PDA

View Full Version : Guns and Roses - Paradise City



DTmaster
27 februari 2006, 23:06
hallo mensen,


Ik heb over een backing track van G&N een nummer gemaakt veel mensen van jullie kennen hem wel , alleen nu ZONDER zang :) ... dus ben benieuwd wat jullie er van vinden ... :)

Oja mischien is niet alles goed maar ik heb een kut opneem programma dus het editen heeft me echt een uur geduurd , dit was ongeveer het beste wat er uit kwam. (toch nog wel goed , vind ik )

veel plezier.


DT



http://www.putfile.com/dtmaster dit is streaming luisteren lekker makkelijk

Aron Maiden
28 februari 2006, 12:57
klinkt wel tof! vette solo op het laatst,
Speel je al lang gitaar?

Basseytje
28 februari 2006, 16:33
hoe heb je het opgenomen? versterker in de computer geprikt???
en de gitaar kan we iets harder.

voor de rest klinkt het vet netjes gespeeld

X-Rated
28 februari 2006, 18:02
NIET slecht, verre van zelfs :) Vooral de tussenstukjes (de solo's) vind ik erg lekker klinken :D

DTmaster
28 februari 2006, 22:03
klinkt wel tof! vette solo op het laatst,
Speel je al lang gitaar?


Ja I know maar kijk ik neem op met Cool edit pro en ik had 14 takes in dit nummer zitten met als eerst de backing track en omdat ik alles steeds apart opnam moest ik steeds het geluid weer aanpassen, en daardoor kwamen sommige stukjes niet goed door de backing track heen , Maar de solo was wel weer LOUD :)

DTmaster
28 februari 2006, 22:05
klinkt wel tof! vette solo op het laatst,
Speel je al lang gitaar?


Nu 5 jaar , maar ben pas begonnen met de theorie , want ik merk dat soleren toch nog wel lastiger is dan ik dacht .. dus nu maar die kerktoonladders en zo :)

Bloodline
1 maart 2006, 00:12
haha die intro lick ik beluisterde het, en ik surde wat op het internet en dacht ff datik ewoon naar slash zat te luisteren vanwege die tone ::D

anyway vet gespeeld gozer !!!

werk een beetje aan je techniek zodat je je fatasie van improviseren wat meer op de vrije loop kan laten.
gaaf man super !!

hoelang speel je nou >?

DTmaster
1 maart 2006, 09:01
hahahah en ook nog eens gespeeld op een fender hehehehehe :) ... hoeveel jaar ik speel ?? dat staat boven je bericht :) en ja improviseren I know ... ik heb nog een lange weg te gaan als het daar op aankomt :) veel toonladders leren :)

DTmaster
1 maart 2006, 09:08
Maar deze solo was eindelijk eens wat varierend , meestal ga ik alleen snelle loopjes spelen als ik niet weet wat ik moet doen .. terwijl nu ik afwissel kan je een solo van 2 minuten nog wel intresant maken (bijvoorbeeld zoals bij 5:55 ,, bij het benden van de Noten op de drums :) ,,,,

Put
1 maart 2006, 12:02
lekker or !
ik zat lekker mee te zingen. !
vette sound trouwens man

DTmaster
1 maart 2006, 12:42
thanx , ja die pod xt begin ik eindelijk eens te snappen ,,, heb me nooit zo geintrseerd in amp settings enzo maar dit is toch voor mij het belangrijkste wat er is. ,,, vorige opnames waren altijd vrij mat door gewoon maar wat te doen, :)

Aron Maiden
1 maart 2006, 12:51
Nu 5 jaar , maar ben pas begonnen met de theorie , want ik merk dat soleren toch nog wel lastiger is dan ik dacht .. dus nu maar die kerktoonladders en zo :)

Voor 5 jaar doe je dat netjes!,
Ga zo door, succes!
:)

Robin Dorland
1 maart 2006, 21:24
Cool gedaan hoor! Mist nog wat aan strakheid, maar idd, voor 5 jaar is het top!

Alleen die opmerking van je over de Fender gitaar vind ik vreemd... bedenk dat Gypsy Jazz spelers zoals het Rosenberg Trio nog een paar tandjes sneller spelen dan jij en met veel meer strakheid en perfektie. Geldt ook voor Al Di Meola, McLaughlin, Birelli Lagrene, etc. Dus in verhouding met dat is een Fender voor de linkerhand een eitje. Zachtgekookt. Malmsteen heeft zelfs scallops op z'n Fender en die is ook niet bepaald langzaam. Daarbij komt trouwens ook nog dat je een Fender net zo laag kunt laten afstellen als je maar wilt. Dus aan Fender ligt het echt niet.

drap
1 maart 2006, 21:54
Cool gedaan hoor! Mist nog wat aan strakheid, maar idd, voor 5 jaar is het top!

Alleen die opmerking van je over de Fender gitaar vind ik vreemd... bedenk dat Gypsy Jazz spelers zoals het Rosenberg Trio nog een paar tandjes sneller spelen dan jij en met veel meer strakheid en perfektie. Geldt ook voor Al Di Meola, McLaughlin, Birelli Lagrene, etc. Dus in verhouding met dat is een Fender voor de linkerhand een eitje. Zachtgekookt. Malmsteen heeft zelfs scallops op z'n Fender en die is ook niet bepaald langzaam. Daarbij komt trouwens ook nog dat je een Fender net zo laag kunt laten afstellen als je maar wilt. Dus aan Fender ligt het echt niet.

Ik denk eerder dat hij bedoelt dat het origineel op een les paul gespeeld is. Dus meer de klank zeg maar.

Knap gedaan trouwens zeg! Zo ver was ik zeker nog niet toen ik 5 jaar speelde

DTmaster
2 maart 2006, 00:31
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat het origineel op een les paul gespeeld is. Dus meer de klank zeg maar.

Knap gedaan trouwens zeg! Zo ver was ik zeker nog niet toen ik 5 jaar speelde


Juist :) .... het ging niet over me spel , maar me klank inderdaad

Robin Dorland
3 maart 2006, 23:59
Oops...sowwy :)

DTmaster
4 maart 2006, 09:54
ok dan , no prob :)

Axl Rose
8 maart 2006, 22:08
axl in tha house, axl in tha house!! :D

klinkt goed hoor!

DTmaster
9 maart 2006, 08:35
thanx ,,,, ja het is wel wat geworden ondanks geen zang verveelt het nummer me niet mede door veel variatie :)

DTmaster
3 april 2006, 09:34
ik ga binnenkort ff een opname maken van You could be mine die is ook altijd lekker :)