PDA

View Full Version : Roadrunners United, relaxed of niet?



MetalPunk
28 februari 2006, 15:36
De naam zegt het al, roadrunners united. De bekenste bands van het label Roadrunner (slipknot, trivium, soulfly, chimaira etc. etc.) hebben de koppen bij elkaar gestoken en van elke band een gast weggeplukt en die weer samen bij elkaar gegooid.
Resultaat: een bizar hard album dat in mijn opzicht zwaar relaxed is.

Wat vinden jullie ervan?

De beste tracks vind ik
-The enemy ( vocals, mark hunter van chimaira, dino van fear factor etc.)
-Annihilation by the Hands of God (vocals, glen benton van deicide, Joey jordison drums etc.)
-In The Fire ( vocals, king diamond van king diamond matthew en corey van trivium op gitaar etc.)
-The End ( vocals, matthew heafy van trivium, dino van fear factor etc.)

En vast nog wel en paar ghehe.

Bram+
28 februari 2006, 16:02
Heeft Mikael Åkerfeldt (Opeth) nou nog een bijdrage? Ik kan er maar niks over vinden.

MetalPunk
28 februari 2006, 19:43
Heeft Mikael Åkerfeldt (Opeth) nou nog een bijdrage? Ik kan er maar niks over vinden.

jawel, hij zingt in het nummer 'Roads' samen met John Silver van Type O Negative.. goed liedje trouwens, rustig t.o.v de rest maar zeker niet de slechtste

Mauser
28 februari 2006, 20:08
Ik vind alleen sommige nummers echt gaaf.. Die emo-punk nummers vallen erg ver buiten mijn smaak.. Beste nummers vind ik Annihilation by the hands of God, en The Dagger. Maar het album op zich vind ik niet echt iets om over naar huis te schrijven..

Reel Big Fish
28 februari 2006, 20:12
Staan idd vette nummers op;

- The Dagger
- The End
- In the fire
- Army of the sun (gaat)

edit: vergat bijna Roads (erg goed)

Bram+
28 februari 2006, 20:13
jawel, hij zingt in het nummer 'Roads' samen met John Silver van Type O Negative.. goed liedje trouwens, rustig t.o.v de rest maar zeker niet de slechtste

Josh Silver zit in TON, maar da's de keyboardspeler geloof ik. Zingt hij ook, of is het toch Pete Steele die zingt in dit nummer?

Bloodline
5 maart 2006, 19:20
er zit 1 nummer op dat album waarvan ook een videoclip is gemaakt genaamd
"The End'

ik heb me nog nooit zo ge-ergerd aan een nummer dan dat nummer en vooral die focking videoclip erop.

anyway

voorde rest zitten er wel leuke nummers op dat album

idno
10 maart 2006, 10:32
ik vind 'No Mas Control' ook wel goed. verder 'The Enemy' en 'The End'.