PDA

View Full Version : Epiphone Les Paul Custom: Black Beauty (3 Picks-ups) - Waar?



tomhaze
26 februari 2006, 23:29
Hoi allen,

Ik heb het in grote lijnen al eens eerder gepost, maargoed, nu wat concreter en duidelijker.
Ik ben zeer geïnteresseerd in de Epiphone Les Paul Custom: Black Beauty, met 3 van die mooie gouden pickups :)

Ik heb Kees Dee al gebeld maar die hadden 'm niet op voorraad, maar konden 'm wel bestellen, maar ik moest dan wel een aanbetaling doen.
Ik speel altijd alles op safe, en denk dan: Wat als ik 'm toch niet lekker vind spelen, wat dan? Dan heb ik al een aanbetaling gedaan en kan ik naar mijn geld fluiten.

Weet iemand toevallig een winkel ergens in Nederland, waarvan je weet dat ze 'm op voorraad hebben? Dat scheelt namelijk een hoop rompslomp. Ik woon in Apeldoorn maar in feite hoef je daar niet teveel rekening mee te houden aangezien ik overal wel naar toe getaxied kan worden

Alvast bedankt! :)

Groeten Tom

H.Manback
26 februari 2006, 23:43
Als ik het me goed herinner had ik bij staffhorst utrecht zo'n ding geprobeerd.

Maar ja, of je m nou wel daar wil kopen is een heel ander verhaal :)

Vind het wel begrijpelijk van Kees Dee dat ze een aanbetaling willen, maar dat is natuurlijk wel nogal belachelijk he als klant gezien...

Als ze per exemplaar al zo kunnen verschillen vind ik dat helemaal erg. Maar goed niet alle importeurs zijn denk ik even makkelijk met het terug nemen van een gitaar.

Edit: Dat van staffhorst is al meer dan een jaar terug trouwens, dus wel ff bellen he ;)

Orpheo
26 februari 2006, 23:50
nederland muziek heeft m vast...


waar is 8-) wizz 8-) wanneer je m nodig hebt??

tomhaze
26 februari 2006, 23:54
nederland muziek heeft m vast...

Helaas, helaas.... wel de "Epiphone G.O.T.M. Les Paul Custom 3 pick Ups".
Dat is er 1 met 3 pick-ups, maar goed toch een andere gitaar ;-)
Ik zoek als het ware deze:

http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=3179118&sid=!08071695&quelle=volltext&such_inx=

Toch bedankt!!.

Groeten Tom

Orpheo
27 februari 2006, 00:14
heb je al gebeld? ze hebben meer dan wat op de site staat

sjaakies
27 februari 2006, 00:15
hoi tom

waarom ga je dan niet gewoon naar kees dee en probeer je een epi lp custom uit. dat kan je keuze misschien wat makkelijker maken. dat ene p.u maakt toch geen wereld van verschil

succes ermee groeten

tomhaze
27 februari 2006, 00:15
heb je al gebeld? ze hebben meer dan wat op de site staat


Goed dat je het zegt :) , ik doe morgen een belletje!

Groeten Tom

tomhaze
27 februari 2006, 00:18
hoi tom

waarom ga je dan niet gewoon naar kees dee en probeer je een epi lp custom uit. dat kan je keuze misschien wat makkelijker maken. dat ene p.u maakt toch geen wereld van verschil

succes ermee groeten

Hmmm, daar heb je een punt, daar zit wel wat in ja :)
Dankje voor je reactie, maakt 't weer wat makkelijker

Groeten Tom

sjaakies
27 februari 2006, 00:21
ik bedoel het neck profiel en het gewicht zal wel het zelfde zijn.

of deze als je het geld hebt
http://www.keesdee.nl/occie7/DSC02221.JPG

patricia
27 februari 2006, 00:51
max guitars in den haag!!!
hartstikke aardige mensen daar!die heeft hem vast en zeker!
succes!!!

Orpheo
27 februari 2006, 00:51
max guitars in den haag!!!
hartstikke aardige mensen daar!die heeft hem vast en zeker!
succes!!!


heeft m niet :) weet ik nu al.

patricia
27 februari 2006, 00:56
zeker weten?nou ja je zal wel gelijk hebbe

Orpheo
27 februari 2006, 00:57
zeker weten?nou ja je zal wel gelijk hebbe

jep. 100% zeker.

tomhaze
2 maart 2006, 00:44
Hmmmm Jammer jammer, ik zoek vrolijk door.... ik heb geduld... ik hoop dat ik 't nog lang kan bedwingen althans..:P :cooler:

Groeten Tom

Noid
2 maart 2006, 01:07
Hmmmm Jammer jammer, ik zoek vrolijk door.... ik heb geduld... ik hoop dat ik 't nog lang kan bedwingen althans..:P :cooler:

Groeten Tom

Als je overal heen getaxied kan worden, dan ga je toch lekker naar Musik Produktiv in Ibbenburen? Ik woon zelf in Deventer en Deventer Ibbenburen is iets meer dan een uurtje. Altijd genieten bij Musik Produktiv! Uitproberen is daar zeker geen probleem, ein riesige megaladen!

tomhaze
2 maart 2006, 12:37
Als je overal heen getaxied kan worden, dan ga je toch lekker naar Musik Produktiv in Ibbenburen? Ik woon zelf in Deventer en Deventer Ibbenburen is iets meer dan een uurtje. Altijd genieten bij Musik Produktiv! Uitproberen is daar zeker geen probleem, ein riesige megaladen!

Daar ben ik vorige week geweest :satisfie: maar ze zijn aan het verbouwen en hebben dus heel weinig meer. Nog maar 1 Epi custom hing er, maar daar was ik niet helemaal kapot van.
Vandaar dat ik nu verder zoek..., Toch bedankt, wie weet was ik er nog niet naar toe geweest!

Groeten Tom

tomhaze
2 maart 2006, 23:40
En hij is gevonden!!
Nederland Muziek is de naam!
Ontzettend bedankt voor de reacties, dat gaf de doorslag ;-)

Groeten Tom