PDA

View Full Version : Nieuw Nummer Zvenix



X-Rated
27 februari 2006, 12:55
De site helaas uit de lucht maar daar komt/mag hij niet op van de andere bandleden. Toch wil ik hem graag delen met jullie! We hebben meer nummers deels opgenomen maar die volgen nog wel.

Deze track mist alleen nog een bass-partij. Dit zullen jullie waarschijnlijk wel horen omdat er geen laag in zit.

Drums zijn gedaan met 4 mics van Samson (geloof sm58 kopie) en een 4 sporen mengpaneel van Soundcraft. De gitaren zijn opgenomen met een POD XT en de synths zijn een Yamaha psr-350 en een Korg X5D.

Veel plezier ermee!

http://x-rated.prutz-lan.nl/Zvenix - Define.mp3 (http://x-rated.prutz-lan.nl/Zvenix%20-%20Define.mp3)

X-Rated
27 februari 2006, 20:25
20 maal bekeken maar geen reactie :P

DTmaster
27 februari 2006, 23:32
ik vind het wel vet .. eindelijk ook iemand die een POD XT gebruikt (ik zelf ook ) check maar Guns and Rose - Paradise City , me laatse post ....

Zorg voortaan wel ff dat de synth harder staat want nu neemt de gitaar een beetje de rol van de band over .... op het einde word het wel beter ... kan het kloppen dat het nummer inspiratie heeft opgedaan van Nightwish


Greetz DT

spanky_franky
27 februari 2006, 23:40
Het is niet mijn muziek, maar klinkt wel vet. Welke models heb je gebruikt op de xt? Bigbottom zeker?

DTmaster
27 februari 2006, 23:48
hij heeft zker de POD XT live ... ik zelf heb de Pod XT normaal en daar mee kan je ook een aardige sound tevoorschijn toveren

X-Rated
28 februari 2006, 08:43
Bedankt voor jullie reactie :)

Ik heb nog geen metalshop pack :) Ik heb gewoon de Treadplate Dual amp en de Treadplate cab gebruikt. Klein beetje EQ in Cubase (mid eruit halen) en wat compressie geloof ik ook nog.

Wij halen inderdaad onze inspiratie uit die hoek van de muziek. We luisteren ook erg veel naar Children of Bodom (daar hebben we eigenlijk ook dat synth lead geluid van gejat :P).

Erikt
8 maart 2006, 13:21
haha Zvenix, met Tsjibbe en zo toch? Zit Sander (onze ex-basser) ook nog in die band?

X-Rated
8 maart 2006, 14:12
Nee die hebben we er ook nooit bij gehad :P Waarschijnlijk nog voordat mijn oude bandje en sjibs oude bandje samen gingen.

Erikt
8 maart 2006, 19:01
o, oke.. is ook alweer een paar jaar geleden. Het was de oude basser van ons bandje, ken je hem?

Erikt
8 maart 2006, 19:02
ken ik jouw eigelijks? :P

the joshua tree
10 maart 2006, 20:08
Burp, dit klinkt verdomd goed! Ik heb effe alle mp3tjes beluisterd, je spel is sterk verbeterd. De drums vind ik af en toe een beetje loose en blikkerig, misschien omdat hij iets te veel wil laten horen hoe hij kan spelen, de teksten zijn een beetje simplistisch, maar goede zangeres. De sound van solution vind ik een beetje gruizig, en waar je de inspiratie van slick vandaan hebt gehaald is me wel duidelijk ;), maar als ik je een keer kan zien spelen, zal ik zeker komen! Goede poep, zoals ze dan wel eens zeggen.

Wessel