder goed en ook hij is wat minder in de crunch sounds, higain heel erg goed (riffs/heavy leads). De Shiva vind ik clean echt heel erg mooi, het tweede kanaal is ook wel okee, maar een beetje gruizig (beperkt inzetbaar, geen mooie romige leads ofzo) en de boost op het tweede kanaal vind ik niet bruikbaar (wordt echt veel te gruizig, lelijke korrel).
Exstacy koop je voornamelijk voor het blue/crunch channel: een echte (hotrod) Marshall sound.
Ikzelf vind wat betreft channel switching amps de Hook de allerbeste amp, iets meer Vintage dan de Exstacy, het cleane kanaal is pure Fender Blackface, het Crunch kanaal is ook waanzinnig en op beide kanalen zit nog een boost en er zijn nog veel meer toneshaping features die stuk voor stuk heel erg bruikbaar zijn. De nieuwere Hooks hebben ook een andere uitgangstrafo, waardoor hij nog beter klinkt. Metal is zeker ook mogelijk met deze amp, maar hij is wel wat losser gevoiced, ik vind hem waanzinnig in ieder geval, nog beter dan een Bogner Exstacy.

Punt
2 maart 2006, 21:22
folges mei neemje onz in de maaling :)

arjanb01
2 maart 2006, 21:28
Als je een veelzijdige versterker wilt die Blues en Metal aankan dan is de Bogner Exstacy een geweldige amp, de Uberschall is iets meer een Metal versterker, het clean klinkt minder goed en ook hij is wat minder in de crunch sounds, higain heel erg goed (riffs/heavy leads). De Shiva vind ik clean echt heel erg mooi, het tweede kanaal is ook wel okee, maar een beetje gruizig (beperkt inzetbaar, geen mooie romige leads ofzo) en de boost op het tweede kanaal vind ik niet bruikbaar (wordt echt veel te gruizig, lelijke korrel).
Exstacy koop je voornamelijk voor het blue/crunch channel: een echte (hotrod) Marshall sound.
Ikzelf vind wat betreft channel switching amps de Hook de allerbeste amp, iets meer Vintage dan de Exstacy, het cleane kanaal is pure Fender Blackface, het Crunch kanaal is ook waanzinnig en op beide kanalen zit nog een boost en er zijn nog veel meer toneshaping features die stuk voor stuk heel erg bruikbaar zijn. De nieuwere Hooks hebben ook een andere uitgangstrafo, waardoor hij nog beter klinkt. Metal is zeker ook mogelijk met deze amp, maar hij is wel wat losser gevoiced, ik vind hem waanzinnig in ieder geval, nog beter dan een Bogner Exstacy.

tsja, allemaal leuk en aardig, maar die Hook amp, die te gek is, daarvan kost de top alleen al 3000 euro. Dus ik weet niet of ie dat ervoor over heeft !
Ik zou liever 3000 euro aan een goeie gitaar uitgeven dan aan een versterker, want geluid en speelstijl zit voor 80-90% in je vingers.
Voorbeeld: Steve Lukather heeft ooit een toto cd (mindfields) bijna helemaal met een simpele 1x12 marshall opgenomen. Nou, kan je zeggen dat ie toch waanzinnig blijft klinken, ondanks de 1x12.
Voor de rest zeg ik: :rockon:

Yv
2 maart 2006, 21:28
Nee hoor, waarom zou ik dat doen ? Ik wil het gewoon weten waar ik op moet letten, en niet elke zaak zal alle tops op vooraad hebben.. En ik wil er gewoon graag eentje proberen, want hoor er echt niets slechts over.. Die stagg van mij is een superstrat en klinkt op elke top goed.. maar echt nog never nooit niet een bogner gehad.. als alle reacties nou negatief waren, dan ging ik er niet eentje testen..


gr. Henk

Tristan
2 maart 2006, 21:40
tsja, allemaal leuk en aardig, maar die Hook amp, die te gek is, daarvan kost de top alleen al 3000 euro. Dus ik weet niet of ie dat ervoor over heeft !
Ik zou liever 3000 euro aan een goeie gitaar uitgeven dan aan een versterker, want geluid en speelstijl zit voor 80-90% in je vingers.
Voorbeeld: Steve Lukather heeft ooit een toto cd (mindfields) bijna helemaal met een simpele 1x12 marshall opgenomen. Nou, kan je zeggen dat ie toch waanzinnig blijft klinken, ondanks de 1x12.
Voor de rest zeg ik: :rockon:

