PDA

View Full Version : richwood strat



Balthazar
28 februari 2006, 18:27
hallo, ik ben van plan op korte termijn een strat te kopen. vind het geluid toch wel erg mooi! nou heb verschillende verhalen gehoord over richwood. dat de prijs kwaliteit verhouding goed is enzo, maar volgens mij hebben die verhalen vooral betrekking op de les pauls. geld dit ook voor de strats? hoe is jullie ervaringen met richwood strat? en welk type is dan het beste? en is de gitaar geschikt voor upgrades? fender elementen zou ik er dan wel in willen zetten maar als het rukgitaren zijn die niet gestemd blijven en geintoneerd kunnen worden is dat natuurlij kzonde van geld en tijd.
bedankt
wieger

Rude Perception
28 februari 2006, 18:37
De laatste tijd hoor je meer van een London City strat. Ik heb zelf met allebei geen ervaring, maar de strats van London City schijnen heel goed te zijn. Met Squier kan je ook natuurlijk nooit echt een hele grote fout maken. Zolang je maar niet met een St*gg de winkel uit gaat.

waayer
28 februari 2006, 18:39
Ik denk dat als je Richwood strat in toetst bij de zoekfunctie , dat je de rest van de week je hart op kan halen.
Er staat vast wel iets voor je tussen wat je wilt weten.

Aron Maiden
28 februari 2006, 18:51
Er is ook nog het "Richwood apprication topic"

Het zijn ook erg goeie gitaren voor het geld, in dat topic stonden zelfs dingen als: "Ze zijn beter al mex Fenders", "al mijn fenders liggen in de koffer, die richwood strat is veel beter"

Het was ook echt een hype een half jaartje terug, ik heb er zelf nooit op gespeelt, ik heb eigelijk altijd nog het idee om een telecaster(teaser) van richwood te kopen en een beetje om te bouwen.. maar het komt er maar niet van,

Die Richwood Re-62, Stratocaster vintage model, scheen de beste te wezen trouwens,
maarzoals ik al zij, zoek dat richwood apprication topic eens op staan super dingen over richwood!:)

episua
28 februari 2006, 19:37