PDA

View Full Version : support act metallica?



kirkie
1 maart 2006, 18:48
hallo allemaal..

ik hoorde dat metallica naar nederland komt.. + een supportact..
weet een van jullie wie deze support act is?? ben wel benieuwd!

Bram+
1 maart 2006, 19:20
Voorprogramma's:

Bullet for My Valentine
Trivium
Avenged Sevenfold

edit:
stond trouwens gewoon op ( :roffel: ) metallica.com

pinchaholic
1 maart 2006, 22:21
Als dit waar is... wow!!!!

3 bands die ik heeeeel graag wil zien en daarna nog even tallica op het podium.... kan het nog beter!

En ik heb veldkaarten!

gloei...

Damage Inc.
2 maart 2006, 03:19
Verdomme, waarom is iedereen daar zo blij mee...
( Stond trouwens ook gewoon in Thread: MetallicA Naar Nederland? )
Laatst was eerst SlipKnot & KoRn en toen MetallicA, dat was pas vet.

- Damage Inc.

Gitaro
2 maart 2006, 19:49
Ik heb een enorme teringhekel aan al die amerikaanse emo mallcore muziek, jammer dat ik er zo veel geld aan uitgegeven heb! "We're reviving thrash" fuck een eind op, ik heb nog nooit een thrashband gezien die na een minuut rossen de rest van het lied volschijt met slecht gezongen mislukte "diepe" teksten. Zoals Trivium dus. Enzovoorts.

sickpunk
2 maart 2006, 20:23
Bullet for My Valentine vind ik eigenlijk wle vet.... vetter dan metallica.... maar goed ben sowieso niet heel erg een fan van dat stijltje, maar metallica heeft me werkelijk nooit kunnen boeien, ja dat gebeuren met dat orkest wel....

vasnd
2 maart 2006, 23:21
hmm, kga maar es kijken wat voor muziek het is. hoop dat ik het nog een beetje leuk vind. ik ga eigenlijk alleen maar voor metallica

AART
3 maart 2006, 01:10
Ik heb een enorme teringhekel aan al die amerikaanse emo mallcore muziek, jammer dat ik er zo veel geld aan uitgegeven heb! "We're reviving thrash" fuck een eind op, ik heb nog nooit een thrashband gezien die na een minuut rossen de rest van het lied volschijt met slecht gezongen mislukte "diepe" teksten. Zoals Trivium dus. Enzovoorts.


precies hoe ik er ook over denk.

metallica is erg vet, st. anger was niet super, maar iig geen sellout album, betekend dat ze er nog lol in hebben en nieuwe muziek willen maken.

de rest is takke emo. blegh.

Bins
3 maart 2006, 09:18
Avenged Sevenfold is meer een soort guns&roses in een nieuw jasje, niet echt mijn ding, maar zeer ok-e muziek. Ze zien er emo-ish uit, maar dat is de muziek imo niet.
Trivium is gewoon te vet, ik draai die plaat helemaal grijs. Die riffs zijn zo dope dat ik ze het af en toe een beetje te "core" zijn wel vergeef... En die jongens kunnen spelen als beesten.

Mn zus belde nog of ik ook een kaartje wilde, maar het was meer dan 50 eurs.. Ik had metallica graag een keer gezien nog, maar dan moeten ze denk met Maiden gaan touren, want dat is de enige band waar ik 50+ eurs voor over heb :)

Reel Big Fish
3 maart 2006, 11:43
Wat is er mis met Trivium, ik vind hun toch behoorlijk knallen!!

Bullet For My Valentine vind ik dan wel weer zwak...

pinchaholic
6 maart 2006, 22:10
Tuurlijk, Trivium vertoont spoortjes Metalcore.. maar ik zit nu naar het nummer Declaration en Rain te luisteren.. Dat is toch niet mis hoor..

Ik las in Total Guitar dat hun volgende album in een standaard E-tuning gespeeld gaat worden.. Dat vind ik dan wel weer ok!

Voor de Trivium-haters onder ons, speel eens mee met de eerste minuten van
Pull harder on the strings of your Martyr. 100% dat er zich een glimlach op je gezicht ontwaard! Ouderwetsch rossen!

crrrN
14 maart 2006, 01:18
Avenged Sevenfold vind ik echt super vet. Vorige week nog meet n greet mee gehad, super aardige gasten en de muziek (en muzikanten) kicken aaaarsch.

Reel Big Fish
15 maart 2006, 16:29
Voor de Trivium-haters onder ons, speel eens mee met de eerste minuten van
Pull harder on the strings of your Martyr. 100% dat er zich een glimlach op je gezicht ontwaard! Ouderwetsch rossen!

Inderdaad, echt zo heerlijk gewoon. Welke ik ook vet vind is het intro van Like Light to Flies, en de main riff van Declaration :dance:

Mja, beetje duur een kaartje.. :mad: