PDA

View Full Version : enquete band



lietjah
28 februari 2006, 12:25
voor een onderzoekje voor naamsbekendheid heb ik wat vraagjes die jullie hopelijk willen beantwoorden!het gaat om een bandje Roadcrew uit de regio Leiden
vragen:

1. Ken je de band Roadcrew?
2. Vind je de naam Roadcrew een leuke naam voor een (rock)bandje?
3. Vind je het een nieuwsgierigmakend en pakkende naam?
4. Wat vind je een leuke (niet bestaande) naam voor een band?

dankje!

Aron Maiden
28 februari 2006, 13:36
1. Nee ik ken de naam "Roadcrew" niet.
2. Het is opzich wel een leuke naam, Maarja "roadcrew" mischien een beetje cliché, het lijkt immers op "RoadKILL" :):P (sorry Fnark)
3. Ik word er Niet nieuwschierig van, het is opzich wel een pakkende naam, maar vind hem niet Geweldig.
4. Het zijn erzo veel, Ga zelf iets bedenken;) haha nee ik wil je wel helpen:

Shagshag & De vloeitjes ofzo?
Mischien Roadcrew?;)

el loco
28 februari 2006, 18:01
Ter Info:

Roadcrew was een band waar een aantal leden (Slash) van Guns `n` Roses midden jaren tachtig in speelden. Volgensmij heeft het niet lang bestaan. Anyway...

Dai
28 februari 2006, 18:19
1. Ken je de band Roadcrew? Nee
2. Vind je de naam Roadcrew een leuke naam voor een (rock)bandje? Dat ligt eraan, zit er een verhaal achter? Ik hou altijd wel van diepzinnige namen :D
3. Vind je het een nieuwsgierigmakend en pakkende naam? Tsja, wel een beetje doorsnee misschien..
4. Wat vind je een leuke (niet bestaande) naam voor een band? Die hou ik voor mezelf, komt misschien nog van pas :D

waayer
28 februari 2006, 18:41
Ik vind het net klinken alsof een paar roadies een bandje gaan vormen.

lietjah
28 februari 2006, 20:13
Ter Info:

Roadcrew was een band waar een aantal leden (Slash) van Guns `n` Roses midden jaren tachtig in speelden. Volgensmij heeft het niet lang bestaan. Anyway...
ja daar hebben ze die naam inderdaad ook van.. ik moet voor school een aantal zakelijke dingen voor ze regelen en ze weten nog niet of ze deze naam behouden of een andere nemen als ze verder willen groeien..

Aron Maiden
28 februari 2006, 21:11
Ik vind het net klinken alsof een paar roadies een bandje gaan vormen.


Dat was het dus, zat al te denken

maar idd "RoadCrew" zijn gewoon de roadies, zoek een andere naam!! ;)

Nee je moet zelf weten wat voor naam ik bedoel als jij der tevreden mee bent en je vind het tof..

Kijk gewoon op hoesjes van je favorite bands, ik hield ongelovelijk van iron maiden in die tijd een band op gestart en we heten dus "Transylvania" dat zegt genoeg denk ik!;)

THW
28 februari 2006, 21:16
1. Ken je de band Roadcrew? nee
2. Vind je de naam Roadcrew een leuke naam voor een (rock)bandje? beetje cliché. Wel pakkend trouwens.
3. Vind je het een nieuwsgierigmakend en pakkende naam? niet echt zoals in vraag 2 staat: niet erg origineel. Zou eigenlijk alleen maar komen kijken als 1 v/d bandleden een goede vriend van me was.
4. Wat vind je een leuke (niet bestaande) naam voor een band? Jantje en de shkapenskeerders. Probeer een niet te evil naam te nemen. Soms moet je gewoon effe luisteren naar een liedje waar een stukje voorkomt waarvan je zegt: "Hey da's cool!"

dankje! graag gedaan

grayfink
3 maart 2006, 00:48
1 nee
2 nee
3 nee
4 Jan Lubbers (En dus niet de Jan Lubbersband, gewoon Jan Lubbers)

almarvk
3 maart 2006, 11:45
1. Ken je de band Roadcrew? Nee
2. Vind je de naam Roadcrew een leuke naam voor een (rock)bandje? Nee
3. Vind je het een nieuwsgierigmakend en pakkende naam? Totaal niet
4. Wat vind je een leuke (niet bestaande) naam voor een band? 'kansloos' ?

stringer
3 maart 2006, 11:56
1. Ken je de band Roadcrew? Wie ?
2. Vind je de naam Roadcrew een leuke naam voor een (rock)bandje? Nee, wel goede naam voor.....roadcrew.
3. Vind je het een nieuwsgierigmakend en pakkende naam? zie 1 en 2
4. Wat vind je een leuke (niet bestaande) naam voor een band? Voeg een lettertje toe: Roadscrew.

vulvasonic
3 maart 2006, 23:53
Niet onbelangrijk tegenwoordig; kijk of je van je bandnaam een handige url kan maken.

Ik heb even voor je gekeken, maar zowel roadcrew.com als roadcrew.nl zijn al geregistreerd. Blijft niet veel zinnigs over dan.
Als het je gaat om naamsbekendheid is het verstandig een naam te kiezen dat vrij is als domeinnaam, zodat een verwijzing naar de website voor iedereen makkelijk te onthouden is.

grayfink
4 maart 2006, 07:27
janlubbers.nl blijkt bezet. Maar janlubbers.com is the way to go!

Neals
4 maart 2006, 14:37
voor een onderzoekje voor naamsbekendheid heb ik wat vraagjes die jullie hopelijk willen beantwoorden!het gaat om een bandje Roadcrew uit de regio Leiden
vragen:

1. Ken je de band Roadcrew?
2. Vind je de naam Roadcrew een leuke naam voor een (rock)bandje?
3. Vind je het een nieuwsgierigmakend en pakkende naam?
4. Wat vind je een leuke (niet bestaande) naam voor een band?

dankje!

1. Neen
2. Het is niet de meest orginele bandnaam die je kan wensen. Naam waarmee je je leuk kan vertonen in de kroeg, maar geen geschikte naam als je het wil gaan 'maken'.
3. Nee niet echt,
4. Een naam moet de lading dekken! En bovendien KORT zijn, en nog belangrijker UITSPREEKBAAR.

Aanvulling:

Een band heeft vaak weinig tijd zichzelf aan een nieuw publiek voor te stellen. Belangrijk is dat je een goede/grappige/vette act hebt, en een naam welke er of heel goed bijpast, of zomaar uit de lucht gegrepen is, welke ook nog blijft hangen.