PDA

View Full Version : Muzikantendag 2006



marleen19
2 maart 2006, 11:16
ALLES WAT JE ALS MUZIKANT MOET WETEN…
Meer optreden? CD opnemen? Aan je sound werken? Hoe zit het met je rechten en inkomsten? Jouw muziek op het internet? Wat heb je eigenlijk aan een manager? Of wil je met je band internationaal succes?

Beste muzikant,
Zaterdag 27 mei is het weer Muzikantendag in Melkweg, Sugar Factory en Cinecenter in Amsterdam. Met veel interessante workshops, clinics en masterclasses vóór en dóór Nederlandse muzikanten en producers over techniek, instrumenten bespelen en meer tips en tricks.

Maar daarnaast ook aandacht voor een carrière in de muziek: bijvoorbeeld aan de hand van één band in ‘The Case’. Je kunt advies op maat krijgen tijdens één-op-één gesprekken met A&R managers, boekers of programmeurs van podia of festivals. Tot slot ook veel informatie over al je financiële en juridische zaken bij de verschillende infostands. En nog veel meer!

Dus noteer vast in je agenda:

We houden je op de hoogte!
Het Muzikantendag team

Muzikantendag 27 mei 2006 Amsterdam
Melkweg - Sugar Factory - Cinecenter
Georganiseerd door Buma Cultuur. Met medewerking van Interface, Gitarist, Nationaal Pop Instituut en Slagwerkkrant.

scramble
2 maart 2006, 12:49
vette shit :D, jammer dat ik nog geen band heb :(:p moet je er voor betalen om mee te kunnen doen??

Analie-G
2 maart 2006, 18:54
vette shit :D, jammer dat ik nog geen band heb :(:p moet je er voor betalen om mee te kunnen doen??

Niks is gratis ...... :soul:

hihihhi

scramble
2 maart 2006, 21:17
Niks is gratis ...... :soul:

hihihhi

de zon is gratis :satisfie: zegt me vader altijd tenminste... :p

marleen19
6 maart 2006, 10:03
Hoi,

Kaartjes voor de Muzikantendag 2006 kosten 16 euro, kaartjes gelden ook voor de Sena Performers muzikantennacht. Daar zullen verschillende Nederlandse acts optreden. Ze zijn te koop bij de bekende voorverkoopadressen (Melkweg, Ticketservice en AUB)

Groetjes

rikkmusic
22 maart 2006, 11:15
Hooi,

Lijkt me een interessante dag!! Is er al meer over het programma bekend???? En wat is er voor gitaristen te doen??? :soul:

Shifty
24 maart 2006, 20:14
XQ'S uit Friesland is dit jaar wederom vertegenwoordigd :)

... wij zijn er overigens voor de fun en om deel te nemen aan de workshops, niet om ze te geven ;)

rikkmusic
5 april 2006, 11:52
Heej,

Voor de mensen die het interesseert, ik las op de website van Muzikantendag dat er al een aantal programma onderdelen bevestigd zijn.

Check www.muzikantendag.nl

Greetz

Jaha
18 april 2006, 15:01
de zon is gratis :satisfie: zegt me vader altijd tenminste... :p
op een dag zal deze extreem gaan opzetten en de aarde verzwelgen. Dat is dan onze prijs die we voor dat ding betalen.
:chicken: Pure Filosfie uit de mond van deze (ikie) gast met grote bek :chicken:

scramble
20 april 2006, 15:35
op een dag zal deze extreem gaan opzetten en de aarde verzwelgen. Dat is dan onze prijs die we voor dat ding betalen.
:chicken: Pure Filosfie uit de mond van deze (ikie) gast met grote bek :chicken:

ja maar tot die tijd :P :hippie: