PDA

View Full Version : pedalen & rack



nielsduursma
27 februari 2006, 19:19
ik ben nog echt een leek wat betreft racks.
ok hier mijn probleem.

ik wil binnekort mischien al m'n spullen in een rack donderen omdat ik de grote plaat onder m'n voeten te groot vind worden.

en dan zou ik een rack willen maken met 7/8/9 (ongeveer) losse pedalen erin. en nog een 19" delay, en 19" effect. die laatste 2 ga ik gewoon veel proberen overal. maar nu komt het,
als ik alles met een midi controller (die goedkope grote behringer) wil besturen hoe moet ik dat dan doen?? vooral die losse pedalen "aan" zetten. moet je dan een looper hebben ofzo?? en met die controller moet je dan nog kunnen kiezen tussen de 3 onderdelen zegmaar. en die controller moet je dan ook nog "instellen" via de pc om aan te geven wat ie moet doen.

bvd!

SimonS
27 februari 2006, 19:42
looper om pedalen in te lussen: axess grx4
http://www.axess-electronics.com/_p_grx4.htm

nielsduursma
27 februari 2006, 20:15
maar zijn er ook loopers met meer dan 4 loops??

bluegate
27 februari 2006, 20:30
Ja, GCX van DMC (Voodoo Lab) 8 loops.

SimonS
27 februari 2006, 20:32
http://www.voodoolab.com/gcx.htm

timthetoolman
27 februari 2006, 22:37
Hallo..,

Ik wil graag een rack systeem aanschaffen heb geen idee hoe ik moet beginnen... , ik wil het 1st wel 2e hands aanschaffen ik heb al veel bekeken ( marshall valvestate PA 8008, marshall 9000 series) heb ook veel op het forum voorbij zien komen maar nergens echt kunnen vinden wat echt een redelijk rack kan zijn voor een redelijke prijs het enige ik op dit moment nodig heb is (denk ik :p ) een voorversterker een eindtrap + een goede box ik heb op dit moment een london city bulldog stack maar het bevalt me niet verder own ik ook een ibanez GRX70 (:x) en een boss me-50 dus....

suggesties?!?!? kom maar op ...!!

vinni
27 februari 2006, 22:45
Meneer wil een looper in maxiformaat? héhéhé....

De MR9 van Skrydstrup

http://www.skrydstrup.com/images/mr9b.jpg