PDA

View Full Version : Hoe goed klinkt een Line 6 Flextone III



Piet (Tele)
27 februari 2006, 12:09
Zijn er onder jullie bespelers van de Line 6 flextone III, (je hebt hem ook nog als XL) ik weet dat het geen buizenversterker is, dus daar hoeven we niet over te discuseren. Ik heb nu een Fender hodrod Deville maar ik wil wat meer verschillende sounds en ben bereid om compromis te sluiten met wat de sound betreft (niet te veel natuurlijk) Laat het mij het weten.

Toaster
27 februari 2006, 13:25
Van de flextone II heb ik altijd het idee dat de speakers het geluid "uitbraken"

Of dit aan de simulatie ligt of aan de speakers weet ik niet en of dit bij de III is weet ik ook niet. Maar luister ff naar de versterker op hoog volume.

TMKXL
27 februari 2006, 14:03
Ik heb wel eens op een Flextone III gespeeld. Het ding is super veelzijdig (das met alle Line6 dingen zo), makkelijk te gebruiken; ik had binnen no time prachtige sprankelende clean geluiden (was ik echt zeer te spreken over, mooiste clean wat ik tot nu toe uit een versterker heb weten te halen) en ook high gain solo geluiden was erg simpel om goed te laten klinken.
Het model wat ik had gestest was de 1x12 versie, en ik hoefde hem niet harder te zetten dan 10 uur, anders was het te hard voor in die winkel (Musik-Produktiv), dus met de power zit het ook wel goed.

Al met al een hele goede versterker, als ik het geld had had ik hem zo meegenomen.