PDA

View Full Version : Jackson Stars gitaren



Mauser
27 februari 2006, 10:28
Ik kwam toevallig ergens een gitaar van Jackson Stars tegen, en ben op zoek gegaan naar een site. Deze heb ik gevonden (www.jacksonstars.com) maar het is allemaal erg onduidelijk, omdat het ook nog eens een half Japanse site is.. Het lijkt er in ieder geval op dat het een bepaalde Custom afdeling van Jackson en Charvel is. Weet iemand misschien meer over deze gitaren??

Maiden Michiel
27 februari 2006, 10:47
Ziet er wel vet uit...
Ben benieuwd wat dat mag kosten!

Swan
27 februari 2006, 11:33
alleen verkrijbaar in Japan idd...zijn al wat topics over geweest met namen van importeurs

Outrage
27 februari 2006, 11:52
ik heb die gitaren ook al een aantal keren zien passeren. Het zouden inderdaad goede gitaren zijn voor een lagere prijs. Verder weet ik er niks over te zeggen.

Mauser
27 februari 2006, 11:52
alleen verkrijbaar in Japan idd...zijn al wat topics over geweest met namen van importeurs


Hmmm.. Ik zal eens de zoekfunctie proberen ;)

RS-Rik
27 februari 2006, 12:04
Die site zit ruk in mekaar, de helft werkt maar.

Hee dat rijmt

fred dons
27 februari 2006, 14:02
Jackson mag in japan de naam Jackson niet gebruiken vanweg een trademark issue, daarom brengen zij de Jacksons in Japan uit onder de naam Jackson Stars of Grover Jackson, er zitten overigens wel modellen tussen die in andere landen niet worden uitgebracht

Mauser
27 februari 2006, 14:07
Jackson mag in japan de naam Jackson niet gebruiken vanweg een trademark issue, daarom brengen zij de Jacksons in Japan uit onder de naam Jackson Stars of Grover Jackson, er zitten overigens wel modellen tussen die in andere landen niet worden uitgebracht

Volgens mij zijn de meeste modellen niet in andere landen te krijgen :P Zie maar eens een Rhoads (behalve die goedkoopste dan) met 24 frets te krijgen, zonder 5000 Euro aan een custom uit te geven ;)

fred dons
27 februari 2006, 15:33
de nieuwste modellen inderdaad niet maar het merk bestaat daar al een jaar of 15 en daar zitten dus ook "normale" modellen tussen :)

Mauser
27 februari 2006, 16:13
de nieuwste modellen inderdaad niet maar het merk bestaat daar al een jaar of 15 en daar zitten dus ook "normale" modellen tussen :)

Aha, op die fiets :) Het is verder ook niet voor mij, hoor, maar m'n vriendin wilt als volgende gitaar per se een Jackson Rhoads, met 24 Frets, en die is alleen in de beginnersklasse te krijgen, en dan ook nog eens zonder Floyd Rose. Maar die King V's van Jackson Stars hebben ook mijn aandacht gekregen..:sneaky:

Kevin-D
27 februari 2006, 16:20
Ik had hier ook een topic over gemaakt. Je kan ze bestellen bij bv www.ishibashi.com
Het zijn japanse Jacksons, die ook modellen maken die je niet bij de normale serie kan krijgen. De kwaliteit zitten tussen de huidige "pro" series en de USA's in. En daar betaal je ook voor. De huidige pro series zijn heel goed, de USA's zullen wel beter zijn (geen eigen ervaring met de laatste) dus als deze daar tussen in zitten... Voor toch een kwak minder geld dan een USA... is toch wel leuk :)

AlterEgo
27 februari 2006, 18:03
Welke eenheid zijn de prijzen? Euro/Dollar/Yen?

Kevin-D
27 februari 2006, 18:40
Yen. Ishibashi, en Jackson Stars = Yen.