PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar



Fatal Fairytale
28 februari 2006, 02:52
voornamelijk gekocht als betrouwbare backup voor allebei mn gitaren, een Ibanez RG-7321, dus de 7-snaar met vaste brug.
Eerste conclusie:speelt en klinkt bijzonder prettig.

nadere info volgt morgen ofzo wel

VooDoo
28 februari 2006, 08:26
he Gaaf!

ik moest ff 2 keer nadenken toen ik em op feedback.nl zag staan

een 7 snaar voor zo weinig?

Jammer dat ie geen floyd heeft(was toch waarschijnlijk kutgeweest in die prijs catogorie)

maar leef je uit! en vertel je verhaal:D

Kaïn
28 februari 2006, 11:15
Dat zijn best hele leuke gitaren voor dat geld. Ik heb een tijdje geleden erop gespeeld, en toen viel het me op dat de hals wat dik aanvoelde, en dat voor een Ibanez. Dat zal wel komen door dat snaartje extra:) Hoe vergaat de overgang van 6 naar 7 je?

Aron Maiden
28 februari 2006, 13:04
Tof, veel plezier ermee!:)
Ik ben zelf niet echt zon "ibanez man" vooral geen 7 snaarigen, Maarja ze zijn denk ik ook niet voor de muziek die ik speel;). Ik heb wel een ibanez gehad maar weer verkocht, Ik had ook een van de goedkoperen maar die was erg goed.. hij klonk mij alleen iets te "metal"

Nickname
28 februari 2006, 13:23
Gaaf man.. gefeliciteerd! Ik ken iemand met de RG1527 en die heeft dus een floyd erop en dat werkt als een tierelier. Maar in de winkel ook op de 7321 gespeeld en die is ook echt fijn :soul:

idno
28 februari 2006, 13:43
woohoo, weer iemand aan de 7snaar :)

Nickname
28 februari 2006, 16:13
woohoo, weer iemand aan de 7snaar :)

+1 :rockon:

Herman
28 februari 2006, 18:21
We Want Foto's :D

Fatal Fairytale
28 februari 2006, 23:17
dan moet ik even een digitale camera zien te lenen, komt wel goed, hoop vrijdag foto's online te kunnen zetten.
vandaag trouwens gebruikt om wat bluesy dingetjes te spelen, was een beetje verbaasd dat hij clean ook lekker kan klinken :)
Verder, tsja, dat ding is perfect voor hetgene wat ie moet doen, namelijk beuken.
Hals bevalt ook, is idd een stuk dikker (en breder, maar wat wil je met een snaar te veel?) dan wat ik gewend was, maar daar heb ik geen last van ofzo, speel er bijna even fijn op als op mijn rg570 en mn jackson dinky.

zoals eerder al gezegd, vrijdag gooi ik wel een stapeltje foto's online:P

De Beer
28 februari 2006, 23:22
woohoo, weer iemand aan de 7snaar :)Bet0r! Ik moet nog even tot vrijdag wachten.
7 snarige epi flying V, goed hout mindere electronica...maar dat komt wel goed als ik er mee klaar ben.

Die Ibanezzen zijn relaxed, aangezien ik al een RG heb wilde ik een ander model.

jorrit
1 maart 2006, 17:45
lekkere gitaar, k heb hm al regelmatig bespeeld maar moet nog ff een keer het geld over hebben om dr een te halen.. felici!