PDA

View Full Version : Boss BR-8 hulp?



godson
27 februari 2006, 20:15
Hallo allemaal
Ik heb sinds kort een boss br-8 in mijn bezit maar helaas zonder handleiding. Nou moet ik zeggen dat alles zich vanzelf wijst, maar er zijn wel een paar dingetjes die ik niet helemaal snap. Misschien dat iemand van jullie zelf zo'n ding heeft en me kan helpen met een probleempje? of weet iemand toevallig een handleiding op internet te vinden, want ik heb me al rot gezocht.

Het probleempje is dit: als ik een track opneem en er niet tevreden mee ben, wis ik het via utilities->track->erase->tr 1-1 (in het geval van het eerste spoor) -> loc -> all -> go. Maar vervolgens staat de resterende tijd nog hetzelfde en als ik opnieuw ga opnemen loopt deze weer af! het lijkt er dus op dat de info niet gewist is, maar als ik opnieuw wissen doe, zegt hij dat er niets meer staat.

Ik hoop dat iemand van jullie me hierbij kan helpen!
alvast heel erg bedankt.

greets, jonas

armageddon
27 februari 2006, 21:27
Handleiding kan je gewoon downloaden op de boss site toch?

godson
27 februari 2006, 22:25
is dat zo? ik kan namelijk alleen een turbo start vinden en daar staat niets in wat ik niet zelf al had bedacht. misschien dat ik niet goed kijk maar ik kan echt geen complete handleiding vinden...

Ic3gl0vE
27 februari 2006, 23:37
via de site van roland kun je alle handleidingen van roland en boss producten vinden

harrie-beton
28 februari 2006, 00:12
Vaak gezegd: GOOGLE MOET JE BESTE VRIEND WORDEN (en ik natuurlijk )
134 pagina MANUAL
http://www.rolandus.com/support/product_manuals/BR-8_OM.pdf


misschien moet je even registreren voor deze download, ik had nog een account bij deze firma. Registreren kan gratis.

godson
28 februari 2006, 08:14
ok bedankt:) de roland site was ik nog niet op gekomen. wel via google gezocht maar kon niets vinden. in ieder geval bedankt, hier kom ik wel verder mee!