PDA

View Full Version : Waar kabels kopen?



Chroxy
2 maart 2006, 14:20
Nu mijn pedalenkistje en mijn rackje vorm beginnen te krijgen ben ik druk opzoek naar kabels.. ik wilde graag cordial, belden of tasker kabels.. deze zijn blijkbaar alle 3 ongeveer gelijk... dit soldeer ik dan vast aan neutrik pluggen..

Nu heb ik overal al lopen zoeken, maar waar op internet kun je deze kabels en pluggen het goedkoopste kopen? De neutrik pluggen kosten ongeveer 2,55 in Duitsland. Maar ik heb het liefst 1 adres voor de pluggen en de kabels..

Iemand een idee?

SimonS
2 maart 2006, 14:28
http://www.thomann.de/gruppe-KAMS-0.html?iwid=7

http://www.thomann.de/gruppe-KASA-0.html?iwid=7

thomann dus

Yv
2 maart 2006, 14:31
Je hebt toch wel een shop in de buurt !
Waarom zover weg kopen, dan moet je ook nog
verzendskosten betalen en maar hopen dat je bestelling wel
aankomd!

SimonS
2 maart 2006, 14:33
voor "grootverbruik" is online bestellen toch echt goedkoper hor. en bij Thomann maar 8 euri bezorgkosten.

Yv
2 maart 2006, 14:35
Maar koop je dan een rol van 200m ofzo ?

Yv
2 maart 2006, 14:36
Je hebt ook nog van de lul kabels hier in NL .. schijnene erg vet te zijn!

Albert
2 maart 2006, 14:36
Ik zou voor van den hul of George L gaan.

Chroxy
2 maart 2006, 14:37
Bedankt, Thomann was ook al mn 'adres' voor de pluggen, die zijn daar erg goedkoop!

Ik ga inderdaad geen 100 meter kopen, een shop bij mij in de buurt zou dus misschien handiger zijn: maar absoluut niet goedkoper! Ik woon naast Maastricht en daar is op *fietsafstand* echt niets wat enigssinds goed is.

Kent misschien ook nog iemand een adres waar je ook goedkoop tasker en neutriks krijgt? Ik neig namelijk toch net wat meer richting tasker..

En waar zijn van den hul kabels dan te koop?

SimonS
2 maart 2006, 14:43
Maar koop je dan een rol van 200m ofzo ?
wie verplicht jou om een rol van 200m te kopen? het wordt gewoon per meter aangeboden hoor.

Yv
2 maart 2006, 14:47
Oke ik snap hem... De shop koopt groot in, daardoor is de meter prijs lager...
Als ik alles wist dan poste ik hier ook niet ! Maar ik moet nog veel leren !

Chroxy
2 maart 2006, 21:34
niemand meer een ander adresje voor belden en/of tasker..?

SimonS
2 maart 2006, 21:38
tja, ik heb pas wat patchkabeltjes gemaakt. de tasker kabels haalde ik gewoon bij de lokale electronica winkel,was maar paar meter.

SimonS
2 maart 2006, 21:39
btw,
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop03.asp/ob_id/610/sid/!06082002


Belden en Cordial. neutrik pluggen hebben ze vast ook wel...

Karl Heinz Fotzkeule
3 maart 2006, 00:18
Kabels en pluggen zijn echt moeilijk te krijgen, ik heb 3 weken lopen zoeken. Uiteindelijk bij Musik Produktiv alles besteld, 1 week later fout spul gekregen, terug gestuurd, weer 1 week later oud/rot spul gekregen, klacht ingediend, spijtbetuiging ontvangen: "u mag alles houden en u krijgt u geld terug". Nog geen geld gezien, maar wel opnieuw de goede pluggen gekregen, nieuw en juiste maat.

Het is echt vreselijk, ik wou gewoon een stuk kabel en een paar pluggen. Misschien kun je daadwerkelijk beter naar de lokale electronica-boer gaan. Die lui in muziekwinkels zijn vaak mislukte muzikanten zonder enige commerciele kwaliteiten.

Bl44t44p
3 maart 2006, 00:49
Moeilijk te vinden ?! Bij de eerste beste electronicaboer bij mij in de buurt (Coditronix) koop ik zoveel Neutrik pluggen en zoveel meter Cordial/Tasker kabel als ik wil.. en tegen een vrij nette prijs (voor Nederlandse electronicazaak dan) ook nog!

Karl Heinz Fotzkeule
3 maart 2006, 11:00
Moeilijk te vinden ?! Bij de eerste beste electronicaboer bij mij in de buurt (Coditronix) koop ik zoveel Neutrik pluggen en zoveel meter Cordial/Tasker kabel als ik wil.. en tegen een vrij nette prijs (voor Nederlandse electronicazaak dan) ook nog!

Dat zei ik dus ook!

Chroxy
3 maart 2006, 11:09
ik dacht dus dat je de moest halen bij een gitaarwinkel.. mara als een electronica winkel ook gaat! Dan ga ik daar komende week even langs.. is dan toch makkelijker..

Karl Heinz Fotzkeule
3 maart 2006, 12:24
ik dacht dus dat je de moest halen bij een gitaarwinkel.. mara als een electronica winkel ook gaat! Dan ga ik daar komende week even langs.. is dan toch makkelijker..

... en goedkoper! Succes ermee.