PDA

View Full Version : Me Gas is ff gestilt



robert-gitarist
1 maart 2006, 18:30
http://www.carlmartin.com/Images/surf_trem.jpg

Me nieuwe pedaal :D
Ik zocht een goed Tremelo pedaal en kwam uit op deze.Heb me Line6 Uber Metal er voor in geruild bij Big One in Zwolle :) Gebruikte die Line6 niet meer want ja de overdrive/distortion uit die Randall is mooier en méér dan genoeg.
Over die Carl Martin: echt een mooi stevig pedaal met duidelijke rode LED en mooie Chickenheads erop.Het geluid is heerlijk,van zachte tremelo van de ouder Fenders tot heftige Tremelo van bijvoorbeeld Gorillia Radio van RATM.
Echt gaaf ding.Ik ga binnekort de Red Repeat(Delay) uit die serie uitproberen.Een mooie analoog Delay.
Kortom mijn gas is even gestilt maar er komt binnekort nog wel wat leuke dingen :D

Speeddemon
1 maart 2006, 19:00
Ik ga binnekort de Red Repeat(Delay) uit die serie uitproberen.Een mooie analoog Delay.
die is digitaal, en analoog gefilterd/voiced.

Ik zat gister notabene nog rond te kijken of ik een beetje simpel tremolo voor je kon bouwen, maar je bent al voorzien dus. :)

robert-gitarist
1 maart 2006, 19:04
Digitaal? oh ik dacht analoog maar ja maakt ook niet uit..als het maar lekker klinkt :D Ik heb niks tegen digitaal :)
Haha zat je er al na te kijken:D haha sorry maar ja moest echt snel een ander tremelo pedaal hebben namelijk.Ah ik wil zowiezo nog keer wat bij je laten bouwen*boost pedaal+a/b switch maar moet ff sparen want wil meer van die sjieke dingen hebben ;) maar zal ff seintje geven tegen die tijd*

Bram+
1 maart 2006, 19:32
die is digitaal, en analoog gefilterd/voiced.

Ik zat gister notabene nog rond te kijken of ik een beetje simpel tremolo voor je kon bouwen, maar je bent al voorzien dus. :)

Ga je sowieso nog meer effecten als tremolos, phasers e.d. bouwen? compressortjes? Of is dat nu nog een brug te ver?

renier
1 maart 2006, 19:44
die is digitaal, en analoog gefilterd/voiced.

Ik zat gister notabene nog rond te kijken of ik een beetje simpel tremolo voor je kon bouwen, maar je bent al voorzien dus. :)


*zwaai zwaai*

doe maar! ben nog op zoek naar een mooie trem.
ik speel het komende jaar op veel verschillende plekken, met veel verschillende spullen en gebruik veel verschillende tremelo soorten in nummers, dus wellicht kan ik je voorzien van veel feedback.

als je er een kunt maken voor de prijs die je ook voor je andere pedalen vraagt, ben ik wel geinteresseerd...

idno
1 maart 2006, 19:45
Ga je sowieso nog meer effecten als tremolos, phasers e.d. bouwen? compressortjes? Of is dat nu nog een brug te ver?

ja, ik zit wel te wachten op een ADA Flanger clone, HWA style!

ontopic: mooie tremolo! Rage is echt onwijs8-)

Speeddemon
1 maart 2006, 19:48
als je er een kunt maken voor de prijs die je ook voor je andere pedalen vraagt, ben ik wel geinteresseerd...
Tremolo (à la EA Trem) voor 80/90 euro is iets te positief gerekend, denk ik.

Maar ik wil er nog mee wachten, totdat ik zelf ook meer weet wat ik van dat soort effecten wil. Gebruik nl. zelf geen tremolo (heb wel een Boss TR-2).

Flangers en (in mindere mate) Phasers zijn helemaal uit den boze, gezien hun complexiteit.
Die A/DA zit niet voor niets in zo'n joekel van een behuizing.

Als er al iets qua modulatie komt, dan wordt 't een simpele chorus.

Bram+
1 maart 2006, 19:52
Spijtig, maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk. Micheal Ibrahim van MI Audio gaat binnenkort geloof ik wel aan de modulatie, aan iedereen de tip om dat ook in de gaten te houden.

Maar dat even tussendoor dus.

Rhythm Machine
1 maart 2006, 23:08
Flangers en (in mindere mate) Phasers zijn helemaal uit den boze, gezien hun complexiteit.
Die A/DA zit niet voor niets in zo'n joekel van een behuizing.

Als er al iets qua modulatie komt, dan wordt 't een simpele chorus.

En een compressor? Behoort dat tot de mogelijkheden?

RM

Speeddemon
1 maart 2006, 23:19
in de (verre) toekomst wel. :sssh:

fullorder
2 maart 2006, 00:24
Kortom mijn gas is even gestilt maar er komt binnekort nog wel wat leuke dingen :D

Ik geef je 2 weken! ;)

robert-gitarist
2 maart 2006, 15:11
Ik geef je 2 weken! ;)

Hahaha nog niet eens :p heb nu,volgende dag al,weer een onwijze kut Gas aanval..Gas nu zwaar op een ME-X van Boss :D