Ik ken ook een waanzinnig klinkend Marshall 1x12 combotje. Dat is de 1974x handwired, maar die kost ook 2000 euro hoor! Waarschijnlijk heeft Lukather daar dan een echte oude van gebruikt (die nieuwe is een reissue van een oude). Bovendien is het vaak juist te gek om met kleine versterkers op te nemen in de studio, want die kan je lekker opendraaien.
De Bogner Exstacy en Uberschall kosten allebei ook rond de 3000 euro, dus die Hook is echt niet duurder en ik vind hem gewoon nog veel beter, kwestie van smaak.
Het hangt er ook vanaf welke stijl(en) je graag speelt, maar als veelzijdige buizenbak gaat van alles wat ik gehoord heb mijn voorkeur uit naar de Hook.
Ik ben het overigens niet helemaal met je eens wat betreft gitaren, want voor minder geld koop je relatief een goede gitaar (als je goed zoekt) en versterkers zijn altijd min of meer hetzelfde en dure versterkers klinken nou eenmaal beter dan goedkopere en zijn vaak ook betrouwbaarder. Twee goedkopere versterkers die ik te gek vind klinken zijn de Marshall JCM800 en de Vox AC30CCH (Chinese Vox top), maar die zijn niet zo veelzijdig als de Bogner of de Hook.
Je moet ook je vingers kunnen horen en dat is wat een goede versterker doet, hij laat jou horen wat je doet, waardoor je veel beter en expressiever gaat spelen.

Tristan
2 maart 2006, 21:42
Nee hoor, waarom zou ik dat doen ? Ik wil het gewoon weten waar ik op moet letten, en niet elke zaak zal alle tops op vooraad hebben.. En ik wil er gewoon graag eentje proberen, want hoor er echt niets slechts over.. Die stagg van mij is een superstrat en klinkt op elke top goed.. maar echt nog never nooit niet een bogner gehad.. als alle reacties nou negatief waren, dan ging ik er niet eentje testen..


gr. Henk

Dan ga je toch gewoon naar Van De Haar? www.haarguitars.nl

Malochia
3 maart 2006, 00:19
Ik vraag me wel af.. of mun stagg er ook goed op zal klinken, want mn stagg is heel kieskeurig qua amps !


Die stagg van mij is een superstrat en klinkt op elke top goed..


folges mei neemje onz in de maaling :)








(Het bericht wat je hebt ingetypt is te kort. Het bericht moet minimaal 10 karakters zijn)

arjanb01
3 maart 2006, 09:04
Ik ken ook een waanzinnig klinkend Marshall 1x12 combotje. Dat is de 1974x handwired, maar die kost ook 2000 euro hoor! Waarschijnlijk heeft Lukather daar dan een echte oude van gebruikt (die nieuwe is een reissue van een oude). Bovendien is het vaak juist te gek om met kleine versterkers op te nemen in de studio, want die kan je lekker opendraaien.
De Bogner Exstacy en Uberschall kosten allebei ook rond de 3000 euro, dus die Hook is echt niet duurder en ik vind hem gewoon nog veel beter, kwestie van smaak.
Het hangt er ook vanaf welke stijl(en) je graag speelt, maar als veelzijdige buizenbak gaat van alles wat ik gehoord heb mijn voorkeur uit naar de Hook.
Ik ben het overigens niet helemaal met je eens wat betreft gitaren, want voor minder geld koop je relatief een goede gitaar (als je goed zoekt) en versterkers zijn altijd min of meer hetzelfde en dure versterkers klinken nou eenmaal beter dan goedkopere en zijn vaak ook betrouwbaarder. Twee goedkopere versterkers die ik te gek vind klinken zijn de Marshall JCM800 en de Vox AC30CCH (Chinese Vox top), maar die zijn niet zo veelzijdig als de Bogner of de Hook.
Je moet ook je vingers kunnen horen en dat is wat een goede versterker doet, hij laat jou horen wat je doet, waardoor je veel beter en expressiever gaat spelen.

Lukather gebruikte een gewone 1x12 marshall, die jij en ik in de winkel kunnen kopen. Je hebt gelijk als je zegt dat een goeie versterker je speelstijl goed weergeeft.
Ik speel zelf over een koch studiotone, een kleine versterker, en haal er echt alles uit. Wat mij betreft de beste kleine versterker die je zat op het podium kan gebruiken. Heb em afgelopen zaterdag gebruikt in een zaal met 1200 mensen en een bigband erachter en dat klonk !!!! Doorgelust met een jach/tulpkabel naar de mengtafel ! Een en al tone en heeeel praktisch ! Je neemt em gewoon in je kofferbak van de auto mee zonder je auto te hoeven slopen !
Voor de rest zeg ik: :rockon:

Michael AE
3 maart 2006, 18:20
Bogners zijn kutversterkers.

Bram+
3 maart 2006, 18:40
Zijn dat die dingen met niet bruikbare reverbs en effectloops?

DREAMMACHINE
3 maart 2006, 19:06
Bogners zijn kutversterkers.
....hehe, leuke webshots michael!

d'oh
3 maart 2006, 20:32
IK heb goeie ervaringen met Staggs. Op zon Bogner klinkt toch alles goed, dus een Stagg zeker ook.

op een bogner klinkt mijn squier nog steeds kut, dus is dikke onzin:angry:

maar bogner is strakke shit

Punt
3 maart 2006, 20:40
Bogners zijn kutversterkers.

Heldere formulering, goed opgebouwd statement, ik ben overuigd, ik ga mijn Bogner wegdoen.

Vraag me af of lui met dergelijke opmerkingen nou eigenlijk wel eens met een goede gitaar op een goede versterker hebben gespeeld...
Misschien wel, en dat viel waarschijnlijk zwaar tegen omdat dan blijkt dat je nogal wat bij te schaven hebt aan je techniek. Zo'n top versterker is onverbiddelijk, je hoort iedere naunce, dus ook geklungel.

Punt
3 maart 2006, 20:47
Wat mij betreft de beste kleine versterker die je zat op het podium kan gebruiken. Heb em afgelopen zaterdag gebruikt in een zaal met 1200 mensen en een bigband erachter en dat klonk !!!! Doorgelust met een jach/tulpkabel naar de mengtafel ! Een en al tone en heeeel praktisch ! Je neemt em gewoon in je kofferbak van de auto mee zonder je auto te hoeven slopen !
Voor de rest zeg ik: :rockon:

FF offtopic, maare ik ben ook weg van de Stdiuotone en heb hem vorige weekend voor het eerst via de mengtafel gebruikt bij een gig. Ik was echter niet zo gecharmeerd van dat geluid en heb de amp harder gezet en de tafel minder, dat klonk beter.
Hoe doe jij dat?

crrrN
3 maart 2006, 20:57
Ik ben gisteren bij het concert van Avenged Sevenfold geweest en die gasten gebruiken allebei een Bogner Uberschall en MAN WAT EEN FUCKING BRILJANT GELUID! Zowel leads als rythym en clean is ook prima in orde.

Dus. : )

Tristan
3 maart 2006, 21:57
Heldere formulering, goed opgebouwd statement, ik ben overuigd, ik ga mijn Bogner wegdoen.

Vraag me af of lui met dergelijke opmerkingen nou eigenlijk wel eens met een goede gitaar op een goede versterker hebben gespeeld...
Misschien wel, en dat viel waarschijnlijk zwaar tegen omdat dan blijkt dat je nogal wat bij te schaven hebt aan je techniek. Zo'n top versterker is onverbiddelijk, je hoort iedere naunce, dus ook geklungel.

Ach ja als jij een grap niet kan waarderen dan heb je een punt.
Ik kan wel raden dat jij niet bij de ampmeeting was, want dan had je ook even over Michael zijn Bogner Exstacy kunnen spelen, dezelfde die je op de webshots kan bekijken en had je zijn fenomenale techniek en sound van dichtbij kunnen bewonderen.

arjanb01
3 maart 2006, 22:08
FF offtopic, maare ik ben ook weg van de Stdiuotone en heb hem vorige weekend voor het eerst via de mengtafel gebruikt bij een gig. Ik was echter niet zo gecharmeerd van dat geluid en heb de amp harder gezet en de tafel minder, dat klonk beter.
Hoe doe jij dat?

geluid is goed hoor via mengtafel. Je hoeft je versterker niet harder te zetten.
Zoals ik altijd doe: Plug met een jack (voor in de recording ingang dus)-tulpstekker (voor in de mengtafel) in de recording ingang van de studiiotone en gebruik de 4x12 instelling en de microfooninstelling 'off-axis' (microfoontje schuin) briljant geluid ! ook in de zaal lekker breed !
En als je dat nog niks vind, dan haal je gewoon een tweede studiotone, lus je door, heb je en stereo geluid in de zaal EN stereogeluid op het podium. Die combootjes kosten tweedehands geen klap dus kan makkelijk, nietwaar :hippie:
En vind je dat NOG niks, tsja, dan moet je gewoon een microfoon voor de luidspreker doen (op de ouderwetse manier zullen we maar zeggen).
Keep on rocking met dit ding gewoon af het geluid ! Succes !!! :rockon:

Orpheo
4 maart 2006, 03:09
guys, guys guys, er is toch maar een amp die ECHT allround is, van blues tot heavy metal en van jazz tot metalpunk??



de mesa mark4!!!!! de kochPT2 is een whussy vergeleken daarbij (op headroom na...) en de xtc wordt weggevaagd qua crunch en scheur, en de recto wordt imo onder de voet gelopen, op het gebied van zware distortion.

de mark4 is the way to go.

Orpheo
4 maart 2006, 03:13
Twee goedkopere versterkers die ik te gek vind klinken zijn de Marshall JCM800 en de Vox AC30CCH (Chinese Vox top), maar die zijn niet zo veelzijdig als de Bogner of de Hook.

ben ik met je eens. maar ik heb liever de one trick ponys als de vox ac30 en de jcm800, dan de hook of de xtc/shiva/uberschall.

imlikeajungle
4 maart 2006, 05:02
guys, guys guys, er is toch maar een amp die ECHT allround is, van blues tot heavy metal en van jazz tot metalpunk??

de mesa mark4!!!!!

Zucht, na je geleur met 800s nu dit weer... Klein beetje minder zo je eigen dingen pushen als het beste spul ter wereld zou toch fijn zijn...

Voor wie het interessant vindt: er is een nieuwe container Bogners bijna bij VD Haar...!

Michael AE
4 maart 2006, 12:20
Heldere formulering, goed opgebouwd statement, ik ben overuigd, ik ga mijn Bogner wegdoen.

Vraag me af of lui met dergelijke opmerkingen nou eigenlijk wel eens met een goede gitaar op een goede versterker hebben gespeeld...
Misschien wel, en dat viel waarschijnlijk zwaar tegen omdat dan blijkt dat je nogal wat bij te schaven hebt aan je techniek. Zo'n top versterker is onverbiddelijk, je hoort iedere naunce, dus ook geklungel.

Jij hebt echt een bord voor je kop, he?

Riffcrusher
13 maart 2006, 20:53
Jij hebt echt een bord voor je kop, he?


Haha... Die is goed... Net als Bogner amps ! Klinken als een dijk man !

Terug van even weggeweest...

Cheers !
Jo D.

Balthazar
13 maart 2006, 21:06
misschien eerst een gitaar shoppen? no offence, maar volgens mij kun je zelf een bogner slecht laten klinken met een stagg

jorrit
14 maart 2006, 21:49
vast wel, maar ik denk dat een willekeurige (echt) goede gitarist ook weer goed klinkt op een stagg door een bogner

DREAMMACHINE
14 maart 2006, 21:53
...net even met een richwood tele over mn shiva gespeeld....en moet zeggen, dat klinkt ook wel erg lekker hoor!....maargoed, of het compleet aan de amp toe te schrijven is zullen we nooit weten....

Yv
15 maart 2006, 14:47
Nou heb een bogner gehoord.. wat een schijtversterkers zeg.. Nu we toch bezig zijn.. wie heeft er allemaal een Resa Woogie ?

Mithrandir
15 maart 2006, 15:22
Troll.......scheer je weg.

Yv
15 maart 2006, 16:41
Waarom moet ik me nu weer wegscheren.. Een bogner scheert niet dus daar kan ik niet mee wegscheren.. Je bent gemeen.. Hoe durf je wel tegen een jongentje van 12.. Ik haal mn pappa op.. en mn breezah vrienden.

ieme
15 maart 2006, 17:43
http://www.bogneramplification.com/RascallFlattsBognerRackRoos.jpg


kijk das mn nieuwe setje voor in de kroeg! Op de foto zit MichaelAE er naast te kwijlen en me te helpen met de instellingen!

Hell's Engl
15 maart 2006, 22:12
http://www.bogneramplification.com/RascallFlattsBognerRackRoos.jpg


kijk das mn nieuwe setje voor in de kroeg! Op de foto zit MichaelAE er naast te kwijlen en me te helpen met de instellingen!

Heb jij ook nog 'n setje voor 'n groter podium dan?

Michael AE
16 maart 2006, 08:38
http://www.bogneramplification.com/RascallFlattsBognerRackRoos.jpg


kijk das mn nieuwe setje voor in de kroeg! Op de foto zit MichaelAE er naast te kwijlen en me te helpen met de instellingen!

