PDA

View Full Version : Marktplaats: volumepedaal



Robbert
1 maart 2006, 17:19
http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/effecten/24300627.html



Een geheel nieuw volume pedaal om toch even die extra power te hebben voor je scheurende solo, op de druk van een knop! Is geheel passief, en geeft geen kwaliteitsverlies voor je signaal. Hij 'plopt' niet, en heeft een led die extra duidelijk is voor 'on stage'. Er zit een adapteraansluiting op (adapter niet inbegrepen) en hij werkt ook op batterij (meegeleverd voor een meerwaarde van €2,50). Overigens is stroom alleen nodig voor het werken van de led. Gemaakt van kwaliteits onderdelen met een high-end schakelaar voor het behouden van je goede sound. Is verstuurbaar voor €5,50 of €7,25 verzekerd.

Gebruikerstip: zet hem in serie, NA je distortionpedaal (anders hoor je weinig verschil)

Topper dus!

hehe

Mitch
1 maart 2006, 17:36
Juist, Everman's The Pot of de Rath Solo Switch. Een volumepot in een doosje. Ik denk dat onze Amsterdamse afdeling eens moet gaan onderzoeken wie deze prachtige teksten heeft geschreven :listen:



Robbert, de link in je sig werkt niet meer

nielsduursma
1 maart 2006, 17:42
batterij alleen nodig voor de werking van de led, dus zonder stroom kan je gewoon boosten!!!!!!

bram123
1 maart 2006, 18:26
hahaha goed ding zeg.

Speeddemon
1 maart 2006, 18:58
Geheel passief, ik geloof er geen drol van.

Heb wel eens voor iemand hier (is al lang geleden) een soort gelijk iets gemaakt, die alleen maar volume hoefde te kunnen verminderen.
Als je dat volledig passief doet, heb je verlies in 't hoog en laag-mid.
Uiteindelijk dmv een GGG Buffer het verholpen.

Maar zo maar een 100k pot met 2 draden aan In en Out hangen werkt dus echt niet!

Vonk
1 maart 2006, 19:27
Een passieve booster, das gelul natuurlijk...

En 40 euro... dat ding kan ik zelf ook nog wel in elkaar flansen. Met batterij uiteraard, dat zeg ik er EERLIJK bij.

Speeddemon
1 maart 2006, 19:44
In Doetinchem wonen en dan je 'bedrijfje' Amsterdam Electronics noemen! :rockon: :stop:

Daarbij, ik snap 't wel. Hij heeft gewoon snel geld nodig voor een SCHERPE camera! :sssh:

Robbert
1 maart 2006, 20:27
Daarbij, ik snap 't wel. Hij heeft gewoon snel geld nodig voor een SCHERPE camera! :sssh:

Haha, precies!

Gaby
1 maart 2006, 21:34
....uuuhhhhhmmm, even voor de duidelijkheid, niet dat menschen dadelijk verkeerde conclusies gaan trekken.

DA WAS IK NIE!!

Ik kom dan wel uit Doetinchem en ik heb pas een AMZ clean boost gebouwd (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=70390) maar dit ben ik echt niet.:rockon:

Robbert
2 maart 2006, 00:53
Maakt niet uit wie het was Gaby; het ging mij vooral om de twee dik gedrukte zinnen, die elkaar tegenspreken :D

Gaby
3 maart 2006, 09:15
Maakt niet uit wie het was Gaby; het ging mij vooral om de twee dik gedrukte zinnen, die elkaar tegenspreken :D
;) I know, was meer als grapje bedoeld, dusss....