PDA

View Full Version : Behringer



Hector_Tsolodimos
2 maart 2006, 12:13
ik wil even zeggen dat de effectpedalen van Behringen echt heel zwaar zuigen, dus dames en heren:
niet doen!

toch vind ik een Boss tune pedaaltje voor 20 euro wel aantrekkleijk, maar meer ook niet. Als je een Boss tuner pedaal wil..betaal je 100 euro..
Met een tune ding kan toch niets mis zijn?

wees toch gewaarschuuwt:

Behringer zuigt!

Fvddungen
2 maart 2006, 12:17
Hoezo Behringer zuigt? Behringer maakt wel spullen tegen de beste prijs/kwaliteits verhouding. Voor die prijs krijg je het nergens beter.

LordRiffenstein
2 maart 2006, 12:28
ik wil even zeggen dat de effectpedalen van Behringen echt heel zwaar zuigen, dus dames en heren:
niet doen!

toch vind ik een Boss tune pedaaltje voor 20 euro wel aantrekkleijk, maar meer ook niet. Als je een Boss tuner pedaal wil..betaal je 100 euro..
Met een tune ding kan toch niets mis zijn?

wees toch gewaarschuuwt:

Behringer zuigt!

Er staan 2 fouten in je post:

1)Behringer zuigt niet, heb al echt lekkere dingen gehoord van hun pedalen

2)Aan een tune 'ding' kan vanalles mis zijn zoals onnauwkeurig zijn

Verder ben ik het wel met je eens :satisfie:

bat
2 maart 2006, 13:10
ik wil even zeggen dat de effectpedalen van Behringen echt heel zwaar zuigen, dus dames en heren:
niet doen!

toch vind ik een Boss tune pedaaltje voor 20 euro wel aantrekkleijk, maar meer ook niet. Als je een Boss tuner pedaal wil..betaal je 100 euro..
Met een tune ding kan toch niets mis zijn?

wees toch gewaarschuuwt:

Behringer zuigt!
Als ik zeg dat mijn stofzuiger zuigt, kan ik dat tenminste nog onderbouwen...

FruscianteFan
2 maart 2006, 13:14
Was d'r niet al een topic over Behringer stompboxes?

Ik vind trouwens niet dat Behringer zuigt.. mijn EQ700 doet zijn werk prima, ook al geeft-ie flink wat ruis.

stratokai
2 maart 2006, 13:53
toch vind ik een Boss tune pedaaltje voor 20 euro wel aantrekkleijk, maar meer ook niet. Als je een Boss tuner pedaal wil..betaal je 100 euro..


Ik vind een Boss pedaaltje voor 20 euro ook wel aantrekkelijk

:???:

almarvk
2 maart 2006, 13:56
Mwah, ik heb er 1 voor de helft gekocht in nieuwstaat ;)

Hector_Tsolodimos
2 maart 2006, 19:51
Was d'r niet al een topic over Behringer stompboxes?

Ik vind trouwens niet dat Behringer zuigt.. mijn EQ700 doet zijn werk prima, ook al geeft-ie flink wat ruis.

Daar heb je het al..
ik had een vintage dist. van behringer gekocht(€40)..zag er leuk uit.. maar dat ding zuigt echt zooooooo zwaar. Die EQ zijn best populair... maar die zuigen ook! op school hebben we die ook..onze muzieklelaar zegt ook altijd dat dat ding niks waard is, gelijk geef ik hem.

Hector_Tsolodimos
2 maart 2006, 19:53
Er staan 2 fouten in je post:

1)Behringer zuigt niet, heb al echt lekkere dingen gehoord van hun pedalen

2)Aan een tune 'ding' kan vanalles mis zijn zoals onnauwkeurig zijn

Verder ben ik het wel met je eens :satisfie:

maar ik heb nu een Yamaha tuner..een 'gewone' (€25), en die is ook gewoon perfect..dus ik denk niet dat de behringer slecht kan zijn, ik bedoel..je hebt al gewoon naukeurige tuners voor 15 euro, ik kan me niet voorstellen dat ie lang een toon kan zitten.. zoiets verkoop je gewoon niet.
een gestemde gitaar is een gestemde gitaar.
een dist van behringer is geen dist van Boss..

Dirk_Hendrik
3 maart 2006, 09:14
Hier:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=43518&highlight=behringer

lekker verder ;)


En verder aan de topicstarter als al eerder opgemerkt. Onderbouwing graag. Het is heel gemakkelijk om te roepen dat iets zuigt maar het is interessanter om te weten waarom jij vind dat het zou zuigen.

Van het weekeide toch maar eens zo'n ding halen. Wordt nu toch wel benieuwd of ze echt zo slecht alsmede unmoddable zijn.