Zulke versterkers en dan niet eens zelf kunnen instellen. *zucht*

Amateur!

pikasso
16 maart 2006, 09:00
pff, Michael is gewoon jaloers dat hij niet zulke mooie amps heeft... ;-)

Michael AE
16 maart 2006, 09:04
:(

Ik moet alles met een stomme POD doen! Sommige mensen hebben al het geluk van de wereld.

pikasso
16 maart 2006, 09:14
Leer dan ook spelen, kun je geld verdienen met optreden. Net als Ieme

Michael AE
16 maart 2006, 09:27
Ben ik ook mee bezig! Ik heb nu een half jaar les van een vriendje die om de hoek woont. Hij kan alles van Nirvana spelen! Hij is egt goed man.

pikasso
16 maart 2006, 09:36
kewlll, die gast is egt goed dan.
Heb je zen nummer voor me.

mikee
16 maart 2006, 10:38
http://www.bogneramplification.com/RascallFlattsBognerRackRoos.jpg


kijk das mn nieuwe setje voor in de kroeg! Op de foto zit MichaelAE er naast te kwijlen en me te helpen met de instellingen!

heet dit niet een ....cube ?

erwin_ve
16 maart 2006, 10:51
Bogners zijn kutversterkers.

Ik zal je niet tegenspreken, maar mocht je ze wegdoen om de nieuwste POD oid te kopen, PM me dan even:cheerup:

DREAMMACHINE
16 maart 2006, 10:58
hehe, geweldig dit!

Dude
16 maart 2006, 12:19
:cooler:

Ik begrijp dat die moeite heeft met de instellingen van dat setje

check de knoppen op die bogner rechtsbovenin maar eens....

alles op 10 is het hoor.... niet alles op 0

ieme
16 maart 2006, 16:12
chris, ik wil je ook wel eens les geven, ik kan Bad Moon Rising spelen!

pikasso
16 maart 2006, 17:40
oh man, jullie zijn egt allemaal sow goed.
Ik stop met spelen..

Toaster
16 maart 2006, 18:08
He ieme ik snap ff niet waarom je drie keer dezelfde bogner hebt.

Zitten er andere buizen in ofzo.

En zit dat allemaal in één flightcase??? lekker de trap op sjouwe :D

renier
17 maart 2006, 15:39
nouja, ik mocht laats van mijn pappie een versterker uitzoeken, geld was geen issue. dus ik naar duitsland. ik had net smells laik tienspriet geoefend, dus dat zou wat worden!

heb ik eens even een Bokner geprobeerd, een engul, Een kots Multitool, een oud ding dat de verkoper een "blekfees revub(????)" noemde, een marsjul, een matchbox ofzoiets en ook nog iets van "boekie"

maar die waren echt allemaal slecht!!!!! je moest egt megalang wachten tot er geluid uitkwam, en ut was echt helemaal zo niet echt clean, maar ook niet egt vet scheure zegmaar.

ut stomste vont ik nog wel dat ze allemaal loeizwaar waren en TWEE aanknopjes hadden!!!

maar toen zag ik in een hoekje MIJN versterker staan: lekker draagbaar, er kwam meteen geluid uit en hij had maar EEN aanknop! hoe vet is dat???!!!




http://www.rockingrooster.co.uk/product_images/SP1016062005154656.jpg

Dude
17 maart 2006, 15:43
mjah die was een beetje overdone sorry...

http://www.neowin.net/forum/fun/not_funny.jpg

renier
17 maart 2006, 15:48
mjah die was een beetje overdone sorry...



hey, you can't get all of 'em right..

ieme
17 maart 2006, 16:29
Ik stop met spelen..


goedzo!!!!!

Wabbie
17 maart 2006, 17:58
nouja, ik mocht laats van mijn pappie een versterker uitzoeken, geld was geen issue. dus ik naar duitsland. ik had net smells laik tienspriet geoefend, dus dat zou wat worden!

heb ik eens even een Bokner geprobeerd, een engul, Een kots Multitool, een oud ding dat de verkoper een "blekfees revub(????)" noemde, een marsjul, een matchbox ofzoiets en ook nog iets van "boekie"

maar die waren echt allemaal slecht!!!!! je moest egt megalang wachten tot er geluid uitkwam, en ut was echt helemaal zo niet echt clean, maar ook niet egt vet scheure zegmaar.

ut stomste vont ik nog wel dat ze allemaal loeizwaar waren en TWEE aanknopjes hadden!!!

maar toen zag ik in een hoekje MIJN versterker staan: lekker draagbaar, er kwam meteen geluid uit en hij had maar EEN aanknop! hoe vet is dat???!!!




http://www.rockingrooster.co.uk/product_images/SP1016062005154656.jpg

wow vette shit man!! die heb ik ook. ZIjn echte mega stoere amps ;)





dusch